-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O malpel

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Płońsk
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Hej[emoji3]
-
Ja miałem podobnie, powymieniałem parę czujników i nic. Odłączyłem gaz, pojeździłem na PB, kolejnego dnia odpaliłem bez problemu. Awaryjną częścią okazał się być reduktor od gazu. Gazownik sprawdził i zdiagnozował że jest nieszczelny( przez noc LPG zalewało silnik, i przy próbie odpalenia była za bogata mieszanka PB+LPG). Wymiana reduktora pomogła, auto przestało 24h i odpaliło bez problemu.
-
Ciężki rozruch na zimnym i dawka paliwa max na bogato na jałowym ALT
malpel odpowiedział(a) na robertsobol1983 temat w 2.0
Generalnie jestem po wymianie 3 czujników (temp. powietrza, G2/G62, regulator ciśnienia paliwa - jeszcze wcześniej akumulator bo padł, świece, i sprawdzenie alternatora ale ładowanie wzorowe, wymiana oleju). I nic . Auto po dłuższym postoju ledwo odpala (najgorzej jak jest chłodno), a jak odpali to pracuje równiutko na PB czy LPG(po chwili można zgasić a i tak odpali za pierwszym razem) , zero błędów jakichkolwiek na VAGu , myślałem że pompa czy listwa. No i gdzieś się wczoraj dokopałem że niby reduktor (ludzie kończcie wątki jak zaczynacie, bo ktoś coś zaczął robić ale już nie napisał co i jak). Nie dawało mi to spokoju, odłączyłem instalację (bezpiecznik-może niepotrzebnie aleeeeee ), pojeździłem na benzynie i rano odpaliłem bez żadnego problemu i kręcenia . Dzwoniłem do gazownika. Powiedział że na 99% reduktor>nieszczelność(choć się upewni na miejscu), z uwagi na fakt iż kończąc jazdę na gazie, auto z czasem jest zalewane gazem z reduktora. Przy odpaleniu zimnego silnika, benzyna + gaz jest problem (mniejszy jak jest powyżej 0). Umówiony jestem na wymianę w środę......dam Ci znać. Diagnoza pana gazownika to padnięty reduktor. Mam instalację BRC sequent 24 (zamontowana pod koniec 2011r.). Koszt wszystkiego u gazownika w Warszawie to 550zł. Po wymianie jeździ się jeszcze piękniej , nie szarpie, płynnie przyspiesza, aż chce się jeździć . Po 6 godzinach stania odpalił za pierwszym razem . Zobaczę czy będzie tak samo przez parę kolejnych dni. Jak dla mnie wymiana reduktora pomogła. Auto stało 24h nieruszane. Rano odpaliło bez bólu . Problem znikł. Pozdrawiam -
Standardowo, nic. Temacik umarł.
-
[A4 B6] Dodanie sterownika Hill Hold Assist
malpel odpowiedział(a) na lukasz_b6 temat w Audi A4 B6/B7
Ciekawa sprawa, poczytam o tym. -
Musisz wymienić czujnik między grodzią a silnikiem. Powinien być koloru zielonego. A ile pinów?, to wystarczy zerknąć samemu na kostkę i policzyć przewody
-
No i jak?....pomogło?
-
Można też bez zdejmowania czegokolwiek. Mi się udało a czas to 10min
-
Torp chyba nie pomoże
-
A w 2.0 ALT wydech ktoś robił?.....może inaczej, od jakiego Audi do tego pożeracza oleju pasował by wydech
-
Trochę gimnastyki i będzie ok, da się zrobić bez rozkręcania
-
Te czerwone żaróweczki ładnie świecą ale w mojej b7 05r ALT wywala błąd żarówki, podobno mają canbusa ale to nie pomaga, gdzie nie wkręcę to ten sam problem.
-
Check po wybiciu katalizatora w Audi A4 B7 2.0TDI BPW
malpel odpowiedział(a) na maciek711 temat w Audi A4 B6/B7
No i jak? -
A gdzie te mosty?, to i ja wpadnę.
-
...? - jak wyżej, co z katem?