dennis_ilawa
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O dennis_ilawa
Informacje
-
Imię
Dennis
-
Miasto
Iława
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
dennis_ilawa odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
dziekuje -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
dennis_ilawa odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Dzieki -
Tak, wbity. Weź coś o trochę mniejszej średnicy wewnętrznej od węża i wypchnij
-
jeżdżę tak od grudnia (około 4tyś km), nie zauważyłem jak na razie żadnych skutków ubocznych. wiesz gdzie można dostać ten nowy zawór(3W0122351)? a co do wentylatora - to zdarzyło się, ze się załączył ale fakt nie załącza się tak często jak kiedyś (nie liczę tego jak się wypala DPF)
-
jakie masz MMI? będzie to działać z 3g basic i AMI w schowku?
-
oraz 1J0122351
-
jak najbardziej, przy temperaturze +10st nie mam problemow z grzaniem, natomiast poniżej to na odcinku 22km ciężko mi było nagrzać samochód, oczywiście im niższa temp tym ciężej. przyjrzałem się dzisiaj dokładniej jak szybko się nagrzewa to po odwróceniu tego zaworu przy 5,5st na zewnątrz miałem 90st po przejechaniu 8km. z czego 4km gdzieś to miasto, a kolejne 4km to prędkości kolo 100-110km/h. wymieniłbym ten zawór, ale po obejrzeniu go nie wygląda jakby cokolwiek mogło tam się zepsuć, ot zwykła kulka, która się rusza w jedna stronę puszcze normalnie jak dmuchałem a w drugą ledwo co, podobnie jak termostat nowy. wydaje mi się, ze problem leży gdzie indziej a to jest tylko "doraźne" leczenie
-
W moim przypadku karton niewiele dał. Dopiero po odwróceniu działa poprawnie, a jak się zrobi cieplej to zawsze mozna odwrócić. Przy 14 stopniach, bez kartonu i bez ingerencji w zawor to łapie mi po jakiś 8km temp wymieniłem oba termostaty na oryginał w tamtym roku
-
mi pomogło w polifcie, nie wiem tylko jakie to może mieć skutki
-
No wiec odwróciłem ten zawór i faktycznie jest duuuuużo lepiej. Po całej nocy na dworze złapał 90st po 11km jazdy bardzo spokojnej (specjalnie starałem się nie przekraczać 2tys obrotów) Przy temperaturze na zewnątrz 4st C. Nie wydaje mi się żeby ktoś to odwrotnie włożył, wiec jaki to może mieć wpływ na prace układu? Skoro teraz się szybciej grzeje to analogicznie i latem będzie szybciej się grzał, tylko czy się nie przegrzeje
-
Widzę, ze masz polfita, jak u Ciebie z łapaniem temperatury? Szybko się nagrzewa, trzyma temperaturę? Myślałem ze w polifcie nie ma żadnych zaworów na wężach
-
W polifcie tak samo będzie?
-
Udało Ci się to zrobić?
-
Wskazania temperatury - termostat czy czujnik ?
dennis_ilawa odpowiedział(a) na Oloim temat w 2.0TDI
skoro masz polifta to siedzi u Ciebie zapewne 03L121111AD który ma temp otwarcia 87st -
Sprawdzenia błędów vcds i czujnika położenia sprzęgła