sebul 6 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Szperając po forum, natrafiłem na informacje, aby wahacze wymieniać na opuszczonym aucie , czyli ze jak ? Podnosze auto, sciagam kolo i lewarek w dol ? Bo przymierzam sie do wymiany lewych gornych i zastanawiam sie jak to ugryzc aby wszystko zrobic jak nalezy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomaszstn 12 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Źle czytałeś, oczywiście wymienia się na podniesionym tylko nie skręcasz na gotowo tylko lekko, wtedy auto w dół i niech się ułoży i wtedy dokręcasz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebul 6 Posted September 28, 2014 Author Share Posted September 28, 2014 A to o to chodzi A mozesz mi napisac co w jakiej kolejnosci odkrecac ? I jakie klucze beda potrzebne ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomaszstn 12 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Zwykły zestaw wraz z grzechotką załatwi sprawę Najlepiej sobie wyciągnąć całą kolumnę na zew i wtedy będziesz miał fajny dostęp do górnych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pioteros 21 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 plaskie klucze 16,17,18,19 plus grzechotka z takimi samymi nasadkami, ewentualnie 22 do koncowek drazkow i 15stka do lacznikow stabilizatora+ dobry penetrator, mlotek i jakis wybijak do sworzni albo przecinak Link to comment Share on other sites More sharing options...
konus 0 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 raczej bez palnika to szkoda podchodzić do górnych i psuć sobie niepotrzebnie nerwy Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomaszstn 12 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Mi się udało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartollo 2 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Mi ostatnio nawę palnik nie pomógł dopiero prasa i dobre grzanie a 2 lata temu czyszczone wszystko bylo i składane na nowych śrubach + nie żałowałem smaru miedzianego Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszooo 20 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 (edited) Witam panowie, podpowiedzcie czy do wymiany dolnego przedniego wahacza w b6 czyli tego trzymającego amortyzator jest potrzebny ściągacz sprężyny, ????? Edited November 5, 2014 by lukaszooo Link to comment Share on other sites More sharing options...
pioteros 21 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Nie Wysłane z mojej nowej Nokii 3310 Musisz tylko podnieść cały przód i uwolnić stabilizator z jego obydwu tulejek Wysłane z mojej nowej Nokii 3310 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszooo 20 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Dzieki za info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_urczak 0 Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Znając żywotność zwrotnic w B7 nie polecam walić młotkiem bez uprzedniego nagrzania No chyba, że ktoś ma za dużo szelestu i chce ryzykować, że jeszcze będzie musiał wymienić ten chromolony kawał aluminium. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebul 6 Posted April 5, 2015 Author Share Posted April 5, 2015 A takie jeszcze pytanie co byscie zrobili na moim miejscu. Mam wybity sworzen w jednym gornym lewym wahaczu, wymieniac tylko jego, czy drugi gorny tez ? Bo bede wsadzal Meyle HD Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomaszstn 12 Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Mi ktoś kiedyś dał dobrą radę i zawsze się do niej stosuję, jeśli robisz to przynajmniej parami, stronami itp. Mój dobry znajomy i mechanik też zalecał wymianę całej góry, bądź przynajmniej jednej strony. PS: Dałem do regeneracji Link to comment Share on other sites More sharing options...
misza9966 0 Posted April 23, 2015 Share Posted April 23, 2015 Male pytanko chyba w temacie:P.zerwala mi sie tuleja gum-met w wahaczu dolnym gl.znalazlem na aledrogo takie tuleje lemfordera czy ktos juz wymienial takie tuleje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodziak22 16 Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 jeśli guma Ci się tam zerwała to pewnie sam sworzeń nie jest już w najlepszym stanie. Zrobisz jeden , zacznie pukać drugi .. Dwa lata temu regenerowałem wahacze ,czyli wszystkie sworznie , dwa łączniki ,jedna guma na górnych i chyba dwie gumy z dolnych, po 45tyś górne padły. Znowu dałem do regeneracji , ale dolne już też się powoli odzywają więc trzeba wymienić . Moim zdaniem jak masz robić wahacze to komplet za jednym razem, a nie wymiana jeden tulei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erchi 10 Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Racja, wstawiasz komplet regenerowanych i spokój. Komplet (jeśli oddasz stare) - 480zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodziak22 16 Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 teraz za 4 górne plus wymiana dwóch gum wyszła mnie 230zł, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now