Skocz do zawartości

Norba

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Norba

Osiągnięcia Norba

0

Reputacja

  1. nikt tu nie proponował delphi ? A4 B6 DELPHI 1500 KIT ceny różne ,chyba niezła alternatywa dla lema.... A4 B5 DELPHI 1300 KIT
  2. Norba

    Zbyt Duże spalanie

    jak jade 50 km/h w trasie i nie przekraczam 60km to pali mi 3l ................ale co nie którzy brednie tu wypisują :-}
  3. na turbinie z awx nie puszczało dyma (dotąd aż się nie wysrała) ,ale wtedy był jeszcze kat i egr nieruszany a co konkretnie jest nie tak z tym programem? (proszę o tłumaczenie z polskiego na nasze.....:-) ) ---------- Post dopisany 23-07-2013 at 22:38 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2013 at 11:12 ---------- ustawiłem kąt wtrysku na "0" prawie bo czasem wskoczy "-0.6" i jest zdecydowanie lepiej ,troszkę czasem dmuchnie (przykurzy)
  4. chłam jakich mało połakomiłem się MStechnik germany (germany to jest chyba prezes tej firmy i nic po za tym) (piszczą ,pylą i nie hamują 20 tys i po klockach prawie ) teraz już nie piszczą ........słychać je jakby blacha o blachę tarła masakra ,wywaliłem je bo można qrwicy dostać omijać szerokim łukiem
  5. http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/
  6. EGR zaślepiony,turbo BRD wkładka w filtrze KN i program (MTM 162 taka wklejka widnieje na kompie)przyspiesza chyba dobrze ,ale puszcza bąki jak ikarus ....w związku z powyższym pytam tutejszych profesorów i specjalistów co z tym klamorem jest nie tak logi statyczne: Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 011) Log (0 - 013) Log (0 - 018) Log (0 - 023) jutro zrobię lepsze robiłem to pierwszy raz ....to prosze nie je...ć mnie jak psa :-} ---------- Post dopisany 18-07-2013 at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2013 at 23:06 ----------[/sIZ dynamiczne (sorry) Log (0 - 003,003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 011) Log (0 - 013) Log (0 - 023) Log (0 - 000) Log (0 - 001) ---------- Post dopisany at 10:40 ---------- Poprzedni post napisany at 10:32 ---------- ---------- Post dopisany 19-07-2013 at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany 18-07-2013 at 10:40 ---------- coś zrobiłem nie tak...? to proszę mi dać wskazówki zero odpowiedzi?
  7. Norba

    Turbo BRD zamiast AVF

    "odetnij końcówkę od węża i wejdzie jak ja popiescisz:-)" też tak zrobiłem
  8. Norba

    Zbyt Duże spalanie

    5l to tylko na aledrogo palą i to te dziatka rencisty..... mój pali 4,5l ale na 50 km
  9. Na 61 stronie tworzyłem (teorie spiskowe i wyciągałem wnioski....jak się komuś chce to może poczytać) dowiedziałem się ,że prawie każdy tak ma(brak mądrego żeby to naprawić) i nie ma czym sobie d*py zawracać i nic złego się nie dzieje po wymianie oleju miałem 2-3 dni spokoju(motul)lecz zaraz wróciło szzzzzz..uraniessss...to było z miesiąc temu a dwa tygodnie(dźwięk się nasilił)... temu wysrało mi się turbo,chmura białego dymu,auto zgasiłem zaraz,żeby nie narobić większego bigosu po rozłożeniu turbiny okazało się ,że strona zimna trochę ocierała,lecz wątpię ,że to była przyczyna szu.......rania na to miast ...po stronie gorącej kierownice prawie czyściutkie(jak na wydobywające się czarne tumany dymu tamtędy przykurzone miejscami)miałem wcześniej zamiar ją wyczyścić :disgust:a nóż pozbędę się tego szzzur.... po tej cieplejszej stronie ,przed wirnikiem jest taka okrągła blaszka i lata sobie jak chce i być może to ona tak hałasuje ??? nie mniej jednak turbo od AWX mam na stole w garażu ,a wsadziłem od BRD....... szuranie z prawej strony zniknęło oby na amen ,ale zdobyłem nowy .........coś jakby świst (śśśśśśśśśśśśśś o wiele przyjemniejszy os szurrrrrr...) i do chodzi wydaje mnie się z lewej strony także ludzie zmieniajcie turbiny na brd i założymy nowy temat
  10. mam taką antenę w corolli radio łapie tylko mocny sygnał stacji,cb to max 4-5km dobrego odbioru ,tel nie mam podłączonego wcześniej miałem syrio pojedynczą w mercedesie chodziła sporo lepiej kolega tryflexa w A3 i działa idealnie także przetestuj jak to działa w a4
  11. Norba

    [B6 AWX] Padło turbo

    :good:dzięki wreszcie ktoś odpowiedział
  12. Norba

    [B6 AWX] Padło turbo

    mam takie pytanko czy ta turbina podejdzie do AWX 03L145702E(zamiast BRD),to że dolny króciec jest inny to gołym okiem widać
  13. jestem tu nowy i może zaraz zostanę zje...ny ,ale to co mnie tu wkurzyło najbardziej: połowa postów tak się zaczyna "też mam to "szuranie" i "bulgotanie","świstanie" po zmianie biegu ,po zejściu z obrotów" itp i ci co pisali to samo w kółko zamiast przeczytać co robili inni i nie pomogło.... wreszcie przeczytałem całe 61 stron ..... i dochodzę do takich wniosków nie pomaga: wymiana na nowe turbo ... n75 czyszczenie turbiny wymiana oleju i fitrów pomaga: vol w radyjku na "+"na 100% metoda najtańsza wymiana na nowe turbo -50% jednym pomaga drugim nie ... n75+g71 -100% ...egr na 80-90% cichnie więc skutek połowiczny ...podkręcenie gruchy od turbiny -100% ...wymiana na inne nowe lub używane A4 .... jeśli czegoś nie dodałem to proszę mnie poprawić więc może od razu dać linka na 1 stronę lub jakieś przekierowanie na 61 ,aby nie czytać tych banialuk co nie którzy tu wypisują
  14. Norba

    [B6 AWX] Padło turbo

    mam takie pytanko czy ta turbina podejdzie do AWX 03L145702E(zamiast BRD),to że dolny króciec jest inny to gołym okiem widać http://allegro.pl/audi-q5-a4-a5-2-0-tdi-8k-turbosprezarka-03l145702e-i1486891557.html podobno też jest do 170km 2.0 tdi[br]Dopisany: 24 Marzec 2011, 20:32_________________________________________________a nie piszcie tylko ,że ta od BRD pasuje idealnie (bo idealną kupić to chyba nową)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...