tak czytam i czytam ,maniacy chwala itd
powiem tyle mam blb i tyle nerwow za taka kase to nie audi !!!! poprostu takie czsy trzeba kombinowac w kryzysie auta nie ida ale serwis sie kreci i tyle
witka
wiec mi swiecila 4 dni, potem spadla moc o jakies 80 procent i na kolejny dzien auto nie odpalilo, a dymilo strasznie na czarno, jeszcze okazalo sie ze pekla glowica, a przyczyna -padl jeden wtrysk- lal po prostu
pozdrawiam ;(
witam ja mam juz 185tys a wymiana byla przy 120tys w niemcach i mialem nadzieje i mam dalej ze nastepna po 210tys a tu 7dni temu auto padlo czarny dym i brak mocy -turbina do regeneracji zalozona i dalej nie gada dobrze nerwy mam ze niespie i czekam mechanik sprawdza wtryski czasami mysle czy to ie cos z rozrzadem ?????
koledzy pomocy
witam w mojej niuni to wszystko chodzilo normalnie po 1100km zgasilem silnik po 5min postoju i na 2-dzien turbina padla mam 186tys nakrecone i to pewne ,mechanik mowi ze to norma przy tych przebiegach !!!
:gwizdanie:poco katowac jak po 3,5 tys obr silnik tylko wyje nie przyspiesza a i poli wiecej tu zgadzam sie z kolegami i chyle czilo --to dizelki jerzdze 160-180 km/godz po autostradach to juz jest ok jak chcesz na maxa to polecam cartingi ha ha
jezdze z polski do dani przez niemcy to ok 1100km w jedna strone na polskim paliwie robie od 40 do 80 km miej jak na niemieckim czy dunskim ale 1-miejsce hitlery 2-dunczycy 3-polacy ale v-paver polski chowa sie do zwyklej on z niemiec 2razy pozdrawiam
mechanik mowi ze mam norme euro4 czyli olej 507 vw bo ten katalizator juz jest pisze w instrukcji ze wlasnie przez ten katalizator koncowy musi byc 507 nr oleju -serwis powiedzial co 30tys wymiana ale wymieniam co 15 tys
pozdrawiam
wita
mam blb i drga leciutko juz 2 lata ale mechanik mowi ze mam jechac do serwisu audi i wczytaja mi nowy program i ok ,jeszcze nie bylem a podobno 300zl niecale !!!!
pozdrawiam
dziwnie piszecie ,jesli w niemcach niema dziur bo sa autostrady to wymiana co 120tys a w polsce sa dziury wiec co 90tys bo sie niszczy szybciej ??? bzdura totalna !!!!!! wiec rozrzad wymienia sie w kazdym aucie kiedy producent zaleca do danego silnika a pasek jesli ma na 90tys gwarancje to wytrzyma to zapewniam na 99% bo cuda sie dzieja mnm w alfach romeo ,gdzie koledze pekl 2tys po gwarancji ale ogolnie norma paska jest nigdy nie naciagana i rozrzadu wiec spoko tylko czy nikt nie krecil przy przebiegach itp to juz inny problem co do wytrzymalosci na pekanie pozdro!!! :hi: