Skocz do zawartości

danielthos

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O danielthos

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Żory

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia danielthos

2

Reputacja

  1. Witam. Każdy wie jak wkurzający jest silniczek z mechanizmem i spryskiem tylnej szyby. Straciłem czas naprawiając oryginał który po 3 miesiącach wyzionął ducha przez zatarcie tarczki stykowej. Kupiłem zamiennik który wytrzymał rok. Przechodząc do sedna sprawy. Czy można przełożyć, pasują mocowania i wtyczka z układem elektrycznym z b7? Na zdjęciach mocowanie wygląda identycznie jednak nie umie znaleźć informacji czy nie różni się rozstawem otworów wraz z elektryką.
  2. Ok. Dzięki za odpowiedź. Dam znać czy pomogło.
  3. Witam. Jak w tytule, w trakcie załączonego nawiewu bez klimy, czy z klimą, zapach powietrza wdmuchiwanego do kabiny jest neutralny. Jednak po wyłączeniu klimatyzacji, wystarczy że minie ok. 5 sekund i powietrze wdmuchiwane do kabiny jest nie przyjemne, nie tyle że w jakiś sposób śmierdzi, ale jest jakieś takie ciężkie, trudno mi opisać tą woń. Jednakowoż jest nieprzyjemna i chciałbym się jej wyzbyć. "odgrzybiająca" pianka która wpsikałem gdzie się tylko da, jedynie stłumia ten zapach. Czy to jest objaw jakiegoś zużytego elementu klimatyzacji?
  4. wierzbickidariusz Proszę bardzo, możesz dodać info będzie łatwiej znaleźć
  5. Beru o długości 30mm są tylko z gwintem więc jeśli chcesz mieć świece tej marki nie masz wyboru.
  6. Panowie sprawa ogarnięta bez januszowania i jakiegoś rezania. Bierzemy stare świece w imadło za element na który nachodzi fajka, bierzemy 12 czy 13 nie pamiętam jaki był to klucz, i odkręcamy samą górę, analogicznie nakręcamy na gwint z nowych świec i wszystko gra. Zdjęcie w imadle to wykręcona góra ze starej świecy, zdjęcie na blacie to stara świeca i obok nowa z nakręconą "główką, trzpieniem".
  7. Dziękuję za odpowiedzi. Jest już po ziemie ale z racji że sarenka mi wymusiła wymianę przodu samochodu, świece wymieniam za ciosem. Możecie mi przybliżyć przeróbkę gwintów tych świec na oczka ? W sensie że na gwint normalnie zakręcamy konektor oczkowy a kabel mocujemy jakoś w fajce ( choć trochę chaotyczne rozwiązanie), czy przerabiamy gwint tak żeby fajka w pełni na niego zaskoczyła. Pozdrawiam.
  8. Witam. Właśnie zabieram się do wymiany świec w podgrzewaczu. Zamontowane były oryginalne beru które są już czarne jak smoła. Moje pytanie w tej kwestii jest następujące: Czy przy wymianie tych świec na te całkiem długie ( Beru GV657 30mm) nie zawęzimy przepływu wody na tyle, że w lato przy upalnych temperaturach chłodzenie silnika może nie wyrabiać? Jakby nie było każda dłuższa świeca zmniejsza przekrój, moim zdaniem już wąskiego oczka w tej podgrzewarce, rozważam wybór tych średnich 24mm lub oryginalnych ponieważ bez powodu też takich fabryka nie wybrała, na pewno musieli liczyć się ze zmniejszeniem przepływu wody i zachowaniem bezpiecznej granicy. Co uważacie, proszę o podpowiedź.
  9. To jest to że lusterko do b5/b6 bez przycisku kosztuje po 250-400zł i znowu moze sie rozlać w ciepły dzień, a te z guzikiem nawet po 100zł. Nie jest to tylko plug&play, podpinam i działa bez żadnych sterowników, w zasadzie do tego by fotochrom w tym lusterku zadziałał to potrzebny jest tylko + i - , a reszta kabelków dotyczy bocznych/zewnętrznych lusterek czy braku ściemniania przy załączonym świetle wewnątrz auta.
  10. Z tego co się orientuję kompas mają wersje na USA. Tych do b6 bez przycisku wcale nie znalazłem na internecie. Mocowanie można przełożyć po rozebraniu kostki z wtyczki. Jedyne co zostaje to kolor lusterka i kulka która obraca się w obudowie lusterka.
  11. Witam. Jak w temacie, mam wsteczne lusterko z fotochromem. Oryginał mi sie rozlał gdy auto stało w słońcu dwa lata temu. Udało mi się kupić używkę tego samego lusterka, rozlało się w tym roku podczas upałów. Problem jaki mnie dotyka to brak lusterek do mojego modelu samochodu (Są bez włącznika nie tak jak w b6 czy b7, posiada tylko czujniki światła) oraz to że powinno być czarne a te jakie znalazłem są szare (wiem że mogę przełożyć wkład, ale jak otwierałem stare lusterko to doszedłem do tego że łatwo o uszkodzenie wkładu więc wolałbym nie ryzykować uszkodzeniem nowego). Pytanie na którym mi zależy, to czy po podpięciu lusterka z nowszego modelu tj b6, b7 czy b8, gdzie lusterka posiadają guzik do załączenia i wyłączenia fotochromu będzie to działało. Piny w kostce zawsze mogę przełożyć jeśli układ nie będzie się zgadzał, lecz czy nawet wtedy będzie to działało czy te lusterko potrzebuje jeszcze jakiś zewnętrzny sterownik. Ubiegam się też o te lusterka z nowszych modeli ponieważ wychodzą taniej i jest ich więcej niż tych do b5.
  12. Wydawało mi się że ten komunikat też byl wyświetlany. No nic. W takim razie dziękuję za odpowiedź i pomoc :)
  13. Witam. Jak w podgrupie, mam a4 b5 polift, z końca 2000 roku. Mam mały fis (1/2). Wyświetla się info o otwartych drzwiach, rezerwie, małej ilości klocków itp. Nie jestem teraz pewien czy na pewno, ale wydaje mi sie że do ostatniej jesieni wyświetlała mi się też informacja o małej ilości płynu w zbiorniczku spryskiwaczy. Wiadomo wtedy nie wyświetlała sie informacja o temperaturze na zewnątrz. Jakiś na to machnalem ręką i stwierdziłem że zajmę się tym w lato żeby niczego nie połamać. Jest ktoś kto ma a4 z 2000 roku z tym fisem i może mi potwierdzić czy wyświetla mu się ten komunikat ??? Dodatkowym problemem jest to że mam xenon, czyli w zbiorniczku są dwie pompki, a czujnika brak. Znalazłem temat tutaj na forum o osobie która miała ten sam model zbiorniczka z dwoma pomkami, bez czujnika, i też jej się przestała wyświetlać informacja o niskim poziomie płynu, pisali tam że w pompoce jest zintegrowany czujnik i podali link który już jest nieaktywny, a od kwietnia nikt mi tam nie dał odpowiedzi. W etce jest tylko opis zbiornika z dwoma pompkami i osobno czujnikiem. Przedzwoniłem do czterech działów części audi w polszy i nikt się z tym nie spotkał, nawet nie mają żadnej informacji na ten temat. Jeden miły Pan mi powiedział że według vinu mam czujnik ale powinien być ten fizyczny z dwoma bolcami na dwa piny. Czy ktoś coś jest w stanie mi pomóc???
  14. Witam. Chciałbym odkopać temat. Mam dokładnie ten sam problem. Pompki działają, a poziom płynu nie. Nie potrafię znaleźć, która pompka ma posiadać ten czujnik czy z xenonu która jest wyżej, czy ta z szyb. Linki nieaktualne, a na allegro nie potrafię nic znaleź. Nawet na etce tego nie ma. Wydaje mi sie ze jeśli czujnik ma być w pompce to w tej na reflektory ponieważ komunikat sie wyświetlał gdy nie było ich czym spryskać, a na szyby jeszcze była resztówka płynu. Czy ktos może mi jeszcze w tym pomóc?
  15. Dziękuję za pomoc. Jutro zalewam motula.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...