Skocz do zawartości

lysytuchom

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lysytuchom

Osiągnięcia lysytuchom

0

Reputacja

  1. Miałem ten sam problem z moim AJ-EMEM!Po pierwsze termostat[tylko orginalny] po drugie pożądne odpowietrzenie a na końcu wyszło że czujnik temperatury też był walnięty!
  2. Witam.Potrzebuje wy cenę następujących części-wahacze lem... komplet na przód do ajm oraz jakiś dobry przegub.
  3. Masz żle odpowietrzony układ.Przejdz do ZRÓB TO SAM tam masz wszystko opisane.WYMIANA TERMOSTATU I ODPOWIETRZANIE UKŁADU NA PODSTAWIE SILNIKA AJM.
  4. Uszczelkę raczej wykluczam.bo była robiona w zeszłym roku.W zeszłym tygodniu wymieniłem nowy czujnik G62 i termostat oraz płyn wszystko w orginale.Zostało tylko go odpowietrzyć.Czy istnieje jakiś inny sposób na wykrycie defektu tego odpowietrzania?Jeszcze jedno jak znaleść klubowiczów z okolic Otwocka któży by mieli taki sam silnik?
  5. Witam.mam problem z odpowietrzeniem silnika ajm.Opowietrzałem go 10-tki razy i nic nie pomogło.Zdejmowałem ten wąż od nagrzewnicy na ciepłym silniku ugniatałem węże i nic.Problem polega na tym że jak zakończe procedurę odpowietrzania to niby wszystko jest ok ale gdy rano wstaje i odpalam samochód słyszę powietrze które znajduje się w nagrzewnicy.Bardzo proszę o pomoc lub spotkałbym się z klubowiczem z okolic Otwocka który ma taki silnik i pomógłby mi go odpowietrzyć.
  6. Jeśli w Święta jest CI smutno to się opij k**wa wódką, U sąsiada zrób zadymę niech ten czas wesoło płynie, Potem dupnij jego żonę niech ma święta wymażone! NAJLEPSZE ŻYCZENIA NA TEN RADOSNY CZAS PRZESYŁA ŁYSYTUCHOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  7. Mam pytanko czy sam zawór egr można rozebrać?Jeśli tak jak to zrobić i co trzeba zrobić aby go uszczelnić.Jeśli są do wymiany w środku jakieś oringi i można je kupić to bym je kupił w serwisie.
  8. Błędu żadnego nie ma.W zeszłym tygodniu gdy byłem u siebie w domu(blisko Gdyni)to pojechałem do kolegi żeby sprawdził te pompowtryski i powiedział że błędów nie ma a dawki są odpowiednie.Więc mam problem!
  9. Nie znam się na vagu.Poproszę kolegę z vagiem może mi pomoże?Zeszłej zimy nie miałem takich problemów.To wszystko wychodzi po naprawie silnika.[br]Dopisany: 11 Grudzień 2011, 20:33_________________________________________________Dodam jeszcze że nawet gdy jest problem z odpaleniem(odpala za trzecim razem gdy go dłużej trzymam na rozruszniku)to gdy go wyłącze po 10 sekundach pali na dotyk.
  10. Paliwo raczej nie wraca bo przy ujemnych temperaturach nie ma żadnego problemu z odpaleniem.Nie wiem tylko co steruje długością czasu grzania świec i jak to sprawdzić?
  11. No właśnie tak nie jest.Najgorzej pali w przedziale +5-0 stopni.Gdy jest mróz pali od razu.Gdzie jest ten czujnik temperatury cieczy w ajm?
  12. A gdzie w ajm-ie jest usytuowany ten czujnik to go też rozepne.Świece niedawno wymieniałem i nic nie pomogło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...