Skocz do zawartości

gonzoou

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gonzoou

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    WWA

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia gonzoou

0

Reputacja

  1. Pisząc urwała masz na myśli, że aku na śmietnik, czy nadaje sie to do regeneracji jeszcze? Faktycznie brakuje praktycznie dokładnie 2V na pomiarach (wskazania na poziomie 10,5-10,8 z tego co pamiętam)
  2. Akumulator chyba nadaje się na śmietnik. Po ładowaniu całą noc, zaraz po odpięciu klem, miernik wskazywał 13,5V i spadało. Po przyjściu z pracy (jakieś 10h później) na mierniku było już 11V. Czyli wg poradników aku pusty. To możliwe, żeby akumulator, który stał w pomieszczeinu tak szybko tracił prąd? Co mogło się z nim stać, że tak nagle się ukatrupił? Niedawno jeszcze normalnie trzymał. Dodam, że aku jest roczny.
  3. Cześć, chodzi o silnik 1,9 AVG mam problem albo z tym, że coś w aucie rozładowuje mi akumulator, albo z tym, że w ogóle nie jest on ładowany, albo z tym, że jest trupem. Samochód odpala tylko od kabli albo po całodniowym ładowaniu akumulatora. Nawet po całym dniu ładowania i jeździe np godzinnej a następnie zostawieniu samochodu wyłączonego na 2 godziny nie jest on w stanie ponownie odpalić. Nawet nie zakaszle. Działają światła, kontrolki, centralny zamek, można odpalić radio, wygląda na to jakby było jeszcze trochę prądu w aku, ale przy próbie odpalenia jest tylko cyknięcie i auto zaczyna wariować. Np. przy odpalaniu zamyka się centralny, wariują wskazówki, w końcu pokazuje się czerwona kontrolka na fisie o usterce silnika. Macie jakieś pomysły? Podpowiem, że był niedawno u elektryka, który stwierdził, że z ładowaniem (ze strony alternatora) jest wszystko w porządku. pozdrawiam
  4. Też mi się wydaje, że nie powinno, ale tutaj np w giełdzie gościu sprzedaje takie osłony słupków http://postimage.org/image/2uziorekk/ i wyglądają dokładnie tak samo, wyszła blacha tam gdzie drzwi dotykały tych słupków. Nie wiem co o tym myśleć. i co to jest 50 pl bo chyba nie zrozumiałem do końca wypowiedzi KIKO80
  5. Nie sądzę, żeby to było to Trochę poczytałem i to odpowiedź z innego forum: "Który a4 b5? Po drugim lifcie zapewne? To nie jest plastik tylko stop chyba aluminium z innym cudem, one faktycznie nie rdzewieją ale "puchną" a dokładnie utleniają. Klamki, trójąty przy szybach w tylnych drzwiach oraz listwe przy zamku klapy bagaznika, masz z tego samego materiału. Zostaje czyszczenie i malowanie jak Ci bardzo przeszkadza." czyli to chyba to Komuś jeszcze w b5 po 2 lifcie tak "napuchło"?
  6. B5, 2000r. No to jak w tytule tematu. Od strony kierowcy odpadła mi klamka, zaczepy wyglądają na lekko ułamane/ukruszone. Chociaż może być też tak, że są całe (nie wiem jak wyglądają w dobrym stanie) Z tej samej strony na klamce są też jakieś wybrzuszenia, zadrapania. Podobnie na osłonach słupków, na trójkątach są jakieś odpryski/wybrzuszenia, a na słupku przednim jest goła blacha w miejscach gdzie styka się on z drzwiami. Wiem, że trochę pokrętnie wytłumaczyłem. Ale: co te przypadłości mogą oznaczać? Zapewne bity?
  7. tylko nikt nigdzie nie pisze ile to kosztuje
  8. Chyba jednak bałbym się trochę jeździć na oleju roślinnym Za to właśnie zaciekawił mnie ten gaz, bo oprócz mniejszych kosztów jazdy, rośnie moc
  9. Miał ktoś styczność z gazem w dieslu? Co w ogóle sądzicie o tym pomyśle? tutaj przykładowe linki http://www.car-gaz.pl/index.php?id=251&gclid=CIzsg5r956gCFY8j3wodmgbvCw http://www.autocentrum.pl/lpg/diesel-gaz-ekonomia-i-ekologia/
  10. a chipował ktoś afn z 4 biegowym automatem z b5?
  11. i co działa Ci ten panasonic? Sam szukam jakiejś zmieniarki do Concerta
  12. Witam! Stałem się posiadaczem A4 Avant AVG 110km, 2000 rok, to i zarejestrowałem się na forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...