Skocz do zawartości

krzysiekml

Pasjonat
  • Postów

    2308
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

19

O krzysiekml

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    WML Kac vegas

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

3045 wyświetleń profilu
  1. Więc jak znajdziesz kosz od q nie yebany i rezany to zrozumiesz gdzie ferment robisz jak ci pisałem tak już tłumaczyć mi się nie chce ze masz kosz poyebany przez jakiegoś przygłupa co się na czytał ze pierburg 63 to Święty gral w pompach i pasuje wszędzie, wierz mi że już po 29 latach nie chce mi się pisać dziesiątki razy i trzymać fotki co z czym się trzyma kupy a co nie
  2. I dalej nie kumasz nie chce mi się już pisać że masz tym koszu środek wycięty czyli całe zatrzaski gdzie ori pompa od q ma a przetłoczenie żeby te zatrzaskują trzymały, walbro jest 3mm węższa od ori vdo z Quattro a to że ta 50mm tam jest to ktoś miał w uj fantazję i teraz mi pokaz jakie masz sitko do niej ?do tej dw 65
  3. Poszukaj tematu montażu walbro do koszyka q znajdziesz wiele odpowiedzi ?
  4. Przecież ten kosz jest od q ale tak go ktoś wyciął że szkoda pisać, pompa którą masz teraz to pompa do koszyków zalewowych czyli szczelnie zamykanych, ty tam teraz to pewnie i filtr wstępny masz nie założony? Kup sprawny kosz od q i zobaczysz ile brak masz kosza i czy ta pompa wejdzie ??
  5. I od kiedy w b6 pompa ma dwa wyjścia? Tyle tych pomp zakładałem, zmieniałem na inne i pompa ma jedno wyjście chyba że masz na myśli pompę z s3 która jest gabarytów pierburg 63 i ma drugie wyjście na przelew do drugiej Komory czego w b6 zwyczajnie nie ma
  6. Nie wprowadzaj w błąd to zupełnie inne pompy inaczej montowane i znacznie innych wymiarów i chyba że potrafisz wsadzić pierburga 63 ktiry ma 50mm średnicy w kosz od q który jest o około 1cm mniejszej średnicy i tak samo ich wysokość kilka cm, zastanów się
  7. Nie wsadzisz dw65 i tak samo pierburg 63 tam nie wejdzie ani żadna pompa od oski to są konstrukcyjnie inne pompy
  8. Normalnie wymieniasz sam wkład, pompa ma przyłącze na klipsa i takiej szukaj ewentualnie zwykła też pasuje tylko wtedy trzeba kawałek przewodu paliwa obciąć i tyle
  9. możesz je rozebrac a nawet powinieneś i wylać i wymyć w środku z całego syfu i dać troszke oleju i poskladac a następnie po złożeniu wszystkiego odczekać z 2-3 godz przed odpaleniem
  10. Myślisz, że wartość - 6cf jest powodem stuków?
  11. Od razu nie będzie komunikatu o niskim ciśnieniu oleju, około 60sek pewnie i dopiero wyskoczy info i to też w zależności od obrotów silnika
  12. Podmień czujnik bo nie zawsze jest tak że działa prawidłowo
  13. Ja nie wiem czy masz zamieniony czujnik, avj j czy inne 06b mają czujnik z kostką 1pin a aeb 058 1pin ale wsuwka zwykła, czujników jest kilka o różnych parametrach i często jest tak że ktoś taki myk zrobił właśnie i na zegarach jest ok a fizycznie już nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...