Skocz do zawartości

andynl

Pasjonat
  • Postów

    1046
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

9

O andynl

Informacje

  • Imię
    Andy
  • Miasto
    NL - czasem Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2945 wyświetleń profilu
  1. Każdy motocykl ma swojego jeżdźca, po prostu muszą się odnaleźć
  2. Jeśli chodzi o motocykl to nie będę Ci sypał tu symbolami, po prostu wybierz motocykl na którym będzie Ci wygodnie, będziesz stabilnie oparty na postoju całymi stopami i motocykl który będzie zwrotny i łatwy w prowadzeniu (na początek) w miarę zdobywania doświadczenia będziesz mógł kombinować z tym co Ci się podoba. Ja zacząłem od 125ki , 700, potem 900 a w tej chwili duży liter, zresztą w miarę jedzenia apetyt rośnie. Ciuchy, tu by można pracę magisterską napisać, osobiście nie polecam ciuchów 3w1 na każdą pogodę bo co jest do wszystkiego to jest do niczego, wiem bo sam popełniłem ten błąd. Na chłodne i mokre dni coś z gore-texem, na upały przewiewną kurteczkę z siateczką, ewentualnie skóra. To że masz prawko B 20 lat to akurat jest na niekorzyść, dlaczego?....bo masz nawyki z puszki gdzie jesteś stosunkowo bezpieczny, i ciężko jest się ich pozbyć, na moto musisz reagować wcześniej, szybciej i starać się przewidywać sytuacje na drodze które mogą zaistnieć. Ja zdawałem swoje A w NL i nie ma nawet porównania z PL jeśli chodzi o poziom nauczania, tu uczą poruszać się na moto w ruchu drogowym w PL uczą jak zdać egzamin ? No ale to moja prywatna opinia
  3. i co tak cicho nikt nie śmiga? Głos w mojej głowie szeptał mi ciągle "kup drugi motocykl"....... no i jest babcia
  4. Zmieńcie miejsce pobytu na bardziej normalną republikę banana ?
  5. andynl

    B8 TrOOOOp

  6. andynl

    B8 TrOOOOp

    Potrzebuję klona VCDS z kabelkiem ktoś coś?
  7. Witam. W tym manualu zajmiemy się montażem rolet przeciwsłonecznych w drzwiach tylnych A4 B8 sedan/avant oraz wymianą tapicerek boczków. Na wstępie chciałbym powiedzieć, że oczywiście najprostszym sposobem na zamontowanie rolet, jest kupienie gotowych tapicerek z roletami i ich podmiana. Niestety, ze względu na różnice w budowie tapicerek, potrzebna jest nam oryginalna tapicerka pod roletę - dawca. Jak sami wiecie, kupowanie używek nie zawsze oznacza że kupimy towar wysokiej jakości i często zdarza się tak, że zakupione tapicerki wyglądają gorzej niż nasze własne, mają połamane zaczepy lub są innego koloru itp.itd. Po wycięciu otworów zakładamy ramki i mocujemy wieszak rolety przykręcając wkrętami. Następnie zakładamy tapicerki i możemy cieszyć się roletkami w słoneczne dni. Autor manuala dokłada starań, aby publikowane w tym poradniku treści były rzetelne i pomocne, jednakże nie ponosi żadnej odpowiedzialności za skutki działań podejmowanych w oparciu o te treści. Kopiowanie, cytowanie, przerabianie/edycja tekstu oraz dalsza dystrybucja są zabronione. Wykorzystywanie go w innych miejscach, bez podania źródła (link do manuala), będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej. Copyright © Audi A4 Klub Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  8. Śnieg jeszcze nie spadł, kółka się kręcą ?
  9. Co sie nie da jak się da ? luknij sobie na ten filmik, ja ustawiłem to samo i śmiga idealnie
  10. Ja zawieszenia ustawiałem na bardziej sztywno bo faktycznie ustawienia fabryczne są za miękkie, jeździłem z pełnym zestawem kufrów + plecaczek z tyłu u kawa zachowuje się bardzo fajnie. Żeby nie było że tylko słodzę, Versys nie jest idealny ale próbowałem wielu motocykli i ten najbardziej do mnie przemawia, dla mnie wadą jest waga 250kg, powolne manewrowanie męczy, ale wyastarcz 10km/h i moto zachowuje się jak rowerek dziecięcy, waga pomaga w zakrętach, więc wada/zaleta ...... kwestia gustu. ?
  11. andynl

    Który bagnet ?

    Proszę bardzo....... nie ma za co ?
  12. Kolego tr900 zamieniłem na Versysa 1000, a dlaczego zamieniłem? kilka powodów ku temu. Przede wszystkim potrzebuję motocykla do turystyki, a Tracer po mimo że producent zapewnia że się nadaje do tego celu, niestety nie spełnia moich wymagań. Przede wszystkim jest cholernie nie wygodny, po 900km trasy bolały mnie nadgarstki, kręgosłup a o d*pie to nawet nie wspominam bo żal ściska. Kolejnym problemem Tracera 900 jest wężykowanie powyżej 170km/h. Oczywiście nie twierdzę że tracer jest całkiem BE, to fajne moto żeby sobie podnieść poziom adrenaliny ale nie nadaje się na trasę. Versys posiada bardzo elastyczny 4 cylindrowy silnik ( na 6 biegu jadąc 60km/h czy 200km/h nie robi wielkiej różnicy) któremu też nic nie brakuje, aczkolwiek moc idzie bardziej liniowo i nie ma takiego natychmiastowego pierdolnięcia jak Tracer. Poza tym Versys to turystyk pełną gębą, wygodna pozycja, wygodna kanapa, wystarczająco mocy nawet przy 2 osobach, idealnie wyważony co sprawia że jazda w zakrętach to sama przyjemność. Mam Kawe 3 miechy, napykałem 6tyś/km i uważam że to najlepszy motocykl z tych które miałem do tej pory.
  13. andynl

    Który bagnet ?

    no pewnie wrzucę jak kiedyś uda mi się trafić do auta ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...