
tomasl91
Pasjonat-
Postów
117 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tomasl91

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Płock
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Znajomy stroił co się tym zajmuje ale już kilka prób i nic z tego nie wychodzi
-
tomasl91 obserwuje zawartość SWAP hebli tył quattro i 1.8t/2.0t stroker
-
http://vaglogi.pl/log-003_020_O6qFOlA.html. http://vaglogi.pl/log-115_118_033_f2R1Q.html. Witam mam problem z autem zrobiony stroker z1.8t na 2.0t wał axx tłoki też zebrane odprężone głowica z adr szeroki kanał wałek ssący z adr turbo na żeliwie z ihi na kulce o auto wgl nie chce generować mocy jakes może pomysły ktoś miał taki przypadek ?
-
Potrzebuje adaptera pod jarzmo na swap hebli do audi a4b5 quattro tyl 245/300mm tarcza od s4b6 jarzmo zacisk s4b5 posiada ktoś coś pomorze
-
Audi A4 B6 1.8 T Q BEX jaka mocniejsza pompa paliwa? - prośba o pomoc
tomasl91 odpowiedział(a) na Jarrem temat w Audi A4 B6/B7
Nie pasuje p&p dw czy walbro ma średnicę 39 mm a orginal50 mm i walbro ciągnie tylko z dołu paliwo więc dol kosza trzeba rozciac -
Nic o przepustnicy nie wyskakuje problem tkwi z paleniem sterownik poszedł do sprawdzenia czy nie uwalony jest .
-
mam problem swapowałem 1.8 w audi b5 lift na 1.8turbo awt z polifta wiazka orginalna immo z ecu wyłączone wszystko podłączyłem audi odpaliło lecz prawie zero reakcji na gaz po zgaszeniu już nie odpaliło po odpięciu aaku na chwile i podłączeniu odpala ale znów to samo jest jest błąd 17072 ecm power realy load circuit (j271) p0688-35-00-open circuit .ktoś miałm taki przypadek po zmianie silnika trzeba cos w intalacji przepiac czy jak przekaźniki mam dwa 373 i 30 podmieniałem je i nadal to samo
-
witam mam problem swapowałem polifta audi a4b5 1.8 125 km na 1.8t awt wsadziłem kompl silnik awt z wiazka i kompem orginalnym europa kostki w skrzynce ecu pasowały podłączyłem immo zostało wyłączone audi odpaliło od pierwszego lecz słabo reagowało na gaz po zgaszeniu już nie odpaliło błod jest o niskim napięciu ecu błąd 17072-ecm power realy load circuit (j271) p0688-35-00-open circuit przekaźniki w skrzynce ecu mam dwa 30 i 373 podmieniałem je i nic to nie daje wiazke przepatrzyłem wygląda ok zauważyłem ze jak z skrzynki ecu wyciagne pomaranczowa kostke lub czarna i włożę to auto odpala ale reakcji na gaz prawie brak i zgasze to znów musze wyjmować te kostki i wkładac bądź aku odłanczac na chwile i znów odpali ktoś swapował taki silnik i miał może take problemy brakuje jakiś przewodów dodatkowych czy cos trzeba w przy kompie piny pozamieniać może ktoś pomoze
-
0i jak przekłada diesela na benzynę ?
-
ładny wynik płasko
-
[ierwsze zaczoł bym od pompy a nie słychac jej nie buczy czy wyje
-
dziwne cos ze niby rdza sie osadizła no płyn jak jest stary to zmienia barwe nie powiem musisz obserwowac albo zalac nowy płyn znów
-
no musisz sprawdzic cisnienie ile daje pompa albo podmien ja ale wyglada na nia a tym doładowan to tak jak mówisz sztange to bedziesz widział czy pracuje czy nie
-
tomasl91 obserwuje zawartość Audi A4 B5
-
trzeba na miejscu zrobic i trza sie zgrac bo cos grupa nasza cos nie moze bardzo
-
dobry kiedy jakis spot pany
-
dzieki dev juz wszystko wiem