-
Postów
2308 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
19O krzysiekml
Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
WML Kac vegas
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AWT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Więc jak znajdziesz kosz od q nie yebany i rezany to zrozumiesz gdzie ferment robisz jak ci pisałem tak już tłumaczyć mi się nie chce ze masz kosz poyebany przez jakiegoś przygłupa co się na czytał ze pierburg 63 to Święty gral w pompach i pasuje wszędzie, wierz mi że już po 29 latach nie chce mi się pisać dziesiątki razy i trzymać fotki co z czym się trzyma kupy a co nie
-
-
I dalej nie kumasz nie chce mi się już pisać że masz tym koszu środek wycięty czyli całe zatrzaski gdzie ori pompa od q ma a przetłoczenie żeby te zatrzaskują trzymały, walbro jest 3mm węższa od ori vdo z Quattro a to że ta 50mm tam jest to ktoś miał w uj fantazję i teraz mi pokaz jakie masz sitko do niej ?do tej dw 65
-
Poszukaj tematu montażu walbro do koszyka q znajdziesz wiele odpowiedzi ?
-
Przecież ten kosz jest od q ale tak go ktoś wyciął że szkoda pisać, pompa którą masz teraz to pompa do koszyków zalewowych czyli szczelnie zamykanych, ty tam teraz to pewnie i filtr wstępny masz nie założony? Kup sprawny kosz od q i zobaczysz ile brak masz kosza i czy ta pompa wejdzie ??
-
I od kiedy w b6 pompa ma dwa wyjścia? Tyle tych pomp zakładałem, zmieniałem na inne i pompa ma jedno wyjście chyba że masz na myśli pompę z s3 która jest gabarytów pierburg 63 i ma drugie wyjście na przelew do drugiej Komory czego w b6 zwyczajnie nie ma
-
krzysiekml obserwuje zawartość Wymiana pompy paliwa 1.8 Turbo quattro
-
Nie wprowadzaj w błąd to zupełnie inne pompy inaczej montowane i znacznie innych wymiarów i chyba że potrafisz wsadzić pierburga 63 ktiry ma 50mm średnicy w kosz od q który jest o około 1cm mniejszej średnicy i tak samo ich wysokość kilka cm, zastanów się
-
Nie wsadzisz dw65 i tak samo pierburg 63 tam nie wejdzie ani żadna pompa od oski to są konstrukcyjnie inne pompy
-
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
krzysiekml odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
Tak da radę -
Normalnie wymieniasz sam wkład, pompa ma przyłącze na klipsa i takiej szukaj ewentualnie zwykła też pasuje tylko wtedy trzeba kawałek przewodu paliwa obciąć i tyle
-
możesz je rozebrac a nawet powinieneś i wylać i wymyć w środku z całego syfu i dać troszke oleju i poskladac a następnie po złożeniu wszystkiego odczekać z 2-3 godz przed odpaleniem
-
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
krzysiekml odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
Myślisz, że wartość - 6cf jest powodem stuków? -
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
krzysiekml odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
Od razu nie będzie komunikatu o niskim ciśnieniu oleju, około 60sek pewnie i dopiero wyskoczy info i to też w zależności od obrotów silnika -
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
krzysiekml odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
Podmień czujnik bo nie zawsze jest tak że działa prawidłowo -
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
krzysiekml odpowiedział(a) na kamil7361 temat w 1.8T
Ja nie wiem czy masz zamieniony czujnik, avj j czy inne 06b mają czujnik z kostką 1pin a aeb 058 1pin ale wsuwka zwykła, czujników jest kilka o różnych parametrach i często jest tak że ktoś taki myk zrobił właśnie i na zegarach jest ok a fizycznie już nie