-
Postów
82 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ZAPi

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A6 C7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1024 wyświetleń profilu
-
Witajcie koledzy, mam prośbę o pomoc w kodowaniu centralnej elektryki, a4 b9 chodzi o odprowadzanie światłami do domu, aktualnie jest to realizowane za pomocą postojówek i świateł mijania - xenon, chciałbym zmienić xenony na halogeny z przodu w celu oszczędzania przetwornic i palników, niestety mój vcds z chin nie ma opcji podpowiedzi długiego kodowania z tym autem aktualnie kodowanie Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:* Redir Fail! Part No SW: 8W0 907 063 CC HW: 8W0 907 063 BC Component: BCM1 MLBevo H13 0267 Coding: 80453142451800CD0545001018AC80F9110B3108000000000000000020001A2000410022025601 mógłbym prosić o pomoc, lub żebyście powiedzieli całościowe kodowanie lub jakie bajty i bity i na jaka wartość podmienić, albo screeny z pomocnika długiego kodowania to sam wpisze kodowanie z reki, z góry dziękuje za pomoc
-
radzio1504 obserwuje zawartość ZAPi
-
To co jutro jakiś SPOT :)??
-
Też przyjadę dajcie znać kiedy już nie mam a4 ale dalej 0000 na masce
-
ali89 mój kumpel z wwa ma jeszcze wydłubaną b6 kombi na avf na 250km xd;)
-
Witam wszystkich, przyszedł czas na powiększenie rodziny, moje a4 na sprzedaż https://www.olx.pl/oferta/audi-a4-b6-sedan-1-9-tdi-sline-CID5-IDqHxaP.htm jeśli ktoś z klubowiczów chętny proszę dzwonić dogadamy się
-
Poprosiłbym o nr oem Docisku od BRD W etce online znalazłem 2 nr 078141123C 078141123CX który będzie poprawny rozumiem ze jest mocniejszy niż avf, jakie inne dociski będą kompatybilne, kolega coś mi mówił ze mam pakować od 2,5 TDI tylko nie wiem od jakiego szukać zęby wszystko pasowało poprosiłbym numery oem, tarcza i tak kevlar czy podejdzie ten docisk 0B1141117JX to jest od A5 2.0 TDI kompatybilny z silnikami CJCA CMFA CJCB CGLD CGLC CJCD CMFB CNHC CNHA CSUA CSUB CGLD CGLC CGLE podejdzie do avf i czy bedzie mocniejszy
-
To super sprawa już rozumiem dziękuję za odp pierwszy raz słyszałem o takiej opcji, ja nie usunąłem egr właśnie dlatego że nie chciałem rezygnować z klapki gaszacej, a teraz mam alternatywę
-
Sorki za ot co daje klapka gaszaca z 2.5 czym rózni się od 1.9 w dzialaniu co zyskujemy po modzie
-
Witam zerknijcie ostatnio brak mocy zrobiłem log turbo i przepływki czy sa ok? http://vaglog.pl/log-011_32X00wj.html http://vaglog.pl/log-003_mc3gz.html
-
witam proszę o pomoc koledzy w analize logów octavi kolegi problem z brakiem mocy silnik 1.9 tdi 105 PD 2010r http://vaglog.pl/log-011_32X00wj.html http://vaglog.pl/log-003_mc3gz.html co o tym sądzicie proszę o szybka odp
-
W B5 musisz zrobić panele drzwiowe wiec pewnie ok 400-450zł na gotowo cena wygłuszenia drzwi tez 350 z materiałami
-
Siema Wszystkim trochu tu nie zagladałem może ktoś chętny na nowego moda
-
Moja siatka jest od skody oryginał 45 zł dawałem w necie
-
Witam Mateusz przyjechał z kodowaniem 01001 i na nim działają lampy poprawnie, bez funkcji DRL po włączeniu świateł drogowych otwiera się przesłona w soczewce i jednocześnie zapala się żarówka do DRL w lampach ( na każdym innym kodowaniu tracimy światła drogowe ) po kodowaniu 01021 na bixenon działa funkcja DRL, ale przełącznik drl nie reaguje na przełączenie 1/0 światła palą się ciągle, nie otwierają się przesłony w soczewkach ( brak świateł drogowych ) i wyskakuje błąd 02450 - Bi-Xenon Shutter Solenoid (F320) 30-00 - Open or Short to Plus moduł MCE to 8E0 907 279 J moja opinia problem z instalacją ale jeszcze nie diagnozowaliśmy z uwagi na brak czasu, samochód zachowuje się tak jak by przesłona od bixenonu i żarówka DRL była połączona jednym przewodem pomiędzy lampami a MCE tak samo jak w B6 z tym ze tam są żarówki h7 na długich, a w b7 zamiast nich mamy żarówki DRL co sugerujecie sprawdzić jeszcze przed przedzwonieniem instalacji pomiędzy lampami a MCE
-
bierz i się nie zastanawiaj wszystko p&p będzie ciszej, i lepiej się opróżnia na wysokich obrotach powyżej 3500