Skocz do zawartości

gerlinski

Pasjonat
  • Postów

    154
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gerlinski

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Rejowiec Fabryczny

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia gerlinski

0

Reputacja

  1. gerlinski

    Co to za rurka ?

    Kup zamiennik firmy Topran do przedlifta bez separatora oleju. Koszt nieduży a sprawuje się dobrze. U mnie już....kilka lat.
  2. Bo może zaworek pieprzy się sam z siebie lub pieprzy się, bo dostaje się do niego olej."Masz uszkodzone turbo bo padł Ci n75" to chyba za dalekie stwierdzenie, tak mi się wydaje MT7-TL10 Tapatalk Kolega napisał że wymienił kilka zaworków. A ten olej jest tam przez uszkodzone turbo. Wiem to ze swojego przypadku i takiego samego silnika. Ale może u Niego jest inny powod. Przecież każdy może się mylić. Pozdrawiam Kolegów!
  3. To z jakiego powodu wymieniałeś zaworek?.........
  4. Masy czyszczone. Czujniki raczej są okej bo pokazują w miarę realne temperatury. I zaworek zwrotny mam założony. Chociaż wężyki są popękane. Może i wymienię. Wymień aku i będzie po problemie.
  5. Objawy wskazują na uszkodzoną turbinę niestety.
  6. Rób tylko to co jest konieczne. Autko i tak będzie Ci służyć. Po co marnować pieniążki?....Jeżdże na wachaczach febi już jakieś 4 lata i ok.60 tys km i jest wszystko dobrze. oryginały za kosmiczne pieniądze też dłużej nie pojeżdżą. A drogi mamy coraz lepsze ha ha
  7. gerlinski

    Peknieta rurka

    W sklepie z przewodami hydraulicznymi. Poproś niech Ci utną 7cm takiego przewodu o średnicy 50mm. Za parę groszy masz spokój na lata.
  8. Są tylko nominalne tłoki.1 i 2 tłok różni się od 3 i 4. Dlatego jeślibyś kupował jeden to trzeba wiedzieć który. jakby coś to mam pniak z trzema tłokami w idealnym stanie od 1Z. Właśnie jeden został założony do silnika kiedy wpadł mi kawałek świecy żarowej i pobił tłok. Niby nie było widać wielkich uszkodzeń a tłok był pękniety także wyjmuj i sprawdzaj. Ja cały pniak bez głowicy oczywiście kupiłem za 300zl ale to było ładnych parę lat temu. Z tego co wiem to golfik po tym remoncie śmiga do dzisiaj.
  9. Jeśli jeden jest pobity to jak najbardziej jeden możesz zmienić.....Tylko pamiętaj że dwa tłoki są inne a dwa inne.......żebyś nie kupił nie takiego......A co do reszty.......kupić głowicę......łatwo powiedzieć.......jaka gwarancja że będzie dobra?......Powiem tak........nie radzę samemu tego robić........ale to tylko moje zdanie......
  10. Tego nie twierdzę Kolego. U mnie to zjawisko nie występuje,dlatego tylko napisałem.
  11. Przykra sprawa Kolego......według mnie.....albo pogodzić się z tym zużyciem...albo.....sprzedać.......masakra......na zbiorniku ma robić minimum tysiąc........
  12. Dużo nie napisałeś o objawach......czy tylko na zimnym się tak dzieje....czy na rozgrzanym też.....jak dymi wtedy gdy nierówno pracuje...ile trwa nim wróci do normalnej pracy......w czasie jazdy też tak jest?.....
  13. Nie,to nie jest normalne. Masz uszkodzony termostat. Pozdrawiam.
  14. gerlinski

    Filtr powietrza Hart.

    Filtr jak filtr.....Wymieniaj na czas i będzie dobrze!!!!!! Probowałem już różnych......filtron,bosch,sędziszów,ostatnio denckermann.....podstawa....wymiana na czas!!!!!
  15. Wisko wiskiem.....ale silnik nie powinien się rozgrzewać do tej temperatury. Sprawdz jeszcze na klimatroniku czy też taką temp. pokazuje,może wskażnik Ci przekłamuje. No i ten vernet....lepiej walhera było założyć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...