Skocz do zawartości

Gunio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gunio

Osiągnięcia Gunio

0

Reputacja

  1. U mnie ten króciec jest kompletnie suchy, ale po wymianie na nowy trochę się saczyło, więc wyjąłem czujnik i delikatnie go przesmarowałem silikonem i spokój.
  2. Ja już jestem po zabiegu. W głowicy wymienione prowadnice, uszczelniacze i dotarcie zaworów, do tego planowanie i sprawdzanie szczelności. Koszt 500 zł. Drugie 500 zł na uszczelki (pod głowicę, kolektory, uszczelniacz wałka rozrządu), oraz rozrząd (rolki INA, pasek GATES). Silnik lekko ucichł i zyskał na kulturze pracy. Płyn już nie ucieka. Uszczelka była przedmuchana na 2-gim i 4-tym garze, dośc poważnie.
  3. Kolega w Polo miał SDI. Do miasta nadaje się idealnie, w trasie już gorzej, ale idzie przełknąc. Motor twardy do tego stopnia, że matka Ziemia nie nosi takiego talentu, który byłby w stanie to zajechac :>. Kumpla Polo miało 460 tyś. nakulane, z tymże styl jego jazdy mnie przerażał. Gośc potrafił jechac przez całe miasto 80 km/h na 3-ce (około 3,5tyś. obr/min), wrzucając wyższy bieg po przekroczeniu 4 tyś. Najfajniejsze było to, że palił mu 5,5l. Teraz cieszy nowego właściciela.
  4. To ma chodzic. To nie stygnie i to musi chodzic. To ma też wygarynane non stop. Przebieg jeszcze nie duży, bo 315 tyś. ale co będzie to się okaże po zdjęciu czapki. O naciąganiu nie ma w ogóle mowy...
  5. Naturalnie, że głowica będzie robiona. Zobaczymy, co będzie dalej. Człowiek, który ma to robic ma pasję i pojęcie, a ja mam do niego zaufanie dlatego jego rady są dla mnie cenne. Jeżeli on stwierdzi, że planujemy blok to planujemy . Będę informował o rozwoju wydarzeń.
  6. Też podejrzewałem uszczelkę, ale chciałem się upewnic, bo miałem nieco inne wyobrażenie o tej awarii. Dziwi mnie to, że płyn się nie gotuje, a wręcz przeciwnie, że węże nie twardnieją po przegazówce, że działa ogrzewanie. Rozmawiałem już z mechanikiem na temat wymiany uszczelki (oby nie głowicy) i on doradza mi również planowanie płaszczyzny bloku, co wiąże się z rozebraniem całego silnika i wiadomo-z większymi kosztami. Twierdzi, że planowanie samej głowicy rozwiąże problem na krócej, a ja mam zamiar pojeździc tym autkiem jeszcze parę lat.
  7. Panowie, proszę o radę. Mój problem wygląda następująco. Wyrzuca płyn odpowietrznikiem w zbiorniczku w ilości ok. 1l na 200 km przy dośc ostrej jeździe. Węże czasami są twarde, czasami miękkie. Ogrzewanie działa. Wymieniony korek zbiorniczka i termostat, który się nie otwiera nawet po 30 km jazdy, a jest sprawny bo sprawdzałem go w wodzie. Na desce temperatura 90*, ale do zbiorniczka mogę wsadzic palucha i spokojnie przytrzymac dłuższą chwilę.
  8. no rurą też trzesię :> ok to jak będzie kasa to wymienię tą plecionkę i zobaczymy jaki będzie efekt :> I co kolego wymieniłeś tą plecionkę? Bo mam identyczny problem i szukam rozwiązania.
  9. Mój przy kupnie z Niemiec w listopadzie 2010 miał udokumentowane 293 tyś. Teraz ma 306 tyś. i turbo już się kończy, poza tym wszystko jest ok. Wnętrze wygląda dobrze, fotel kierowcy jest trochę wytarty z boku i kierownica u góry ma małe "ubytki". Oleju chlapnie 1l na 10 tyś., ale nogę mam ciezką
×
×
  • Dodaj nową pozycję...