Skocz do zawartości

k_urczak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O k_urczak

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia k_urczak

0

Reputacja

  1. Cześć. Pamiętasz może jaki błąd wyrzucał ci komp? U siebie ostatnio zrobiłem czujnik niskiego ciśnienia, polatałem 3 dni i znowu zapalił się check. Sprawdziłem na kompie i wyrzuca mi P0455 związany z EVAPem, więc obstawiam N80 do wymiany.
  2. Cześć, Przeczesałem forum, sprawdziłem na google + dodałem sobie trochę info z wiki.ross-tech.com i dalej nie jestem dużo mądrzejszy... Pacjentem jest A4 B7 z silnikiem BWT (2.0 TFSI). Przebieg 125k km potwierdzony, wymieniony rozrząd i szklana pompy wysokiego ciśnienia w 2014, miesiąc temu wymienione PCV. Samochód w moim posiadaniu od ponad 30k km (3 lata). Spalanie oleju około 1-1,5l maks pomiędzy przeglądami. Objawy: * zapalony CEL * aktualnie po uruchomieniu auto przestaje chodzić po 1-2 sekundach, jakby nie miało podawanego paliwa * szybka diagnoza błędów: P0089 i P008B * od jakiegoś czasu po otwarciu drzwi kierowcy pojawiał się na 10-15s dźwięk jakiejś pompy (obstawiam pompę w baku lub siłowniki drzwi od centralnego), a wcześniej słychać go było dosłownie na 2-3 sekundy * za którymś razem udało mi się odpalić auto, CEL zgasł, silnik pracował normalnie, nie czułem żadnych spadków mocy czy czegoś podobnego Niestety nie mam VAGa aby zrobić logi. Wstępna analiza czeluści internetu daj mi kilka informacji, które chciałbym potwierdzić: Zakładam, że skoro filtr paliwa wymieniany była około 15k km temu to powinienem zacząć od wymiany czujnika niskiego ciśnienia paliwa (G410 po stronie niskiego ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia). Czy ktoś może mi podać jaki jest odpowiedni symbol tego czujnika? Wydaje mi się, że jest to 06E 906 051 K ale nie mam pewności. Jeżeli to nie pomoże uruchomić auta to następna w kolejności jest pompa niskiego ciśnienia (czy dobrze rozumuję, że to ta w baku?) Jeżeli dalej nie będzie poprawy to powinienem chyba zająć się pompą wysokiego ciśnienia; co to jest popychacz pompy wysokiego ciśnienia, bo w kilku tematach trafiłem na informacje, że jego uszkodzenie może być przyczyną podobnych problemów Pytanie dodatkowe (przepraszam jeżeli jest strasznie głupie) - Czy wszystkie testy/logi VAGiem których potrzebuję do ewentualnego dokładnego zdiagnozowania usterki można wykonać na wyłączonym silniku? Zakładam, że nie bo jak wtedy sczytać ciśnienie na czujniku i tolerancje pracy. Z góry przepraszam też jeżeli gdzieś na forum był już taki temat. Niestety nie udało mi się żadnego znaleźć. ## edit ## W weekend wymieniłem czujnik niskiego ciśnienia (G410) i problem zniknął. Pojadę jeszcze niedługo do kogoś z VAGiem i sprawdzę parametry, ale na tą chwilę samochód zachowuje się normalnie.
  3. Cześć, W jaki sposób najlepiej sprawdzić silniczki klimy? Regularnie pojawia mi się z okolic za środkowym nawiewem pstrykający dźwięk. Do tego dochodzą problemy z regulacją działania klimy (Low chłodzi jak dzikie, a 16 stopni daje dzikim żarem). Gdzieś wyczytałem, że mogą to być problemy z silniczkami, ale nie jestem na tyle obcykany w temacie, aby zorientować się jak to sprawdzić. Pytanie dodatkowe: czy problemy z regulacją temperatury mogę też wynika z jakiegoś problemu z czujnikiem temperatury we wnętrzu auta? Z góry dziękuję za pomoc!
  4. Generalnie też przerabiam ten temat. Niestety u mnie nie było żadnego remontu silnika, nic nie było ostatnio wymieniane. Jedyna rzecz to zalanie paliwa na innej niż normalnie stacji (ale nie jakiejś no-name tylko Shell). Po wyjechaniu 100km (1/4 baku) pojawił się check, a samochód po uruchomieniu nieźle telepie. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, bo podobne obawy miałem gdy poszło denko szklanki od pompy wysokiego ciśnienia, chociaż wtedy chyba występował inny błąd. U mnie teraz jest ten podany wcześniej czyli zbyt uboga mieszkanka na biegu jałowym, a później jeszcze "bank 1" (jeżeli nic nie pomyliłem, bo jak baran skasowałem błąd zanim go zapisałem). Czy ktoś ma może jakąś podpowiedź co się może dziać? Nie chce mi się od razu demontować pompy aby sprawdzić szklankę, ale z drugiej strony nie chciałbym znowu wymieniać wałka... Dzisiaj pojadę jeszcze na moją stację, zaleję PB98 i doleję jakiegoś uszlachetniacza. ## w związku z pytaniem, które dostałem w prywatnej wiadomości: okazało się, że miałem nieszczelność w dolocie, poszła mi odma. Zakup nowej załatwił sprawę.
  5. Znając żywotność zwrotnic w B7 nie polecam walić młotkiem bez uprzedniego nagrzania No chyba, że ktoś ma za dużo szelestu i chce ryzykować, że jeszcze będzie musiał wymienić ten chromolony kawał aluminium.
  6. To całkowicie normalny przebieg. Wycenisz mi zestaw + płyn?
  7. Dobra Panowie, bo po przeleceniu tematu trochę się pogubiłem. Od wielu lat siedzę w BMW i tam jest mi trochę prościej znaleźć/dobrać części, a do Audi jest noob. Pacjent to B7 2.0T w Q, więc wychodzi mi 320/288. Przyszedł czas zmienić tarcze i klocki na przodzie. Co jest w tej chwili w miarę sensowne cenowo/jakościowo? Gładki Otto + FDSP? DSa przelatałem kilka kompletów w bejcy, hamowanie jest fajne pod warunkiem wsadzenia dobrej tarczy, ale zużywały mi się szybko. Przy zabawce latającej tylko nocami 10k km jest ok, ale w codziennej furze taki przebieg to wymiana klocków 2x w sezonie. Jakie są Wasze przebiegi na FDSP? BTW jakby ktoś chciał mi coś wycenić to zapraszam na PW
  8. Cześć, proszę o podanie na PW ceny wahacza LEM - przedni, prawy, dół, banan. Interesuje mnie jedna sztuka. Fura zgodna z informacjami na profilu.
  9. Fajny jest ten lip na klapę. Furacz prawie identyczny jak mój. Jak tam Ci się sprawuje szklanka przy pompie wysokiego ciśnienia? Mi ostatnio pękło denko i musiałem wymienić wałek, uszczelki i inne fanty.
  10. Widzę, że grubo idziesz z modami. Zmieniasz springi i heble, a planujesz jeszcze do kompletu zmianę stabi? Generalnie to zazdroszczę Ci wnętrza bo naprawdę jest mega fajne. Po ile brałeś dokładkę?
  11. Nie przeskoczysz 260km na samym chipie. Aby przebić 300km powinieneś wymienić: 1. turbo (najczęściej w US pakują K04 lub jakąś hybrydę; K04 z S3 nie pasuje) + kolektor + węże 2. FMIC z orurowaniem 3. BV do wymiany (najczęściej Forged) 4. nie wiem jak jest z wydajnością wtrysków 5. świeczki o stopień zimniejsze 6. dolot 7. pompa wysokiego ciśnienia + wzmocnienie pompy w baku 8. sprzęgło? Co więcej przypadłoby się zamontować oil catch tank, wymienić rozrząd i N75 + dodać gauge na ciśnienie doładowania i temp. oleju. Jeżeli wymienisz heble na s, to tutaj raczej nie trzeba robić więcej. W zawiasie zależy co masz (1bv czy 1be). Na pewno przydałby się tylni stabi z rs4. Pewnie coś mi uciekło. No i wymieniony setup to >300KM, raczej w obszarze 350KM zależnie od turbo (np. GT287x).
  12. Taaa... i podczas wypadku składasz się razem z nieprzetestowanym fotelu o konstrukcji rurkowej... Jeżeli rurka to na pewno nie z jakiegoś no-name-a.
  13. Czy mam rozumieć, że nikt nie ma większych doświadczeń z kręceniem 2.0 TFSI?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...