Skocz do zawartości

wooojt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wooojt

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wooojt

0

Reputacja

  1. Tak bylo jak piszesz. Jedyny problem, który pozostal, to brak komunikacji 5F z pozostałymi sterownikami, z których dane są wyświetlane w MMI lub można zmienić ustawienia w MMI. Dlatego chyba w tych innych sterownikach są błędy komunikacji.
  2. Wkleiłem fabryczne kodowanie. Navi, telefon, media ruszyły, ale podczas zapisywania kodowania pojawił się komunikat, że jest to nowy moduł i powinno się dopisać jakieś dodatkowe/podstawowe parametry. Nie zgadza się: Oznaczenie elementu: ----------- Komponent: ------------- X500 Numer seryjny: Da się już wejść w menu MMI, czego nie dało się zrobić wcześniej, ale nie da się wejść w ustawienia samochodu. Pojawia się komunikat "Wybrany system jest teraz niedostępny". Można zmieniać ustawienia dźwięku, nawigacji, telefonu, itp. Nie da się sprawdzić poziomu oleju, zapisać ciśnienia w oponach, ustawić ambiente, itp. W błędach w różnych modułach pojawia się błąd komunikacji. Bezpieczniki z boku kierownicy są ok i te pod nogami przy których grzebałem też. Wklejam poniżej kodowianie nr 1 , fabryczne z zakupu auta i kodowanie nr 2 te, które jest teraz z wklejonym pierwotnym kodowaniem. Log-pierwotny-WAUZZZF49GA011656-155722km.txt Log-PO NAPRAWIE-WAUZZZF49GA011656-179102km.txt
  3. Po południu wrzucę pełny skan, bo nie mam przy sobie laptopa. Bezpieczniki są z powrotem włożone na swoich miejscach. Widać w których miejscach ma być bezpiecznik, bo tylko tam są styki. Wyjmowałem i wkładałem każdy po kolei. Nie były wyjęte wszystkie na raz. Gadałem z mechanikiem. Prawdopodobnie jeśli bezpiecznik był wyjęty przy włączonym zapłonie (a tak mogło być) to faktycznie moduł mógł stracić kodowanie...
  4. W A9 B9 przestało mi działać oświetlenie wnętrza. Zacząłem sprawdzać po kolei bezpieczniki z lewej strony przy kierownicy i od tego czasu nie działa nawigacja, telefon i media, telefon nie łączy się po bluetooth. Działa tylko radio FM. Podaje komunikat np. Nawigacja niezainstalowana. telefon nieaktywny, itp. W module 5F jest komunikat Sterownik niezakodowany lub Sterownik zakodowany nieprawidłowo. Po za wyjęciem bezpiecznika nie było nić przekodowywane. Były jeszcze błędy związane z komunikacją, ale to pewnie też z powodu wyjętych po kolei bezpieczników. Oświetlenie ostatecznie naprawiłem później poprzez wyjęcie i włożenie z powrotem odpowiedniego bezpiecznika przy nogach kierowcy. Czy jesteście w stanie mi pomóc z ponownym zakodowaniem modułu, bo to pewnie jego wina, że nawigacja, telefon i media nie działają? W moim VCDS nie są podpisane bity w kodowaniu, więc niem który jest od czego. VIN auta: WAUZZZF49GA011656 Auto seryjne, jedynie kiedyś były dokodowane automatyczne światła drogowe (kamera była seryjnie, jedynie uaktywnione vcdsem). W załączniku foto błędów.
  5. A4 B7 2.0 TDI 170KM BRD. Czy te parametry dpf sa niepokojące? Mam wrazenie, ze za czesto wypala sie dpf.
  6. Jaki jest numer czesci tego oringu? Cieknie mi tak jak bylo wspominane, gdzieś przy przepystnicy.
  7. U mnie glosnosc rozmowy telefonicznej w rnse z bt zawsze ustawia sie na absurdalnie wysoki poziom. Zawalu mozna dostac jak ktos zadzoni. Dotyczy sie to zarowno dzwonika, jak i rozmowy. Podczas rozmowy sciszam do komfortowej glosnosci, a przy nastepnym połączeniu (na przyklad po kolejnym odpaleniu auta) telefon wrzeszczy strasznie. Da sie cos z tym zrobic? Chyba, ze chodzi o to, ze rnse nie ma swojej glosnosci rozmowi, tylko na kierownicy zmieniam de facto glosnosc telefonu? Kiedy znowu slucham muzyki przez trnasmiter bluetooth i ustawie glosnosc na max, to rozmowa wtedy tez leci na max? Troche bez sensu by to bylo... Ogolnie mam tez zupelnieninna glosnosć dzwieku z radia i na przyklad mp3 z karty sd. Z karty jest duzo głośniej niz z radia, albo wirtualnej zmieniarki bluetooth.
  8. Zakodowałem HMI off, zaczęło działać Google Earth, ale trzeba zmieniać rodzaj wyświetlanej mapy po każdym uruchomieniu auta. To ustawienie się nie zapamiętuje, domyślnie jest zwykła mapa i trzeba zawsze zmienić na GE? Gdzie szukać problemu?
  9. Jeśli chcę mieć tak jak w opisie, to jednocześnie muszę najpierw zakodować tryb skandynawski? Mam B7 2007r, lampy halogenowe z przeciwmgielnymi, sedan i fabryczne kodowanie: 01001
  10. A4 B7 2007r. z kolorowym FISem i RNS-E. Po włączeniu zapłonu komputer pokładowy (FIS) domyślnie wyświetla ekran nawigacji/kompas. Jak zmienić to (np. VCDSem), żeby FIS wyświetlał to, co miałem przed wyłączeniem zapłonu? Nie korzystam z navi, więc chce, żeby cały czas był komputer pokładowy. Teraz muszę po każdym odpaleniu auta zmieniać z navi na komputer. Dzięki za pomoc!
  11. Dzieki! Kod dotepu sterownika 09 przy kodowaniu bedzie wymagany? 31347, czy moze byc inny? W moim VCDS 20.4.1 kupionym rok temu przy zadnych bitach nie mam podpisow (w A4 B9, bo np. w A6 C7 jest ok), dlatego musze działać po omacku. Do takiego chinskiego kabla mozna uzyc nowsza wersje softy, zeby byly podpisy?
  12. Chcę uruchomić automatyczne światła drogowe, ale, nie mogę znaleźć tych opcji w Adaptacjach. Mam listę funkcji jak u kolegi wcześniej: Wyszukuję po nazwach funkcji (high_beam_funktions, afs_coding_light_assist, mmi_fla_glw_mxb), ale niczego takiego nie znajduje. W polsko-angielskiej wersji VCDS te funkcje mogą nazywać się inaczej? Kod dostępu zawsze powinien być 31347?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...