-
Postów
457 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O d4widoV

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Jaworzno
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
2.4 V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Również polecam serwis u Gawrońskich, pełen profesjonalizm i doradztwo. W jeden dzień wymienili u mnie cały wydech od końcowek elastycznych, przez tłumiki zamiast katalizatorów, środkowy i końcowy z końcówkami.
-
Rurki od/do nagrzewnicy - nr. części - czy idzie wymienić? A4B5 2.4v6
d4widoV odpowiedział(a) na Amaur temat w Audi A4 B5
To jest element nagrzewnicy, nie jest to wymienialne niestety. -
Panowie opisany przez Was sposób tj. od spodu sięgnąć zamek maski sprawdza się w mniejszych silnikach 4cylindrowych takich jak 1.6, 1.8. W przypadku V6 czyli 2.4, 2.8, 2.7 to jest nie możliwe gdyż miska oleju jest przy samym pasie przednim. U siebie to zrobiłem w ten sposób: 1. Zdemontowalem zderzak w całości, dzieki temu mamy możliwość bezinwazyjnego demontażu grilla i go nie uszkodzimy. 2. Wygietym pretem , długim śrubokrętem trafić trzeba pobijając młotkiem w ten trzpień od zamka i odskoczy zamek, oczywiście kilkukrotnie trzeba było doginać odpowiednio ten śrubokręt, ale się udało .
-
Jako, że po raz kolejny padły mikrostyki w klapie u mnie w Avancie postanowiłem wyposażyć się w przycisk do otwierania jej z poziomu wnętrza. Tak sid prezentuje A jego numer to 4B0959831A. Ogólnie jestem laikiem więc nie wiem gdzie się tym podpiąć, są 4 piny. Chcialbym to oczywiscie dać w boczek. Mam oryginalny alarm i możliwość wyłączenia go z wnetrza (przycisk na boczku miedzy fotelem kierowcy a tylna kanapą). Jeśli wiecie to poradzcie gdzie się z nimi wpiac tak, zeby nie bylo duzo ciagniecia kabli.
-
Na jednym z 6 pinow, tak?
-
Wszystko ori tam mam, w obu lampach przetwornice valeo z 99r, zarniki philips 85126 4300k.
-
Siema, ostatnio po włączeniu świateł pojawił mi się na fisie blad kontrolki żarówek. Nie swieci prawy xenon od mijania. Mysle, spalil sie zarnik w koncu, przemieniam zarnik z lewej lampy na probe - tez nie swieci. Podmienilem spowrotem i lewy swieci, prawy nie. Podejrzenie padlo na przetwornice (w koncu z 99roku jest ori, wiec miala prawo, pomyslalem), wysłałem ja do gości z hidserwis.pl zeby naprawic. Pan mi dzwoni ze przetwornica jest sprawna. Tak wiec juz sam nie wiem co jest nie tak. Bezpieczniki cale. Co moge jeszcze sprawdzić, od 6lat mam te lampy po przerobce na bixa od gwertego.
-
Napisz może w którym ASO, bo ja jak się dzisiaj dowiadywałem to Pan w ASO podał mi następujące ceny: 8D0853959B 323ZŁ 8D0853960B 323ZŁ 8D0853969B 227ZŁ 8D0853970B 227ZŁ Więc może następnym razem zorientuj się dokładnie z cenami a później pisz.
-
Tez jestem na etapie poszukiwan tych listew, bo z poczatku wydawalo sie, ze tylko jedna jest uszkodzona, a pozniej, ze jednak wszystkie. Nie ma osoby na forum posiadajacej listwy w zamiennikach z aukcji w cenach 200-300zl/komplet? Mnostwo kupionych sztuk jest na tych aukcjach. Ceny w aso to 1100zl za 4komplt 4 sztuk. Na getem.pl jest taniej, wychodzi okolo 800zl
-
Oczywiscie - przycisk obiegu wewnetrznego i zwiekszanie mocy wiatraka i kanal 49
-
Tak, użyj plukanki koniecznie przed wymiana i zalej Motula X-cess 5w40. Zastosuj również płukanie przy kolejnej wymianie
-
Ja rozrzad ladowalem INA a pompe wybralem SKF, chyba najlepszy wybor, marka producenta, a nie pakowacza
-
Panowie, nie przejmujcie sie tym, to samo mam, nawet w cieple dni, hydraulika tutaj jest taka i tyle. Ja mam wymieniony napinacz lancucha w lewej glowicy bo to bylo winowajca mojego masakrycznego lania oleju z frontu rozrzadu i dalej jest to samo. Musialbym jeszcze lancuchy zmieniac, ale i tak mysle, ze i to by nie pomoglo.
-
Oleju 5,5 l. Płyn chłodniczy natomiast spuscisz poprzez odkrecenie korka na chłodniczy ktory znajduje sie od frontu auta za lewą kratka od halogenu,