
wiatrol
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O wiatrol

-
6 pin B1 - ro / bl - 1,5 mm ² - Stałe dodatnie (30) B2 B3 - szer. 1,5 mm ² - Parter (31) B4 B5 B6 12 pinowe złącze A1 - bl / bl - 0,35 mm ² - Ignition (15) A2 - ro - 0,35 mm ² - S-contact (złącze 86s) A3 - gr / ws - 0,35 mm ² - cylinder zamka tylnej klapy na (-) A4 - bl / ro - 0,35 mm ² - siłownik do zamka bagażnika (-) A5 - gn / bl - 0,35 mm ² - kierowcy zamek (+, -) A6 - brązowy / biały - 0.35 mm ² - Oświetlenie wnętrza (-) A7 - ro - 0,35 mm ² - pin A9 A8 A9 - ro - 0,35 mm ² - Pin A7 A10 - brązowy / biały - 0.35 mm ² - switch Door (-) A11 - GE / bl - 0,35 mm ² - zamek pasażera (+, -) A12 - brązowy / biały - 0.35 mm ² - Oświetlenie wnętrza (-) To jest schemat pinów moich kostek w miejscu a12 mam stały plus a11 też i niejest to powiązane z zwarciem w pompce ponieważ napiecie było mierzone po wypieciu kostek wnioskując z tego opisu zamkniecie/otwarcie jest sterowane naprzemiennie -/+ a nie jak do tej pory myślałem samą masą jakieś sugestie co może być nie tak i gdzie mogło wystąpić zwarcie na np pinie a12 ze jest + a nie - ---------- Post dopisany 02-06-2013 at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2013 at 21:12 ---------- nikt nie wie jak mi pomóc ??
-
mi auto też zbiera sie dopiero po przekroczeniu 2500 tys spróbuje wywiercić otwór wiertłem 5 i dam znac jak wyszło
-
ja z przodu zakładałem łożyska BTA mało znana firma ale polecana przez kilku mechaników ja bym nie polecał wbijania bardzo łatwo wypchnąć środek łożyska prasa w pierwszym lepszym warsztacie 2h na wymontowanie zwrotnic 50 zł i bez stresu że coś nie wyjdzie :-)
-
centralka może być jeszcze wpieta w prawym boczku bagażnika obok pompki centralnego
-
spróbuj wyciąć taką foremke na wzór pianki ze steropianu grubego np 10 i obie połówki po włożeniu pompki sklej sylikonem powinno pomóc bedzie tylko problem z wyjęciem
-
klocki break 80 zł tył i 110 zł przód o ile dobrze pamiętam
-
sprawdzałem u siebie bo chciałem zrobic taki patent jak kolega i okazało sie że w mojej przepływce orginalnie niema żadnego otworu mam 2 uszkodzone z całą obudową i tam też niema dziury ale z nadmiaru części wywierciłem mały otwór w swojej i niestety musze powiedzieć ze nic to nie zieniło mógłbyś sprwcezować jakiego wiertła finalnie użyłeś ja na próbe wziołem trójke i zero zmian może w twojej przepływce ktoś cos kombinował wg nie powinieneś też spróbować dorobić detal bez otworu
-
ja zmieniałem ostatnio 4 koła klocki napewno break co do tarcz to chyba rotinger
-
ja mam instalacje 2 gen taki już kupiłem samochód i poprostu niezmieniałem mi w cyklu mieszanym wychodzi 10l ale inst ustawiałem około miesiąc i umiem jeżdzić ekonomicznie dużą różnice daje hamowanie biegami
-
tak pasek zachodzi na pompe i przeszkadza w wyjeciu
-
chyba niema żadnej kostki u mnie nie montowałem haka sam ale kiedyś sprawdzałem jak jest podłączony i w lewym boczku bagażnika mam cięte kable wiec może kostka była w po liftach niech wypowie sie ktos inny
-
ja mam ten sam proble tylko ze stopem zapala sie komunikat ze mam spaloną żarówke po naciśnieciu hamulca znika a światła działają bez zarzutu mi to osobiście nie przeszkadza
-
jeśli jest klima to są 3 paski i 2 rolki napinające jedna mała przy klimie druga w napinaczu co do rozrządu INA to niezapominajmy ze jest tylko hurtownikiem/pakowaczem w środku mogą byc rózne firmy czesto siedzi tam właśnie SKF choć nie zawsze jeżeli chodzi o tą pompę wody to fakt trzeba zdejmowac pasek rozrządu żeby ją zdemontować
-
Wymiana obu koncowek drazkow i wahacza dolnego A4 B5 . Prosze o porade
wiatrol odpowiedział(a) na Grzesiek5621 temat w Audi
ja zakładałem cały zestaw MS łącznie z dróżkami i łącznikami stabilizatora i naprawdę nie narzekałem -
ja układ czyściłem pod ciśnieniem benzyną ekstrakcyjną tylko niewolno jej przelewać przez samą pompe odpinamy oba węże od pompy i lejąc w jeden z nich benzyne podpinamy sprężarke i dmuchamy i tak do momętu aż benzyna po przejściu przez ukłąd bedzie czysta w iedzy czasie obracamy troche kierownicą mi wyszło 10 litrów benzyny czesto problemem padającej pompy mopgą być opiłki z magla który tez jest juz na wykończeniu po takiej operacji do niezbyt dobrej pompy proponuje czerwony MOBIL ATF i tak az pompa nam padnie