Skocz do zawartości

szary824

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szary824

Osiągnięcia szary824

0

Reputacja

  1. Jeśli dobrze pamiętam to przy zmianie immo2 na immo3 trzeba pastylki w kluczykach wymienić.
  2. A skąd użytkownicy forum mają wiedzieć czy dasz radę ? Przeczytaj chociaż 10% tego tematu i sam odpowiedz sobie na to pytanie...
  3. tak, to w takim wypadku czy bedzisz wiedzial ile faktycznie auto spalilo ?? ..zatankuj sobie kiedys auto do pelna, sprawdzaj ile kilometrow przejedziesz na poszczegolnych cwiartkach , uwierz mi ze bedzie duza roznica, w moim przypadku ostatnia cwiartka czyli do pelna roznila sie od reszty odleglosciami rzedu 100km i nie bylo to spowodowane roznym stylem jazdy Prościej się już chyba wytłumaczyć nie da Dokładniejszy pomiar będzie jeśli przejedziesz więcej niż 100 kilometrów. Tankujesz do pełna... przejeżdżasz 487 km... tankujesz ponownie do pełna.... weszło 40 litrów... Teraz matematyka 40/487=0,082 tyle spalasz na kilometr. 0,082*100=8,2 tyle spalasz na 100 kilometrów
  4. Podepnę się pod temat. W mieście i na krótkich odcinkach poza miastem temperatura nigdy poniżej 90 mi nie schodzi. Po 15 minutach jazdy na autostradzie z prędkością 140 km/h temperatura spada do 80 i tak się trzyma. Kiedy zwalniam do 100 km/h temperatura wraca co 90. To już termostat się nie domyka?
  5. Przyjrzyj się jeszcze prowadnicom ... u mnie w tym miejscu zaciski stawały.
  6. to musisz sprawdzić czy nie masz czegoś zwalonego... mam ADR i nabija ciśnienie od razu po przekręceniu kluczyka na zapłon.
  7. W trakcie ostatnich przymrozków w przerażenie wprawił mnie widok jak szybko wskazówka baku zmierza ku zeru. Pali około 15-16 litrów na 100 km. 100% miasto. Do pracy. Do przedszkola z dzieckiem. Nie więcej niż odcinki 4 km czyli non top na zimnym. Jak startujecie rano to odpalacie i czekacie aż złapie trochę temperatury czy od razu w drogę ?? I czy ma to w ogóle jakiś wpływ na silnik i na spalanie ??
  8. Skoro po wyjęciu termostatu temperatura utrzymywała się w granicach 60 st. to wg mnie logicznym się wydaje tutaj szukać przyczyny. Bez obrazy ale upewnij się że w dobrą stronę go montujesz ps. "do dam"? "po nad"?
  9. Maskownice ściąga się razem z całą półką. Musisz najpierw podnieść ją lekko do góry przy oparciach tylnych siedzeń (bodajże na trzech zatrzaskach siedzi) po czym pociągnąć całą półkę pamiętając o odpięciu trzeciego światła stopu. Głośnik siedzi na dwóch wkrętach po odkręceniu których nie głośniki wyjdą bez bólu. Pozdrawiam.
  10. Jeśli dalej lejesz pb98 to na początek wróciłbym do 95. Kolega w silniku AGN miał podobne objawy, które ustąpiły po powrocie do benzyny zalecanej przez producenta. Na klapce wlewu paliwa masz napisane jaką zupe powinien ten silnik jeść i taką powinienneś lać. Takie jest moje zdanie.
  11. Jeśli masz chęci a Twoje radio ma wyjście na wzmacniacz to poradzisz sobie bez żadnych adapterów. Koszt 0 zł jeśli walają Ci się w po domu stare RCA (czincze).
  12. szary824

    [B5 ADR] ABS

    To też będzie dobre... Wszystkie czujniki pokazują taką samą prędkość. Podczas hamowania numer 6 ;] (czyli kiedy włącza się niepotrzebnie ABS), mimo że samochód już się zatrzymał VAG jeszcze przez chwile informuje że wszystkie koła się kręcą.
  13. szary824

    [B5 ADR] ABS

    Witam. Problem mam taki że podczas hamowania, przy prędkości poniżej 10 km/h włącza mi się ABS mimo że auto nie traci przyczepności. Objawia się to nieregularnie. 5 hamowań ok, 6 z ABS. Po lekturze forum obstawiałem złą odległość czujników ale te są dobre dodatkowo VAG twierdzi że ABS włącza się na wszystkich kołach. Proszę o sugestie. Ze sportowym pozdrowieniem. Szary.
  14. Jak w temacie witam wszystkich. Na imię mam Ariel, wszedłem w posiadanie Audi A4 B5 1.8 ADR i mam zamiar obciążać Was moimi problemami z tym autem związanymi :> Ze sportowym pozdrowieniem. Szary.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...