Skocz do zawartości

chevidan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chevidan

Osiągnięcia chevidan

0

Reputacja

  1. więc tak: MCE mam w wersji LOW i po podłączeniu skanera niczego się nie dowiedziałem. sprawdziłem na początek żarówki i bingo.nikomu bym nie uwierzył że przepaliły mu sie dwie żarówki na raz,a jednak to możliwe.na 100% jednego dnia światła działały a drugiego nie było ani jednego.można więc taką sytuację dopisać do możliwych usterek.dzięki za pomoc.
  2. sprawdzę jutro żarówki na wszelki wypadek.
  3. zakładając że żarówki,bezpieczniki,włącznik świateł są ok to co jeszcze odpowiada za światła? na pewno jest lub są przekaźniki,instalację auta raczej wykluczam.zasilanie "idzie" z włącznika na bezpieczniki i zdaje się na MCE i dopiero na żarówki.czy moduł MCE często pada?[br]Dopisany: 30 Styczeń 2012, 19:52_________________________________________________sorki,chyba wyszedłem na idiotę,bo źle coś zrozumiałem. zrozumiałem że MCE przy opcji LOW i HIGH steruje światłami,a jedynie przy wersji HIGH można diagnozować układ (MCE otrzymuje zwrotne informacje o stanie żarówek). poczytałem polecany wyżej wątek i w jednym ze schematów przy MCE w opcji LOW jest pominięty MCE przy załączaniu świateł.w takim razie muszą być jeszcze przekaźniki przed światłami bo włącznik na pewno by ich nie uradził. czy są to może przekaźniki widoczne w okolicy MCE(pod kierownicą?)
  4. co do kontroli żarówek to jak robie test na fisie to zapala się ikona żarówki,ale jak przepaliła mi się kiedyś żarówka to nic sie nie wyświetlało nawet gry miałem całą lampę przednią zdemontowana i zapaliłem światła to też nie było komunikatu o żarówkach.przypuszczam więc że mam wersję LOW.i co z tym dale zrobić -rozumiem że nie dowiem się za dużo po podłączeniu kompa?mam skaner diagnostyczny i nim obsługuje auto,więc jutro podłączę i zobaczę.rozumiem że sprawdzać moduł 09-centralna elektryka?
  5. mam problem:wsiadłem dziś do auta,odpaliłem i zapaliłem światła tyle że mijania nie zadziałały.parkuje pod ścianą więc zawsze widzę że światła się włączyły a dzisiaj nastała ciemność.wszystkie inne światła działają.do domu wróciłem na przeciwmgłowych.gdzie szukać usterki?bezpieczniki zdążyłem sprawdzić,w dwie żarówki przepalone w jednym momencie nie wieżę...aha drogowe działają tylko jako ostrzegawcze(można mrugnąć)
  6. rozwiązanie problemu słabego ogrzewania na wolnych obrotach,na oraz nie do końca rozgrzanym silniku opisywałem na tyle długo że mnie wylogowało i wszystko się skasowało.drugi raz nie dam rady więc krótko.w większości modeli silników na małym obiegu płynu jest TRÓJNIK który rozdziela płyn na nagrzewnicę i chłodnicę-nagrzewnicę oleju-i tu jest problem.płyn zamiast płynąć do nagrzewnicy skraca drogę i płynie przez chłodnicę oleju i z powrotem do bloku. rozwiązanie to wyeliminować trójnik i połączyć wszystko w szereg zaczynając od chłodnicy oleju,dalej do parownika(dla aut z LPG) następnie do nagrzewnicy i powrót do bloku.gwarantuję że ogrzewanie będzie jak tylko wskazówka temperatury ruszy się z miejsca również na wolnych obrotach a co ważniejsze bez jakiegokolwiek odpowietrzania nagrzewnicy.
  7. to dobrze.a czy montując termostat zakładasz oring uszczelniający termostat.chodzi o to żeby płyn nie miał możliwości ominięcia termostatu.
  8. Panowie ma ktoś jakąś rozpiskę kanałów.szukam po forum ale są tylko pojedyncze numery w dodatku co innego kryje się po danym numerem w B5,co innego b6,dla sterowników o jakiejś tam nazwie znowu co innego i ogólnie szukaj wiatru w polu. osobiście najbardziej interesuje mnie B6 AVJ,ale do innych modeli też by się przydały. z góry dziękuję za pomoc.
  9. popatrz tutaj http://www.motoneo.pl/t/z1/EPS1.965.076 co do cen to około 100zł chinole,przez lepsze podróby po 200zł i oryginały 400-600zł w a 4-ce nie wymieniałem jeszcze modułów i nie wiem gdzie są.musisz "iść" po przewodach od cewek bo zasilanie mają właśnie z modułów.w A8 moduły są na prawym nadkolu. co do rozrządu,gdyby był źle ustawiony na 99% miał byś błąd czujnika położenia wału lub wałka rozrządu.
  10. moduł zapłonowy do wymiany.jak dobrze pamiętam masz dwa moduły.najczęściej pada jeden i wywala błąd 3 cewek(lub 4 w V8) nie zawsze wszystkie na raz..niestety moduły nie są podzielone stronami(lewa-prawa strona silnika) tylko sterowanie jest pomieszane i ciężko ustalić który moduł steruje którymi cewkami.na pocieszenie moduły są takie same więc można podmieniać na próbę.nie kupuj chinoli bo nie wytrzymają tygodnia.
  11. pompa do wymiany,a stuki to mogą być przeguby wewnętrzne,podpora wału,poducha skrzyni itp.
  12. Panowie i Panie.na forum jest wiele tematów w stylu jaki alarm,jakie zabezpieczenie,gdzie ukryć itp. tego nie ma co już wałkować,ale chciałbym się dowiedzieć co złodziej musi zrobić żeby odjechać B6 benzyną jak i dieslem.myślę że można odpowiedzieć na to pytanie bo fachowcy i tak już mają rozwiązanie na wszystkie przeszkody które napotkają w naszych autach.można za to im trochę utrudnić życie i stąd pytanie gdzie będą grzebać żeby odjechać i co będą robić gdy auto nie odpali po ich standardowej procedurze. 1.wiadomo że muszą wsiąść do auta(pomijam lawetę bo to już nie te roczniki).łamak,zamek 5 sekund i są w środku więc zamek trzeba unicestwić zanim z niego skorzystają.oczywiście jak kiedyś padnie ako to tylko przez szybę można się dostać do swojego auta,ale szyba nie jest droga więc warto.o sposobie jak w takiej sytuacji dostać się bez strat do własnego auta może nie będziemy pisać,bo raz że było już o tym w kilku wątkach a dwa że wszystkie B6 będą jeździły z takim samym awaryjnym systemem zamontowanym w tym samym miejscu,a to by było na rękę intruzom. 2.odpalarki-jak większość aut z grupy VW B6 można odpalić ze złącza diagnostycznego.tak więc złącze trzeba,albo ukryć,przenieść w inne miejsce(oczywiście nie chodzi o to żeby złącze wypiąć ze swojego miejsca i powiesić na opasce 10 cm dalej bo to nic nie da),rozłączyć istotny przewód w jakikolwiek sposób. 3.dodatkowe zabezpieczenia-odcięcie paliwa,zapłonu.jeżeli odcinamy pompę paliwa to warto jakoś zabezpieczyć dostęp do pompy pod tylną kanapą.sposoby oczywiście zostawiam Waszej wyobraźni. co dalej?czy złodziej ma potrzebę dostania się do komputera pod maską?czy będzie wyciągał zegary w B6? jak macie jakieś informacje jakimi "knyfami" odjeżdżają B6-ki to piszcie.
  13. cześć.przedstawiam moją serię.auto jakich wiele,ale za to w dobrym stanie.najgorzej(najbiedniej) wygląda wnętrze więc od niego trzeba będzie zacząć mody. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  14. 1. dropsone 2. jedrekx 3. Janekx 4. Darek 5. Bula87 6. Damian 7.chevidan
  15. ostatnio wyciągałem wkładkę i wystarczy tylko odkręcić śrubkę.wkładka wychodzi razem z tym plastikiem który jest obok klamki.fakt że nie wychodzi to łatwo ale lekko można podważyć śrubokrętem przez szmatkę i wyjdzie.następnym razem wkładanie i wyciąganie to pikuś.myślę że brud i śniedź trochę przeszkadzają za pierwszym razem.zamek miałem sprawny,nie wiem jak będzie wychodzić gdy zamek jest grzebany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...