-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O schwartz

-
grabalaba: hmmm sam jestem zdziwiony:shock3:ale widziałem na wlasne oczy, że po podpięciu do kompa i zeskanowaniu w ASO wynik błędów był 0 :kwasny:więc ten jakiś tam błąd wogóle się nie zapisuje w pamięci:facepalm: djim: turbo mam nowe, więc ja wiem czy ta kierowniczka się blokuje??? ale pójdę Waszym tropem i jak tylko będę u mechanika postaram się wszystko wykonać i znaleźć przyczynę tego dziwnego stanu:kox: dzięki za rady ---------- Post dopisany 05-11-2012 at 17:49 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2012 at 16:10 ---------- witam Już wszystko jasne co stało za pojawianiem się trybu awaryjnego i spadku mocy. Po podłączeniu do kompa ujawnił się błąd: "sporadycznego niedoladowania turbiny". Znaleziona została: uszkodzona membrana gumowa na zaworze sterującym przepływem ilości powietrza przez kolektor ssący. Usterka ta powodowała ,że wytrącało się podciśnienie i brakowało go do otworzenia zaworu na turbinie w wyniku czego występowało nie doładowanie ciśnienia turbiny. Ten element nie występuje jako odzielna część w Audi, jest to natomiast integralna część kolektora ssącego( czyli drogo)ale Polak potrafi:banan: i tą membranę dało się zasklepić, autko chodzi i nie czuć żadnej różnicy Mam nadzieję, że to komuś pomoże PS: okazało się że część ta pasuje do Audi idealnie od Śkody
-
skoro zapalilo sie ostrzezenie o braku cisnienia oleju, zgodnie z isntrukcja obslugi samochodu oraz zdrowym rozsadkiem, nalezy natychmiast wylaczyc silnik. dziwisz sie ze sie zatarl? skoro zatarty, to jest jedyne sensowne rozwiazanie. naprawa jest nieoplacalna. obawiam sie ze jezeli faktycznie silnik jest zatarty, to turbina jest rowniez do wymiany... http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?59658-B7-BLB-SWAP-uszkodzonego-silnika-BLB-na-BKD He he wiem Musashi, ale to były dosłownie minutki, silnik wyłączyłem natychmiast, ale to było JUŻ , zignorowałem wcześniejsze sygnały silnika, że coś nie gra tak jak napisałeś naprawa(tego silnika) nie wchodziła w grę, zakupiłem nowy blok, a to co udało się uratować mam obecnie w aucie:banan:
-
witam :hi:koledzy podłączę się pod temat, bo mam podobne objawy: mruganie kontrolki świec żarowych i spadek mocy, a mianowicie: Audi A4 B7, 2.0 tdi 170bhp, 2007 rok, przebieg 224tys km(ale od 221tys nowy blok silnika, wtryski, turbo,okablowanie-stary się zatarł) kontrolka zapala się niezależnie czy jadę szybko(autostrada) czy wolno(miasto) po raptownym wciśnięciu pedału gazu(czasami odczówalne szarpnięcie), obroty około 2tys, bieg: różnie 3-4-5 czasami6, raptowny spadek mocy, jakby przestał działać pedał gazu(muł się robi),najczęściej przy wyprzedzaniu się to uaktywnia, zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika jakoś kasuje ten"problem" czasami za parę minut zapala się ponownie, a czasami po 300 lub 1300km wiele razy był sparawdzany "kompem" w autoryzowanym serwisie Audi i NIC!!! Nie ma żadnego błędu... jak to możliwe, nie wiem, nie znam się czy ktoś z Was ma coś takiego, jak sobie z tym radzić, ile to kosztuje(bo po wymianie w/w rzeczy się spłukałem:naughty:)czy to ten DPF, czy elektryka, czy...... brak mi już pomysłów:wallbash: PS:czy ktoś może wie jaki VAG-CoM na e-bayu jest godny uwagi, to sobie zakupię, nauczę się go i wtedy podam wartości błędów:banan:
-
H4mm3R S4 Look/RECARO/Heble TTRS 370/330/AccuAir/ROHANA 20X10J
schwartz odpowiedział(a) na H4mm3R temat w Audi A4/S4/RS4 B7
bardzo ładna A4:banan: -
i po zabawie, silnik się zatarł w najlepszym silniku wypuszczonym przez Audi (2.0 TDI)
-
:hi:podłącze się, bo właśnie mi się "chyba" to samo stało, wszystkie objawy mam identyczne, tylko mam pytanko, czy Wy także macie na liczniku migającą "olejarkę"??? czy to właśnie wskazuje "wyciek oleju z pompy paliwa vacum"???? bo w silniku tyle co zmieniłem olej i filtry :doh:pozdrawiam
-
hamulce s4/ dokładka CUPRA/ nowe felgi / nowe fotki str. 14
schwartz odpowiedział(a) na fotograf87 temat w Audi A4/S4/RS4 B7
no no , to czekamy na fotki, bo tu się już niezły "fun-club" zrobił :gwizdanie: -
no no śliczny Avancik jak dla mnie nic dodać nic ująć
-
no ja właśnie to posiadam i piszę na własnych doświadczeniach, samochód naprawdę nabiera mocy tak jak piszą producęci tego 'chipa" i bardziej przyśpiesza i takie tam a spalanie sprawdzę na trasie UK-PL pozdrowionka
-
hamulce s4/ dokładka CUPRA/ nowe felgi / nowe fotki str. 14
schwartz odpowiedział(a) na fotograf87 temat w Audi A4/S4/RS4 B7
śliczny samochodzik a kolorek ehhhh zawsze mi się podobał powodzenia w modach i jeździe -
witam ja znalazłem coś takiego na e-bayu, jeśli chcesz poprawić sobie samochodzik za niewielkie pieniądze to prosze link, różnica jest naprawdę odczówalna i nic wielkiego nie trzeba robić, a samochodzik bardzo ładnie pracuje http://www.ebay.co.uk/itm/TDI-PD-Diesel-Tuning-Chip-fits-Audi-A2-A3-A4-A6-Skoda-/200391708244?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ea846ce54 może to niewielka rzecz, ale się sprawdza pozdrawiam
-
dzięki mlodyy musze się temu dokładniej przyjrzeć bo na trasie mnie to rozwala
-
śliczne dzięki już wiem co i jak
-
witam, koledzy, a ten tuner jest widoczny gołym okiem w tej wnęce po lewej stronie, czy jest on gdzieś pod tapicerką??? bo u mnie z prawej mam skrzyneczkę i wentylator, a z lewej nic tylko schowek. Dzieki za pomoc Ps: a może ktoś posiada fotki co i jak wygląda
-
[ALL B7] Pompowtryski siemensa BRD-dobra nowina
schwartz odpowiedział(a) na michier temat w Audi A4 B6/B7
kurde żebym wiedział wcześniej bo mi padły na trasie 2 i chcial czy nie chciał musiałem wymienić, a potem padł mi jeszcze jeden ehhhhh ale już musztarda po obiedzie pozdrówki