Skocz do zawartości

troylee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O troylee

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia troylee

0

Reputacja

  1. troylee

    Wymiana filtra paliwa

    Cześć, teraz ja odgrzewam :) awisnia, i jak z tym odpowietrzaniem? udał Ci sie cos ustalić jak to w tym 1,8T? Jakies dodatkowe akcje trzeba wykoanć przy wymianie?
  2. Czesc. Sorki ze w tym watku ale mam prosbe o pomoc. Czy jest ktos ktos z Wroclawia kto dzisiaj (14.05) bedzie krecil sie w okolicy rynku i posiada Vag aby skasowac blad airbag. Ruszylem kable pod fotelem i sie pojawil a jutro musze leciec w trase. Moj zestawik do kasowania niedostepny A moze jest dzisiaj gdzies jakis spocik?
  3. Cześć, własnie mam o dłuższego czasu podobny problem. Dzisiaj autem juz koleny raz do domu wróciłem na sznurku. Wczesniej wymieniona 2 razy pompa paliwa i 3 razy filtr paliwa bo na chwile pomagało). Panowie "piotrsob1" i "kamil-vag", chyle czoło do samej ziemi za to jak sprawnie na forum poprowadziliście kolege "Raxxel" do rozwiązania problemu. Jutro idę po kolei krok po kroku zgodnie z każdym postem z tego wątku. Mam nadzieje ze nie spale fury bo jestem anty-elektronikiem Boje sie tylko ze wszystko mam inaczej i w innym miejscu bo to AMB.
  4. Tak jak napisał wyżej wydaje mi się że przez te tematy błędy mam taki problem: Z pilota wszystko działa cacy czyli wszystkie drzwi sie zamykają i otwierają oraz jest sygnalizacja kierunkowskazami. Problem jest gdy musze otworzyć drzwi przyciskiem wewnątrz. Po przyciśnięciu wewnętrznego przycisku Zamknij, wszystki drzwi się zamykaja i zapala sie czerwona lampka. Jednak przy próbie otwarcia lampka gaśnie ale zadne drzwi nie otwieraja sie (słychać tylko otwarcie bagażnika). Pakotomasz a możesz sprawdzić czy lewe tylne drzwi otwierają Ci się po tym jak otworzysz wszystkie za pomocą przycisku w drzwiach kierowcy (wcześniejsze zamknięcie również przyciskiem)?
  5. Skorzystam z tematu ponieważ mam zbliżony problem. Vag wywala mi takie błędy: 4 Faults Found: 01559 - Drivers Door 61-00 - Won't De-Safe 01560 - Passenger Door 61-00 - Won't De-Safe 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Z pilota wszystko działa cacy czyli wszystkie drzwi sie zamykają i otwierają oraz jest sygnalizacja kierunkowskazami. Problem jest gdy musze otworzyć drzwi przyciskiem wewnątrz. Po przyciśnięciu wewnętrznego przycisku Zamknij, wszystki drzwi się zamykaja i zapala sie czerwona lampka. Jednak przy próbie otwarcia lampka gaśnie ale zadne drzwi nie otwieraja sie (słychać tylko otwarcie bagażnika). Wiele wątków na formu wskazuje że gdzieś są uszkodzone kabeli. Czy ktoś ma pomysł gdzie szukać przyczyny/kabli których uszkodzenie spowoduje problemy we wszystkich drzwiach? (żeby nie sprawdzac wszystkich osobno bo w taki zbieg okoliczności nie chce mi się wierzyć)? Jeszcze kombinuje z kodowaniem (wyliczam od nowa) poniewaz obecnie mam 08026 które kompletnie nie wiem co oznacza. Czy w tym wypadku kodowanie moze mieć jakies znaczenie?
  6. Zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej wymieniony. Auto chodzi jak nowe Obroty wróciły do normy, podciśnienie zniknęło. Zaślepiłem na razie ten krócieć bo priorytetem było dla mnie pozbycie się podciśnienia. Myślę że zakupię z czasem ten zawór 035103245G wraz z obudową zaworu i będzie tak jako powinno być "po bożemu" Z drugiej strony po zaślepieniu tego króćca w tym zaworku co mam teraz (06A103245F) to zasada działania nie powinna się za bardzo różnić od tego 035103245G bez dodatkowego króćca czyli: No ale tak jak Mario napisał, nie powinno być żadnych zaślepień wiec albo wymiana zaworka na odpowiedni albo poprawne podłączenie tego obecnego. Może komuś się przyda na przyszłość, przekrój uszkodzonego zaworka 06A103245F:
  7. Wszystko jest tak jak napisales. Za pokrywa opcja 2 czyli z zaworem ("grzybkiem" ). Teraz pytanie jak podejsc do tematu. Czy przełożyć te zaslepienie z obecnego zaworu odpowietrzajacego i tak zostawic? Czy moze kupic ten z europejskiej wersji gdzie nie ma tego kroćca? Czy ten zawór (grzybek) ma w tym momencie jakies znaczenie? Dodam ze glowica AWT czyli pewnie europejska
  8. Miałem ten sam problem. Rozerwało mi przewody odmy (które już wcześniej ktoś kleił). Samochód ledwo chodził i wywalał błędy wypadania zapłonów. Wymienili mi wszystkie przewody odmy na nowe poza zaworem odpowietrzenia skrzyni korbowej (czyli 06A103245F). Teraz auto chodzi ale po rozgrzaniu obroty 1200rpm i ma straszna podciśnienie w silniku (nie można wyjąc korka wlewu oleju). Dzisiaj zamierzam wymienić ten zaworek i (czytając sporo o takim przypadku na forum) mam nadzieje że to rozwiąże problem. Jednak mam pytanie. Mam wersje USA. W moim przypadku zaworek 06A103245F wyglada troche inaczej niż pokazuje to ETKA (zaworek i obudowa zaworka w kształcie trójnika) a mianowicie tak: U mnie ten króciec wskazany przez strzałkę jest zaślepiony. Z tego co udało mi się ustalić powinien być połączony z tym (oznaczone strzałką): Jednak u mnie nie ma tego króćca jak na zdjęciu wyżej (ten mały dodatkowy pod strzałką). Teraz pytanie. Jak nazywa się ta część z drugiego zdjęcia? Czy jest to część wymienna i mogę zamienić na taką jak ze zdjęcia? Czy takie połącznie jest konieczne i ma jakiś wpływ czy może skoro nie mam tego to króćca z drugiego zdjecia to w zaworku znowu zaślepić i się nie przejmować?
  9. Ja tez juz po... i wynik również dołujacy. Ok 20 kucy mi gdzieś ucieklo od ostatniego pomiaru (2 lata temu). No nic... trzeba ich teraz szukac
  10. 1. Jaszczur (Audi A4 1.8t quattro) 100% 9:00-12:00 2. Smoko (Saab 9-5 2.0t) 100% godz. 9:00-... 3. Mariusz (Audi A4 B7 + Golf IV) 100% godz. 10:00-12:00 4. Poziek (Coupe quattro) 5. troylee 80% 9:00-12:00 6. Robero321 (A4 B6/7 3.0 quattro) 100% 7. Carlos* godz. 11:00-... 8. Łukasz (Peugeot 306) 80% godz. 11:00-... 9. Kuba (Nissan Navara) godz. 12:00-... 10. Zibione (Audi A4 B6) godz. 9:00-10:00 11. dlugi999 (Toyota Celica) 12. Awra (Audi A4 B7) godz. 15:00-16:00 13. ... 14. ... 15. ... Dopisalem godziny od siebie
  11. Ja również się pisze na 8 luty (na 80%, musze 20% zostawić na ewentulane zdarzenia związane z chorym dzieckiem) . Audi A4 1.8T Quattro. Pytania - od 8:00 do której? - jak nie znajdziemy 10 samochodów rozumiem ze temat nieaktualny? - ile w tym wypadku liczymy kaski przy 4x4?
  12. Warszawa - Kazimierzowska. Czarny B6 Avant na WE z klubowymi ramkami. Czyżby właściciel pracował w budynku Orange (TP)?
  13. Mam dokładnie ten sam problem tyle że ja nic nie wymieniałem. turzol, wyjaśniło się u znajomego co dokładnie było przyczyną?
  14. Cześć, Wreszcie się udało Od paru dni jestem posiadaczem Audi A4 B6 Avant 1.8T Quattro 2004r z przebiegiem 169ys. Wersja USA ale niby nigdy nie była w stanach co potwierdza VIN. Wszystko posprawdzane w ASO i wyszło nieźle. Żaden element nie był lakierowany (i mam nadzieje że to się nie zmieni ) , przebieg udokumentowany. Autko zakupione od klubowicza. Poprzedni właściciel (jak widzę na forum) wsadził w te autko sporo serca. Trochę szczegółów: • skrzynia biegów manualna 6 biegowa • alufelgi oryginalne Audi 235/45 R17 • zawieszenie 1BE sports suspension/shock absorption • kolor srebrny morski jasny metalik (Y7W lake silver) • ksenony z autopoziomowaniem (8Q3 automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)) • skórzana czarna tapicerka (fotele niestety”naleśniki” bez grzania tyłka ) • automatyczna i dwustrefowa klimatyzacja climatronic • elektrycznie sterowany fotel kierowcy • elektryczny szyberdach • tempomat • homelink • czujnik zmierzchu oraz dodatkowe oświetlenie czyli wszystkie przyciski, nogi, dół drzwi, opcja podświetlenia po wyjściu z auta itp. • wewnętrzne lusterko fotochromatyczne z kompasem • składane lusterka boczne fotochromatyczne • audio: nawigacja RNS-E TX • modułu Bluetooth • kierownica z B7 (2PV leather trimmed sports steering wheel) (mam nadzieje że nie będę testerem czy poducha wystrzeli czy nie ) • rozpoznawanie mowy SDS • kluczyk Audi z A4 B7 • wymienione wtryski na 320cc, założone TurboInletPipe, Downpipe oraz intercooler FMIC • program R-performance (MR-Motors) 207KM, 300Nm To jest moje pierwsze Audi. Jeździ się suuuuper. Jak na razie z autkiem nie dzieje się nic i mam nadzieje ze to się nie zmieni. Na ta chwile próbuje dogadać się z „Panią SDS” i przeszukuje forum we wszystkich tematach w tym np. w jaki sposób uruchomić oglądanie filmów/teledysków w RNS-E. Ale nie mogę się połapać jakie są możliwości bo wydaj mi się ze co post to inny sposób i inne ceny. Jeśli chodzi o plany to na pewno kiedyś przydałoby się lekkie przyciemnienie szyb, daszek od S i może w odległej przyszłości wymiana foteli. Pierwszy minmini mod to pozbycie się emblematów z tyłu. Trochę „zasłaniały” ten zgrabny tyłeczek Na szybko foty z ogłoszenia:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...