Skocz do zawartości

Fati

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Fati

Osiągnięcia Fati

0

Reputacja

  1. prośba, niech się jeszcze ktoś wypowie na temat tych logów bo narazie to nic nie wiem, co jest przyczyną mojego problemu. Może zrobić jeszcze jakieś dodatkowe logi??[br]Dopisany: 24 Luty 2010, 02:21_________________________________________________co do przepływki to czyściłem ją kiedyś tylko innym środkiem (też polecanym na tym forum) ale nie ma konkretnych zmian, niestety nie mam od kogo podmienić przepływki by sprawdzić czy to rzeczywiście ona nawala. Ja się zastanawiam że może z ECU jest coś nie tak. Potrzebuje by się jeszcze ktoś wypowiedział nt tych logów, może ktoś wpadnie na jakiś ciekawy pomysł.
  2. w końcu zrobiłem logi dynamiczne i proszę mądre głowy o wypowiedzenie się na ich temat, czy coś konkretnego z nich wynika jeśli chodzi o mój problem z audikiem. (logi zrobione po dopaleniu zimnego silnika, czyli wtedy jak dobrze jedzie. logowałem oczywiście na temp. 90*C) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f73b1f9677b75fa.html --- 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7030868f5b7795c.html --- 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d4595a692dafc3b.html --- 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c6e5be9ed7cf8c9b.html --- 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90f41076ebb6ce44.html --- 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e47083de78338d41.html --- 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7eabedf165825b94.html --- 000 z góry dziękuje
  3. Dżej, sprawdzałem szczelność kilka razy. Kiedyś miałem pęknięty łącznik, wymieniłem i było dobrze, potem pojawił się obecny problem. Co do zacieków to jakieś były ale naprawdę niewielkie, na wszelki wypadek podociągałem wszystkie opaski. Dodatkowo gdyby układ był nieszczelny to cały czas by był tryb awaryjny, czyż nie?? a on wpada w awaryjny jak odpale na ciepłym silniku. Może Wihajster ma racje że to katalizator. Mam problem ze zrobieniem logów bo tak to już dawno bym je wrzucił na forum
  4. tylko kiedy je zrobić? jak jest ok czy jak już wpadnie w tryb awaryjny??
  5. Witam. Mam pewien problem z moim autkiem i liczę że pomożecie, a zanim zaczniecie krzyczeć że nie mam logów powiem że nie wiem kiedy je zrobić. Auto wpada w tryb awaryjny, chodzi o to że problem nie jest stały tylko pojawia się i ... znika. Objawy są takie: gdy odpale auto na zimnym silniku mogę przejechać setki kilometrów i jest pełna moc, jest dobrze. Jeśli natomiast zgasze silnik (rozgrzany) i zapale go po kilkunastu czy nawet kilkudziesięciu minutach a silnik nie zdąrzy wystygnąć to przy około 3000 rpm na 4 lub 5 wpada w tryb awaryjny i nie ma czym jechać, zwykły traktor. Gdy wystygnie jest ok. Podpinałem komputer i wyskakuje błąd 00575 (Intake Manifold Pressure, 17-10 - Control Difference - Intermittent) lub (Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej, różnica regulacji/ciśnień). Zaworek N75 jest sprawny (trzeci zaworek, w tym dwa nowe), wężyki do N75 całe i szczelne, za namową kolegi wykęciłem nawet turbinę i dałem do regenacji ale kolesie powiedzieli mi że nie ma co robić przy turbinie bo jest sprawna i w dobrym stanie, może jeszcze kupę kilometrów przejechać. Sprawdziłem też cały dolot i nie ma żadnych dziur (nawet gdyby były to tryb awaryjny występowałby cały czas). Byłem u kilku mechaników, podpinali pod komputer i wymyślali różne teorie, najczęściej że N75 do wymiany (powiedziałem mechanikowi że nie zapłacę za zaworek jak się nie poprawi, nie poprawiło się i mam nowy N75). Powiem że ja już nie wiem jaka jest przyczyna takich rzeczy. Co to może być, co zależy od temperatury silnika że się dzieją takie jaja ?? POMOCY w końcu zrobiłem logi dynamiczne i proszę mądre głowy o wypowiedzenie się na ich temat, czy coś konkretnego z nich wynika jeśli chodzi o mój problem z audikiem. (logi zrobione po dopaleniu zimnego silnika, czyli wtedy jak dobrze jedzie. logowałem oczywiście na temp. 90*C) Tu są logi, jeśli możecie to powiedzcie czy coś z nich wynika jeśli chodzi o mój problem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f73b1f9677b75fa.html --- 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7030868f5b7795c.html --- 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d4595a692dafc3b.html --- 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c6e5be9ed7cf8c9b.html --- 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90f41076ebb6ce44.html --- 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e47083de78338d41.html --- 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7eabedf165825b94.html --- 000
  6. Fati

    [B5 ANB] "Wycie" z turbiny

    Kolego, skoro się tak upierasz na te księżyce to poproś kogoś niech Ci gazuje silnik a Ty otwórz maskę i słuchaj. Jeśli w trakcie jazdy słyszysz to buczenie w aucie to przy otwartej masce powinieneś znaleźć miejsce gdzie to się rodzi. No chyba że buczenie pojawia się tylko podczas jazdy to wtedy problemu szukałbym gdzie indziej. Pozdrawiam.
  7. Witam. Też miałem problem z paskiem jak koledzy wyżej. Rolka napinająca była lipna i ścinała pasek do tego stopnia że zwęził się o 5mm a na kołach i osłonie było pełno pyłu z paska. A przejechałem na nim niecałe 15 000 km, dobrze że zajżałem kontrolnie na ten pasek bo bym płakał i to bardzo. Wg mnie jeśli chodzi Ci o to że pasek się strzępi to powinieneś zmierzyć jego szerokość, jeśli dobrze pamiętam pasek powinien mieć 25 mm szerokości. Ale najbezpieczniej będzie wymienić tylko na ori (nie tak jak ja za pierwszym razem na jakiś badziew). Pozdrawiam.
  8. Witam. Powiedzcie koledzy czy jest możliwość regulacji geometri zawieszenia w B5, jeśli tak to jak to się mniej więcej robi? Pytam bo byłem kiedyś u pewnego magika na badaniu geometrii i delikatnie jest do poprawy ale ów magik stwierdził że nie ma możliwości korekty. Nie spierałem się z nim bo jeśli chodzi o zawieszenie to jestem raczej laikiem. Jak to jest? Dzięki za odpowiedź.
  9. mozilla możesz tym popsikać przepływkę, to jest właśnie sprey do czyszczenia elektroniki. Mam taki sam, psikałem i jest ok.
  10. witam jeśli pasek szlag trafił po 20 tys km to jest bardzo źle. Ja miałem podobną sytuacje, po 15 tys km ścieło mi o 4 mm pasek (z 25 na 21 mm szerokości) "trociny" za paska tak zafajdały koła zębate że przez godzinę je czyściłem. Przyczyną były rolki, były wadliwe (nie najlepsze jakościowo ), miały luz i ściągało pasek na jedną stronę. Okazało się że pompa wtryskowa też ma luz, jeszcze niewielki ale też w jaimś stopniu zsuwała pasek. Zrobiłem tak, założyłem nowy pasek, rolki (teraz kupiłem ori) jeśli nadał go będzie ścinać to pompa do regeneracji. Kontrola za 3 tys km. Nie kombinowalbym z jakimiś podkładkami bo to są niewielkie luzy i wg mnie niema możliwości ustawienia idealnie pompy za pomocą jakiś podkładek. Jeśli podłoży za dużo to będzie pasek cieło z drugiej strony i też d*pa. Jeśli pompa ma duże luzy to regeneracja.
  11. Fati

    [B5 1Z] błąd 01237

    tak, mam dodatkowe niefabryczne odciecie na pompie, niepomyślałem o tym ale to może być to. Prawdę mówiąc nie próbowałem tego kasować bo dopiero zaczyna współpracę z vagiem i jestem ostrożny w jakichkolwiek działaniach, ale dzięki koledzy bo chyba mnie naprowadziliście. Z furką nic niepojącego sie nie dzieje. Przed momentem zastosowałem się do waszych wskazówek: skasowałem błąd i przy załączonym zabezpieczonku przeskanowałem ponownie bryczkę, błąd już się nie pojawił. Mieliście rację. Dzięki panowie.
  12. Fati

    [B5 1Z] błąd 01237

    Witam Panowie. powiedzcie mi co to oznacza: 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent wiem że jest to związane z zawórem odcięcia paliwa (N109) ale co się z nim dzieje i jak ten błąd zlikwidować
  13. Fati

    [B5 AFN] N75 - cena

    Witam. Ja w moim 1Z też miałem problem z doładowaniem powietrza, już miałem kupować N75 ale podjechałem do kolegi i podpieliśmy kompa (nie Vag-a ale efekt był). Okazało się że się urwał jeden kabelek sterujący tymże zaworkiem, po zakuciu na nowo wszystko gra jak trzeba. Proponuje jednak podpiąć do kompa bo inaczej można pół samochodu wymienić. Apropo ceny mi też w ASO za N75 powiedzieli ponad 400zł.
  14. Witam. Cieszę się że dołącze do klubowiczów A4. Posiadam AUDI A4 1,9 TDi 90ps z 1996r, śmigam już prawie rok i jestem bardzo zadowolony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...