djsuchy

Pasjonat
  • Zawartość

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O djsuchy

    1. djsuchy

      w sumie możesz w ogóle odłączyć podgrzewacze spryskiwaczy i zobaczyć co wtedy będzie się dziać, będzie szybciej i łatwiej i jakby co to parę groszy wydanych na szrocie zaoszczędzisz.
    2. djsuchy

      Temat opanowany. Sprawcą całego zamieszania był miedziany wodzik w silniku, a właściwie jego zabrudzenie. Ważne jest aby dokładnie wszystko wyczyścić po rozebraniu silnika, i dobrze ustawić wodzik i plastykowe łożysko. http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=738041f703c9bcd6 Zdjęcie zapożyczone w celu edukacyjnym, ale bardzo dobrze pokazuje co i jak ma być ustawione. A później już przy składaniu już samych prowadnic nie przykręcać silnika, tylko najpierw podłączyć żeby się wyzerował. Prowadnice można wtedy ustawić w maksymalnym wychyleniu w lewą stronę, to istnieje bardzo duża możliwość że nawet nie będzie trzeba nic ustawiać. Co do kolego z problemem "dymka" prawdopodobnie miałeś zwarcie na podgrzewaczu spryskiwaczy spowodowane jakim uszkodzeniem mechanicznym. Proponuję poszukać na szrocie i podmienić, to wtedy wykluczysz tą ewentualność. Bo w sumie jak ci cały czas pali bezpiecznik, to tylko zwarcie w podgrzewaczu może być sprawcą.
    3. djsuchy

      No właśnie. Ja tez wyjąłem wycieraczki, wszystko ładnie wyczyściłem, posmarowałem, poskładałem. A teraz jak przekręcę zapłon to od razu chodzą wycieraczki. Jak włączę dźwigienkę od wycieraczek w dol, czyli jeden cykl ruchu to chodzą kilka cykli. A wycieraczki raz ostawiają się w pozycji pionowej, a raz w poziomej. Co za shit! Jakiej porady?
    4. djsuchy

      A podłączę się troszeczkę. Czy dałoby się zrobić taki myk z hamulcami z tyłu. A mianowicie swap z 245 na inne, również ze zmiana tylko jarzmy?
    5. djsuchy

      Ale do setna sprawy, czy np wydłużenie tłumika środkowego o np 20cm coś zmieni?
    6. djsuchy

      Chodzi mi o markę Audi. Że nie pasuje do niej głośny tłumik, jak np do Hondy. Ale podkreślam że to tylko moja uwaga.
    7. djsuchy

      A czy dłuższy środkowy tłumik podratowałby sytuację?[br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 21:40_________________________________________________ No nie u mnie jest trochę ciszej, ale nadal uważam że taki dźwięk to nie pasuje do charakteru audi. Zresztą z gustami się nie dyskutuje, a to jest tylko moje odczucie.
    8. djsuchy

      No tak to nie da rady. A jakbym wstawił dwa środkowe, jeden za drugim, albo jeden o wiele dłuższy, pomogłoby? I czy tak można? A tak na marginesie to zrobiłem przelotowy układ bo mam już trochę autko przerobione, a szykują się dalsze modyfikacje, a wydech był wąskim gardłem.
    9. djsuchy

      Siema! Podłączę się troszeczkę. Otóż w moim 1.8t wywaliłem ori środkowy i końcowy tłumik, a zamiast kata wstawiona rura. Zamiast środkowego wstawiłem przelotowy wzdłuż tunelu a końcowy od ulter-a. No i zong, jest głośno, dodam że na ori środkowy + ulter było cichutko. A po wymianie środkowego, jak już mówiłem jest głośno, może jakieś rady?
    10. Jaki sprzęt kupić? Myślałem o takim interfejsie http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-i1714263239.html A co do tego jeszcze potrzeba, najlepiej po polsku? Dodam ze to ma być do A4 B5 99 1.8t i ma pracować na laptopie win7 64-bit
    11. djsuchy

      PD mam juz i laduje je do kazdego wozu, i bardzo chwale sobie i napewno nie zmienie, a pytam o klocki.
    12. djsuchy

      Do tarcz ATE Powerdisc jakie klocki polecacie? DS-y czy premier-y? Jaka jest miedzy nimi rożnica, oczywiście oprocz ceny?
    13. djsuchy

      No dobra, ale żeby nie powielać jakby ktoś napisał co jak zrobić. to jednak byłoby to "zrób to sam".
    14. djsuchy

      Nie wiem gdzie mam podpiąć się ale mam takie pytanko odnośnie demontażu turbiny w 1.8T B5 APU. Wiem że czekają mnie 3 śruby przy kolektorze, 3 śruby przy kacie, odkręcenie dopływu oleju, dopływu cieczy chłodzącej jak i spływów. Gdzieś czytałem że trzeba sprężarkę klimy odkręcać, prawda to? Poradzę sobie bez kanału? Czy podczas montażu muszę zalewać turbo olejem, cieczą chłodząca? Na co zwracać uwagę?
    15. Odświeżę trochę temat. Pojawiło się coś takiego: http://moto.allegro.pl/audi-a4-a6-passat-1-8t-20v-sportowy-kolektor-i1503893030.html Warto? czy to taka chińszczyzna o której wspominaliście?