Skocz do zawartości

kaczmar13

Pasjonat
  • Postów

    239
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O kaczmar13

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

591 wyświetleń profilu
  1. cześć Poproszę do WVWZZZ3CZBE700980 Z góry Wam dziękuję
  2. Poproszę do WAUZZZ8E07A049069. Dzięki
  3. cześć poproszę i dziękuję WAUZZZ8E74A171584
  4. chcesz 190 ps a gadania tyle jakby miało być 300... zloguj auto, bo skoro ładuje 0,3 to coś jest nie tak, nawet jeśli turbo ma luzy. Pewnie jest muka w układzie N75. Doprowadź go do ładu z fabrycznymi 150ps i potem jedź na soft. Jak chcesz poprawić utrzymanie tego na drodze to zrób FMIC i ewentualnie wytnij kata o ile jest zatkany. I tyle w temacie. Będziesz miał te 190ps. Nie potrzebne większe turbo, wtryski i itp... a na soft do GTO stare AEB zniesie to bez zająknięcia ....
  5. Miałem to samo, przy ruszaniu jedno głuche "stuknięcie" i to samo przy naciśnięciu hamulca. Okazało się że to wewnętrzny przegub, w środku było prawie sucho. Wystarczyło rozebrać umyć i nasmarować.
  6. Panowie....czy przypadkiem nie szukacie dziury w całym ? małe turbo więc po kilku ostrych przelotach będzie "świecić" i tyle...
  7. kaczmar13

    Audi A4 B5 Avant ET 28

    moim zdaniem na tył wejdzie spokojnie. Miałem 8,5x17 ET30 z dystansem 6 milimetrów czyli ET24, opona 215/45 i nie obcierało.
  8. zdejmij filtr i dokręć nakrętkę pod nim. Ona jest na rurce i trzyma wymiennik ciepła, na pewno tam się luzuje. Musisz mieć klucz chyba 27 z tego co pamiętam
  9. takie małe odczucia z mojej strony co do stożka i puszki. Jeździłem dłuższy czas na stożku, który w końcu wyzionął ducha. Założyłem ori puszkę i wyraźnie odczułem spadek dynamiki auta na wyższych obrotach. Zakupiłem kolejny stożek i czuć że jest lepiej. Silnik AEB ze zmienionym softem + FMIC, brak kata, przelotowy środkowy tip i nieco inne świece. Moim zdaniem nie jest normą że na puszce do 300 czy 400 KM jest lepiej. Co do uszkodzeń przepływki, po trzech latach jazdy na stożku moja nadal działa.
  10. Nie wiem w jakim stanie masz te gwinty i jak to wygląda. W mojej B5 nie mam z tym problemu. Opisz jak regulujesz, do czego sie odnosisz łapiąc wymiary i po czym stwierdzasz że jest krzywo. Niestety chyba jedynym optymalnym sposobem regulacji jest pomiar na czterech wagach z celem ustawieni równego naciski na każdym kole osi plus pomiar wysokości nadwozia
  11. jak by nie wyglądało, zdjąć turbo sprawdzić oczyścić i poskładać z nową uszczelką. Taka nieszczelność może mieć wpływ na odczyty lambdy i powodować smród spalin w aucie.
  12. kaczmar13

    Zawór Westgate 1.8T

    masz luz na klapce WG. Trzeba zdjąć turbo, zaklepać klapkę wyregulować WG i poskładać. na jakiś czas będzie spokój
  13. gleba chyba nawet mniejsza z przodu jak w mojej a tu ET32 więc jeszcze 3mm na zewnątrz
  14. witam wszystkich. Nie udało mi się wygrzebać odpowiedzi na forum więc mam do Was pytanie. zastanawiam się nad zmianą 17 na 18 i mam do kupienia felgi 18" o szerokości 8,5 cala i ET32. Do tego wypadało by wrzucić gumy 225/40r18 i tu pytanie czy taki zestaw wejdzie na przód do B5. Dodam że auto siedzi dość mocno na gwincie. Aktualnie mam zestaw 17" 8,5 szeroko z ET30 ale z gumami 215/45r17 i jest ok, mieści się na styk. podzielcie się wiedzą jakie zmieszczą się 18" dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...