Czy jest ktoś na forum kto po samej wymianie pierścieni przejechał już około 25-50 tys? Pytam bo słyszałem opinie ze tłoki należy rowniez wymienić żeby problem po czasie nie wrócił. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
u mnie w tym konkretnym silniku ( BUL) ok 0,6 - 0,7 l na 10000 km, przy przebiegu 200 tys plus. Auto ma zwiększona moc. Spalanie oleju zależy też jak użytkujesz auto. Jak będziesz cały czas pałował to spali dużo więcej oleju
no i Iron jakoś nie ma odpowiedzi...widocznie wyssana z palca teoria
a ja przy okazji nakładania wosku na zimę pochwalę się dwoma zmianami
logo quattro
i oklejona dokładka
na zregenerowanej turbinie i wyciętym kacie 241
z dodatków jeszcze:
- procedura startu
- twarda odcinka
generalnie chłopaki w bielsku robią robotę to już moje 2 auto tam zrobione