-
Postów
50 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O p!etrek
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Tarnów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
863 wyświetleń profilu
-
Witam! Dwa dni temu po przejechaniu 5km i krótkim postoju nie odpalił. Poniżej logi z VAG z tego dnia: 13 Faults Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 002 - Lower Limit Exceeded 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit P1116 - 004 - No Signal/Communication 17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Short to Ground P1225 - 002 - Lower Limit Exceeded 17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground P1227 - 002 - Lower Limit Exceeded 17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground P1228 - 002 - Lower Limit Exceeded 17634 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Short to Ground P1226 - 002 - Lower Limit Exceeded 17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground P1425 - 002 - Lower Limit Exceeded 17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground P1117 - 002 - Lower Limit Exceeded 17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground P1435 - 002 - Lower Limit Exceeded 17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground P1421 - 002 - Lower Limit Exceeded 17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground P1289 - 002 - Lower Limit Exceeded Przyczyną powyższych problemów był przekaźnik 167. Po nagrzaniu się rozłączał obwód zasilania pompy.
-
Problemy z ogrzewaniem w naszych A4 B6 i B7 od A do Z
p!etrek odpowiedział(a) na wasyl291 temat w Audi A4 B6/B7
Tak tylko czytałem, że z pomiarem CO2 w układzie jest jak z testem ciążowym Niby wszystko ok, ale nigdy nie ma sie 100% bo przy małych przedmuchach są mało skuteczne. Kurcze sam nie wiem co dalej bo już kilka przypadłości miałem z tym samochodem i wymieniałem pół auta, a potem okazywało się, że przyczyna leżała gdzie indziej... -
Problemy z ogrzewaniem w naszych A4 B6 i B7 od A do Z
p!etrek odpowiedział(a) na wasyl291 temat w Audi A4 B6/B7
robiłem test na obecność CO2 w układzie i płyn nie zmienił koloru. -
Problemy z ogrzewaniem w naszych A4 B6 i B7 od A do Z
p!etrek odpowiedział(a) na wasyl291 temat w Audi A4 B6/B7
długo można jeździć z uszkodzona uszczelką ? -
Problemy z ogrzewaniem w naszych A4 B6 i B7 od A do Z
p!etrek odpowiedział(a) na wasyl291 temat w Audi A4 B6/B7
Drodzy forumowicze. Ja również mam problem z ogrzewanie i już mi ręce opadają. Płynu nie ubywa, oleju również. Jak odpowietrzę na postoju to zaczyna grzać, a po przejechaniu kilku kilometrów wieje zimne. Jak dam nawiew tylko na szybę to czuć, że leci "trochę" ciepłego powietrza. dolny wąż od nagrzewnicy gorący, górny chłodny. Na wolnych obrotach nie leci płyn przez nagrzewnice, ale jak zwiększę obroty ponad 2-3tyś zaczyna lecieć i daje się odpowietrzyć. Po przejechaniu kilku kilometrów zaczyna znowu wiać zimne i układ się zapowietrza. CO2 brak w układzie, ale widać że powietrze idzie małym wężykiem do zbiornika. Węże przy chłodnicy twarde (po dłuższej jeździe). Temperaturę łapie dobrze i trzyma 90*C. Mechanik mówi, że uszczelka na 99%. Jest szansa, że to nagrzewnica (tylko skąd powietrze w układzie), albo jakiś krócieć (tyle, że płynu nie ubywa, a powietrze cały czas w układzie). -
Witam! Z niewiadomych mi przyczyn rozleciała mi się chyba skrzynia biegów. Nic raczej nie wskazywało na uszkodzenie, ale tydzień temu przeszedł gruntowny remont (rozrząd, napinacz z łańcuchem, zawieszenie, demontaż miski, wydech). Zrzucane były sanki i całe zawieszenie bo było tak zapieczone ze trzeba było użyć palnika, żeby wybić te cholerne śruby. Zaczynam się zastanawiać czy podczas tego remontu mogło pójść coś nie tak przy zdejmowaniu zawieszenia, bo na prawdę było ciężko (wszystko ori przebieg 234tyś.). Objawy: Nagle przy wrzuceniu 2ki wybiło bieg i nie było w ogóle przeniesienia napędu na ośkę. Przy wrzuceniu jakiegokolwiek biegu wydobywał się zgrzyt spod samochodu. Po wypchaniu samochodu na parking wszystko wróciło do normy. Dojechałem samochodem bez wrzucania 2ki 20km. Dziś sprawdziłem i są takie same objawy. Pytanie. Jaką skrzynię mogę założyć ? U mnie wg tabliczki jest FPS.
-
Witam! Pierwszy raz robiłem logi więc proszę się nie śmiać . Samochód ma już praktycznie 220 na zegarze i po 75 które zrobiłem nie miałem z nim wiele kłopotów. Trochę wkurza turbo dziura do 2 tyś obr., a potem powyżej 4 tyś. Chciałbym się wziąć za tun i pasuje mi wiedzieć czy jest jeszcze co nieco wart Brakło mi pasa więc nie było odcinki. statyczne: http://vaglog.pl/log-001_002_003_Lp37ql.html dynamiczne: http://vaglog.pl/log-115_118_003_9017Gw.html Jakie grupy wiązać ze sobą i które czego dotyczą ? Potrzebuje informację jak sytuacja z nastawnikiem, czy dobre ciśnienia są, jak turbina itp. Pozdrawiam Piotr
-
Tak błąd po wykasowaniu wraca, po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów. Jutro/pojutrze sprawdzę obwód sondy w takim razie. Dzięki Dziś odpiąłem przewód, ale nie widziałem żadnych problemów ze stykami. Jaki jest rozkład pinów w sondzie 5 przewodowej ? Mierzyłem napięcie między czarnym i czerwonym i wychodziło 2,1V, między żółtym i czarnym również. Po stronie sondy, który obwód mam sprawdzić. Miernik nie zamyka obwodu między czerwonym i czarnym. Po za tym podłubałem trochę we wtyczce lekko postukałem w sondę poruszałem przewody i dziwna sprawa... Rano przejechałem 30km do pracy i kontrolka świeciła. Wracając po 8 godzinnym postoju kontrolki już nie było na desce. Po usunięciu starych błędów wychodzi na to że na razie komunikacja między sondą jest - pytanie tylko jak długo. Mam na VAG-u również 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Po zmianie rolki w alternatorze zaczęły się problemy z ładowaniem (tzn tak przypuszczam). Alternator sprawdzony pod względem sprawności. Po naładowaniu akumulatora przez 12 godzin ładowanie oscylowało między 14,2-14,6. Samochód postał przez weekend i ma teraz 13,5-13,8. Aku z rana miał 11,98V. Do tego spaliła mi się tylna żarówka drogowa i prawa niby też, ale jak postukałem w lampę to zaświeciła i świeci już normalnie. Zastanawiam się czy nie mam jakiegoś zwarcia w instalacji. Bo po podłączeniu akumulatora po ładowaniu właśnie spaliły się te żarówki oraz lambda wyskoczyła.
-
Witam! Wczoraj po zmianie kompletu kół, naładowaniu akumulatora, wyrzuciło mi błąd: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 004 - No Signal/Communication Wszystko działa jak zawsze, ale od pewnego czasu zauważyłem lekkie szarpnięcie podczas przyspieszania na gazie przy 2tyś. obr. Poczytałem już podobne posty, ale diagnozy są bardzo różne. Od sondy lambda po nastawnik łańcucha. Będę wdzięczny za propozycje, bo będę chciał jeszcze sprawdzić jednostkę czy jest zdrowa. Pozdrawiam Piotr
-
Zeetex HP102 zagościły u mnie na jednej osi. Rozmiar 225/40/18. Jeśli ktoś zastanawia się nad nimi, to szczerze... ODRADZAM pod każdym względem. Po dwóch sezonach nie nadają się do niczego. Na mokrym zarzuciło mnie i wykręciłem przysłowiowego "bączka" (mało co nie rozbiłem samochodu). Na każdym zakręcie czułem się bardzo niepewnie. Po kilkuset kilometrach tak zaczęły buczeć, że miałem już ich dość. Byłem na nie skazany i teraz zbieram na markowe. Deformacja bieżnika, wyząbkowanie, strasznie huczenie podczas jazdy, brak przyczepności na mokrym. NIE POLECAM! Polecam SAVA INTENSA UHP 225/40/18. Super ciche i trzymają się na mokrym, mają specjalną osłonę na felgę. Przy takim rozmiarze trochę twardo ale dobrze się jeździ. Cena jest ok.
-
Odgrzeje kotleta i wrzucę swoje 3 grosze... Zeetex HP102 zagościły u mnie na jednej osi. Rozmiar 225/40/18. Jeśli ktoś zastanawia się nad nimi, to szczerze... ODRADZAM pod każdym względem. Po dwóch sezonach nie nadają się do niczego. Na mokrym zarzuciło mnie i wykręciłem przysłowiowego "bączka" (mało co nie rozbiłem samochodu). Na każdym zakręcie czułem się bardzo niepewnie. Po kilkuset kilometrach tak zaczęły buczeć, że miałem już ich dość. Byłem na nie skazany i teraz zbieram na markowe. Deformacja bieżnika, wyząbkowanie, strasznie huczenie podczas jazdy, brak przyczepności na mokrym. NIE POLECAM!
-
Odgrzeje kotleta i wrzucę swoje 3 grosze... Zeetex HP102 zagościły u mnie na jednej osi. Rozmiar 225/40/18. Jeśli ktoś zastanawia się nad nimi, to szczerze... ODRADZAM pod każdym względem. Po dwóch sezonach nie nadają się do niczego. Na mokrym zarzuciło mnie i wykręciłem przysłowiowego "bączka" (mało co nie rozbiłem samochodu). Na każdym zakręcie czułem się bardzo niepewnie. Po kilkuset kilometrach tak zaczęły buczeć, że miałem już ich dość. Byłem na nie skazany i teraz zbieram na markowe. Deformacja bieżnika, wyząbkowanie, strasznie huczenie podczas jazdy, brak przyczepności na mokrym. NIE POLECAM!
-
Witam! Od miesiąca coś mi stuka pod maską na niskich obrotach. Sprawdziłem z kolegą i okazuje się, że jest to najprawdopodobniej napinacz paska alternatora. Sprawdziliśmy również czy alternator się kręci po zgaszeniu silnika i okazuje się że zatrzymuje się od razu. Obstawiam sprzęgło alternatora i pytanie czy da się toto wymienić pod domem czy wymieniać również pasek napinacz lub rolkę napinacza. Trzeba wszystko rozbierać ? czy da się to jakoś rozbebeszyć ? Mam jeszcze inne dylematy w stylu rozrząd napinacza łańcucha i łańcuch. Na rozrządzie mam zrobione 48tyś. oraz napinacz byłby do wymiany wraz z łańcuchem bo klepie przy odpalaniu. Koszt całego remontu byłby na chwilę obecną spory, więc nie wiem czy opłaca mi się etapami robić czy przelecieć jeszcze z 10-15tyś i zrobić wszystko jednym rzutem. Obecnie mam 205tyś. na zegarze. Ciśnienia w cylindrach po 11 i 10,5 bar na zimnym i ciepłym, więc wydaje się zdrowy. Co myślicie ? Pozdrawiam Piotr
-
Zdjęcia zrobiłem, a zaświadczenie może wystawić mi firma w której obecnie zakładałem szybę. Najważniejsze, żeby nie miał już wilgoci i w końcu poskładał samochód . Jeszcze mam pytanko. Na czym osadza się listwy dachowe ? W rynienkach okazało się że pojawiła się niestety rdza i chciałem to zabezpieczyć odrdzewiaczem i zalakierować.
-
rav85 - dzięki za informację Jak na razie szyba wklejona ponownie w innym zakładzie. Po demontażu szyby okazało się że: Klej zawinięty był w górnym rogu szyby. W poprzednim zakładzie karkołomnie próbowali mi zakleić zgrzewy i szybę od wewnętrznej do tego wprowadzili mi piankę w słupek, pocięli podsufitkę, podszybie popękane. Lakier porysowany w kilku miejscach. Upaprane" elementy podkładem i klejem od wewnętrznej nie wspomnę o ubrudzonych osłonach słupków i urwanych uchwytach. Spec który mi wprawiał ponownie szybę powiedział, że do sąd by z tym poszedł, bo strasznie mi to spiep... Wiedział już o który zakład chodzi bo nie byłem pierwszym, który trafia do niego poprawiać czyjąś robotę. No nic na razie wysuszę samochód i sprawdzę czy ta gehenna wodna się już skończyła...