Zmieniarka do radia concert A4 B5
0

    40 postów w tym temacie

    Witam wszystkich

    Bardzo proszę o udzielenie mi informacji jaka zmieniarka pasuje do radia fabrycznego

    AUDI CONCERT .

    Zaznaczam iż nie chodzi mi o oryginalną zmieniarkę .

    Słyszałem że pasują jakieś zmieniarki PANASONIC

    Jeśli tak to potrzebny mi jest konkretny typ takiego urządzenia .

    pozdro

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    przylaczam sie do zapytania, jeszcze jak ktos ma u siebie fabryczna zmieniarke w A4 B5, to niech napisze w ktorym ona jest miejscu zamontowana,jakie mocowania, itp. oraz ktoredy sa prowadzone kable od radia do bagaznika ( bo chyba tam jest zamontowana fabrycznie zmieniarka )

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    może pomoże http://www.studio24.prv.pl/ co prawda nie ma tam info na temat gdzie jest zmieniarka ale przy doborze może sie przydać

    Poprawione, powino śmigać :!: :!: :!:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    może pomoże http://www.studio24.prv.pl/, co prawda nie ma tam info na temat gdzie jest zmieniarka ale przy doborze może sie przydać

    Coś niebangla :(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    I wszystko jasne

    Jeśli się ma radio AUDI-Concert to można sobie podłaczyć zmieniarkę :

    Oryginalną o numerze katalogowym AUDI - 4B0 035 111, magazynek do niej 3B0 051 179

    -gdyby ktos nabył używkę bez magazynka. Podłączasz i gra.

    Panasonic modele DP-601, DP 610, DP 801 lub DP 810. do tego trzeba mieć kabelek ( przejściówkę - wtyczka Panasonic na wtyczkę VW - Oryginalnie niebieska ).

    Przejściówka dostępna w większych firmach CAR-AUDIO lub można ją sobie zrobić samemu .

    Opis połaczeń chętnie wyślę na maila.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Z moich informacji wynika że można podłączyć Radio AUDI Chorus II . Wydaje mi się że twoje też ale nie ma nigdzie jasnej informacji na ten temat.

    Pozdro

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    A jak mam Chorusa takiego: http://img510.imageshack.us/img510/9162/14545829qm.jpg to tez moge te zmieniarki podłączyć :?:

    Nie da rady. Przykro mi bardzo.

    Czy do tego radia wogóle niema możliwości podłączenia zmieniarki :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    A jak mam Chorusa takiego: http://img510.imageshack.us/img510/9162/14545829qm.jpg to tez moge te zmieniarki podłączyć :?:

    Nie da rady. Przykro mi bardzo.

    Czy do tego radia wogóle niema możliwości podłączenia zmieniarki :?:

    No raczej nie bo nie ma sterowania wiec chyba nie. Moze dla jakiegos magica dalo by rade.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W tym radiu nie ma żadnego wyjścia na zmieniarkę. Nie ma gdzie podłączyć kabla. Nie wspominając już o sterowaniu.

    Chorus II ma juz chyba taką mozliwość

    Też mam u siebie ten problem. I jedynym w miarę sensowym wyjście jest kupno org radia Audi na płyty. Z tego co przeglądałem allegro jest to koszt rzędu 500-600 zł. To i tak wydaje sie przyzwoicie w porównaniu z jakimś sesnownym markowym radiem.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A czy jest mozliwość podłączenia wzmacniacza do orginalnego radia(audi concert) na cd?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Musi byc taka mozliwosc. Jezlei sa chinche z tylu to nie ma zadnego problemu, jesli nie to mozna kupic taka przejsciowke na allegro, podpinasz a pod jedno z wyjsc glosnikowych i wtedy do tych chinche potem do wzmaka a od wzmaka juz podlaczasz glosniki, chwila roboty. Nie wiem wlasnie czy jest tam wyjscie na wzmaka

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Eee tam ze zmieniarkami. Najoptymalniejszym rozwiązaniem jest Concert II :mrgreen: ja tak zrobiłem i jestem zadowolony :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    A czy jest mozliwość podłączenia wzmacniacza do orginalnego radia(audi concert) na cd?

    A ma wyjście mini-iso ? :)

    Według tej strony ma :)

    http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isooem.htm

    A jak ma, to się da. Kupując np taką przejściówkę : http://allegro.pl/item106041320_blaupunkt_audi_wyjscie_na_wzmacniacz_z_mini_iso.html

    Ja mam wzmacniacz + zmieniarkę podpiętą do Symphony II i działa bez problemów. Niestety jakość dźwięku wypuszczanego przez to radio jest raczej średnia... Przy lepszych pozostałych komponentach trochę to drażni. Po za tym nie ma cd-textu :razz:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jezeli ktos z Was ma ori zmieniarke CD w swoim A4 B5 Avant to prosze o wstawienie/przesłanie fotki jak to jest zamontowane .

    dzieki.

    [ Dodano: 2006-06-11, 21:28 ]

    nikt nie ma oryginalnej zmieniarki ........... :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja mam... jutro zrobie fotke i wysle Ci...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ja mam... jutro zrobie fotke i wysle Ci...

    ufffffffff wkoncu ktos sie znalazl ...

    dzieki .......... :cool:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jak cos to tez mam :razz:

    Zakladalem sam. Musialem dokupic stelarz.

    Jak cos to sluze pomoca.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Jak cos to tez mam :razz:

    Zakladalem sam. Musialem dokupic stelarz.

    Jak cos to sluze pomoca.

    Pozdrawiam

    to moze Ty mi przeslesz fotki ... bo jakos od tomboy'a nie moge sie doczekac .... :sad:

    P.S pewnie nie ma czasu albo zapomnial .....

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mydlo, a kto Ci powiedzial, ze nie wsadzisz :?:

    Jak navi da sie wsadzic to to tez.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    hej - też prosiłbym o fotke jakto zamontowaliście :D

    Kup[iłem zmieniarkę Panasonica na 8CD i chcę ją zamontować w avancie, ale nie wiem za bardzo gdzie - chciałbym tam gdzie jest subwoofer, ale chyba jakieś specjalny stelarz jest potrzebny?

    Gdzie takowy można kupić. oraz - czy 4M kabel wystarczy? Poprowadzić go pod listwami - listwy są na jakieś zaczepy -aby tego nie pourywać....

    Dzieki

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    mydlo, a kto Ci powiedzial, ze nie wsadzisz :?:

    Jak navi da sie wsadzic to to tez.

    Chodziło mi o to że w miejsce fabryczne bez rezania nie wsadzi (bedzie wystawało z ramki)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    zdejmij ramke chrom i zeszlifuj rogi i wejdzie.. ale czy to bedzie wygladac super..sprawa wątpliwa...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Jak cos to tez mam :razz:

    Zakladalem sam. Musialem dokupic stelarz.

    Jak cos to sluze pomoca.

    Pozdrawiam

    to moze Ty mi przeslesz fotki ... bo jakos od tomboy'a nie moge sie doczekac .... :sad:

    P.S pewnie nie ma czasu albo zapomnial .....

    Nie wiem jak to sie stalo ale zapomnialem o temacie a powiado mienia nie dostalem...:|

    Zdjecia beda w niedziele.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Jak cos to tez mam :razz:

    Zakladalem sam. Musialem dokupic stelarz.

    Jak cos to sluze pomoca.

    Pozdrawiam

    to moze Ty mi przeslesz fotki ... bo jakos od tomboy'a nie moge sie doczekac .... :sad:

    P.S pewnie nie ma czasu albo zapomnial .....

    Nie wiem jak to sie stalo ale zapomnialem o temacie a powiado mienia nie dostalem...:|

    Zdjecia beda w niedziele.

    Pozdrawiam

    zdjecia znalazlem na necie ... ale chetnie zobacze jescze jak u ciebie jest to zamontowane ......

    P.S czekam ..... :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Podłanczam się do tej dawnej prośby. Mam kupioną ori. zmieniarkę i nie wiem jak ją zamontować w Avancie B5. Czy stelaż od A6 pasuje? Bo taki widziałem na allegro, którędy jest poprowadzony oryginalnie kabel do zmieniarki? Czy jest ona montowana poziomo czy pionowo? Najbardziej wdzięczny byłbym za zdjecie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Latest Registered Members