Skocz do zawartości

adaho997

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adaho997

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Starogard Gdański

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia adaho997

0

Reputacja

  1. witam , chip tuning był robiony !!
  2. Witam po ponad 3 letniej przewie. Po długim czasie ponownie przesiadłem się na cztery pierścieni. Nowy zakup to A4 B7 avant black z silnikiem 3,0 tdi BLN S-line. Niedługo wrzucę jakieś foteczki to podczas wirusowania
  3. witam Wszystkich z uwagi że wynikła potrzeba większego auta to sprzedam lub zamienię moje czarne A4 zamiana tylko na a6 avant z silnikiem 2,5 tdi BAU BDG (może byc quatro) jak by co to mój kom 512 203-691 cena za audi do dogadania !!!!!!!!!!!1
  4. Ja mam wklejkę w książce serwisowej z kodami w sedanie w bagażniku a w avancie...kurcze nie pamiętam aż z ciekawości jutro zajrzę w avancie jest pod tylna kanapą (dolna część) , tam jest wyklejka !!!! ---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ---------- Ja mam wklejkę w książce serwisowej z kodami w sedanie w bagażniku a w avancie...kurcze nie pamiętam aż z ciekawości jutro zajrzę w avancie jest pod tylna kanapą (dolna część) , tam jest wyklejka !!!!
  5. - kredens ???? nie kumam czaczy - pisałem że będzie pakiet s-line z zewnątrz i od wewnątrz - co do szmat i recaro to właśnie takich szukałem - u mnie skóra nie wchodzi w grę !!!!
  6. Witam wszystkich usserów forum. poniżej przedstawiam moja czarną strzałę !!! produkcja Rok 2004 miesiac listopad silnik 2,5 tdi [bdg] piękny dzwięk skrzynia multi sprzęgło 7 tarczowe przebieg przy zakupie 237 tkm teraz juz ponad 240 tkm potwierdzony kolor jak wida czarny wyposażenie seria - bi xenony + spryski - 6 x air bag - climatronic - elektryczne fotele RECARO + grzane d*py - pełen pakiet oświetlenia wnetrza - dwa podłokietniki - małą nawigację - tempomat - czujniki parkowania tył - nagłośnienie harman (będzie bose) - alu 17" - i inne !!!! PLANOWANE MODY - navi RNS-E - bose - dekory szczotkowane alu - czarny sufit + rzeszta - lusterko fotochrom - alu 18" - zderzaki s-line] - dolne listwy drzwi s-line po zakupie w aucie wymieniłem - kompletny rozrząd wraz z paskami napędu wszystkich podzespołów i wszystkimi rolkami - wszystkie płyny (silnik skrzynia wspomaganie chłodzenie) - wszyskie filtry - nowy gaz w klimatyzacji + odgrzybienie - kompet tarcz i klocków TRW TAK WYGLADA NIUNIA PO ZAKUPIE http://img717.imageshack.us/img717/8440/44188707.jpghttp://img269.imageshack.us/img269/517/78718553.jpg http://img209.imageshack.us/img209/3884/26733588.jpg http://img708.imageshack.us/img708/1147/94853724.jpg http://img171.imageshack.us/img171/530/86595273.jpg http://img9.imageshack.us/img9/8323/18642800.jpg http://img337.imageshack.us/img337/1378/78565672.jpg http://img9.imageshack.us/img9/1755/22831242.jpg http://img210.imageshack.us/img210/796/22956879.jpg
  7. synchronizator w skrzyni sie kończy - spróbuj zmienic olej w skrzyni , ewentualnie sprawdz czy jest jego odpowiedni stan !!!!
  8. na pierwszy rzut ida wtryski - wg pomiarów maja troche za bardzo rozbieżne parametry po weekendzie wtryski idą do sprawdzenia i regulacji
  9. Witam na wstępie. szukałem na ten temat ale za dużo się nie dowiedziałem, A więc tak jestem posiadaczem Audi A4 B6 z listopada 2004r z silnikiem 2,5 TDI symbol BDG skrzynia multi przebieg 237,700 km (powiedzmy że raczej ori) silniki 2,5 tdi użytkuję już od ładnych paru lat i raczej większych problemów z nimi nie miałem. W obecnym aucie po zakupie w ruch poszła wymiana kompletnego rozrządu, płynów, filtrów oraz czyszczenie EGR po wymianie mam zrobione 400 km i mój problem polega na tym że jak auto jest rozgrzane to na wolnych obrotach dość mocno "buja" "rzuca" silnikiem, drgania są wyczuwalne na całej karoserii !!! (nie jestem pewien czy drgania aż w tak zaawansowanym stopniu były przed wymiana rozrządu) vag poza jednym błędem poduszki silnika nic innego nie pokazuje, parametry wtrysków, pompy, turbiny są w normie, jedynie kąt wyprzedzenia zapłonu jest wahliwy. Ogólnie na słuch to silnik chodzi w miarę miękko cicho i równo ale drgania są dość mocno wyczuwalne. Co może być ich przyczyną ???? Od czego zacząć szukać ?????? Czy winą może być źle ustawiony rozrząd ???? Jakie testy jeszcze przeprowadzić ?????? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi !!!!!!!!!
  10. wstaw w to miejsce strumienice lub tłumik przelotowy bo później Pan diagnosta może miec problem na przegladzie
  11. daj więcej informacji !!!! masz BNS 4,2 (kolorowy fis ???? pozdrawiam
  12. No jutro wymienię ATF, po testuję adiego i dam znać co i jak - dzieki za szybką odpowiedz
  13. Witam wszystkich znawców multi a wiec tak od kilku dni jestem posiadaczem audi A4 B6 silnik 2,5 tdi [bDG] skrzynia multi [HPR] czy szczęśliwym to się okaże w praniu auto jest z 2004 roku miesiąc listopad historii serwisowej auta jako tako nie mam ( potwierdzałem tylko w serwisie skody i te 237 000 km wydaje się wiarygodne) dane z czytane z vag 8E1 910 155 S V30 01J 2,5 TDI RdW 3261 0000001 Imp: 138 WSC 50547 Garaet 86321 Z tego co się dowiedziałem jest to skrzynia tzw 7-dmio lalmelowa ??? prawda ???? Jak wygląda z awaryjnością tej skrzyni. We wtorek jestem umówiony na wymianę oleju (poprzedni właściciel tego nie czynił) a zrobił autkiem ok 25 tyś km Z uwagi że przesiadłem się z Passata 2,5 tdi silnik BDG ze skrzynią tip tronic na tu opisywane auto styl jazdy jest troszkę inny z moich dwu dniowych obserwacji (zrobione ok 200km) auto w porównani z skrzynia tip jest płynniejsze bardziej ciche i przyjemniejsze w prowadzeniu. Martwi mnie jedno spostrzeżenie otóż nie wiem czy to mogło być spowodowane śliską nawierzchnią podczas przejazdu przez rondo (skręt prawo lewo przy prędkości ok 40 km/h w trakcie hamowania) odczułem wrażenie jak by silnik albo skrzynia miała jakieś drobne przerwy w pracy - no chyba ze tak zachowało sie ESP / ASR mam tez wrażenie że podczas hamowania na samym końcu chwilę przed zatrzymaniem są odczuwalne mikro szarpnięcia ( jutro jeszcze zmienię opony z tylu bo mam wrażenie że są prze hamowane) ogólnie jeżeli chodzi o przyspieszanie czy to delikatne czy bardziej gwałtowne skrzynia pracuje cicho, płynnie. Tryb sport jak i ręczna zmiana biegów działają beż niepokojących objawów ( tak mi się wydaje ) proszę o spostrzeżenia i sugestię dotyczące mojego postu pozdrawiam
  14. Witam Wszystkich forumowiczów!!! Od 2 dni jestem posiadaczem Audi A4 B6 2,5 Tdi (BDG) avant ze skrzynią multitronic (HPR) auto jest z końca 2004 roku i właśnie go poznaję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...