Skocz do zawartości

Ekard

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ekard

Osiągnięcia Ekard

0

Reputacja

  1. Nie udało mi się znaleźć odpowiedzi przez szukajkę więc jak w temacie. Czy dekory przed i po lifcie są takie same? Bez problemu można je podmienić? I czy dekory z sedana są takie same jak z avanta?
  2. Jak pisałem, na automat nalegała żona i w sumie Audi ma być raczej po prostu wygodnym dupowozem więc nie powiem nawet miło się prowadzi z automatem. No i jest Tiptronic więc w razie czego mogę sobie biegi sam poprzerzucać. Więc tragedii nie ma. Do agresywniejszej jazdy mam Civica. Teraz skoro mam 2 samochody, to z Civica zrobię wydmuszkę pod KZKi i KJSy. A te drewnopodobne dekory także mi się nie podobają. Na bank będą wymienione.
  3. Chromowany oryginalny znaczek na grill już wrócił na miejsce. Też mi się ten czarny znaczek nie podobał, nie wiem co podkusiło poprzedniego właściciela do założenia czarnego zamiast oryginalnego. Co do quattro, to w zimie po prostu trzeba pamiętać, ze quattro nie powoduje, że szybciej się zatrzymamy. dzięki quattro możemy tylko szybciej i bezproblemowo przyspieszać oraz łatwiej samochód wyprowadzić z poślizgu. I już raz mi quattro w zimę pomogło. Trafiłem na czarny lód na dohamowaniu do zakrętu i na samym zakręcie i nie jestem pewien czy bez quattro dałbym radę nie wylecieć z drogi i nie zaliczyć bliskiego spotkania z kapliczką. Tylko, że Quattro w połączeniu z mocą, może powodowac częstsze wpadanie w kontrolowane lub nie, poślizgi Szczególnie na letnich oponach, jak u mnie Zdaje mi się, że to raczej wina letnich opon w zimie niż napędu. Póki co nie zdarzyło mi się ani razu mieć niespodziewany poślizg w Audi. Jeśli wchodzę w zakręt zbyt szybko lub dodaję gaz na zakręcie to liczę się z tym jak się samochód zachowa i jak należy się w takim wypadku zachować. W sytuacji którą opisywałem wina byłą w nadmiernej prędkości i niemożności wyhamowania na lodzie. Tak samo niemożliwe byłoby wyhamowanie w samochodzie z napędem na przód czy tył. Tyle że w ośkach trudniej byłoby jednak pokonać ten zakręt nie wypadając z drogi przy tym oblodzeniu.
  4. Jak śnieg nie stopnieje do soboty to podjadę się poślizgać.
  5. Chromowany oryginalny znaczek na grill już wrócił na miejsce. Też mi się ten czarny znaczek nie podobał, nie wiem co podkusiło poprzedniego właściciela do założenia czarnego zamiast oryginalnego. Co do quattro, to w zimie po prostu trzeba pamiętać, ze quattro nie powoduje, że szybciej się zatrzymamy. dzięki quattro możemy tylko szybciej i bezproblemowo przyspieszać oraz łatwiej samochód wyprowadzić z poślizgu. I już raz mi quattro w zimę pomogło. Trafiłem na czarny lód na dohamowaniu do zakrętu i na samym zakręcie i nie jestem pewien czy bez quattro dałbym radę nie wylecieć z drogi i nie zaliczyć bliskiego spotkania z kapliczką.
  6. Czemu nie powinno tak być? Aktualnie przejechane około 20k km, w tym 10k przeze mnie na gazie i żadnych problemów.
  7. Co do felgi to być może wejdzie jakaś 17". Być może AVUSy albo coś innego z palety AUDI, bo w sumie Audi oryginalnie miało całkiem fajne niektóre felgi. Szyby raczej są oryginalnie takie. Nie przyglądałem im się czy są przyciemniane. Będę następnym razem w samochodzie to przyjrzę im się uważniej. W Audi brakuje mi tylko jednego z Hondy. VTECa i wysokich obrotów Ale generalnie jestem bardzo zadowolony z A4. Szczególnie z quattro w zimie. Co prawda wolałbym ręczną skrzynię biegów, ale żona nalegała na automat. Ale chociaż Tiptronic jest więc to zawsze jakiś kompromis.
  8. Witam. Co prawda Audi zakupiłem już kilka miesięcy temu ale dopiero teraz zdecydowałem się napisać. Jest to moje pierwsze Audi. Poprzednio jeździłem Hondą Civic ale przyszedł czas na zakup czegoś nowszego. Nowy samochód miał spełniać poniższe wymagania: - do 10-11tyś zł - co najmniej 4 drzwi, ale najlepiej nie kombi - benzyna + ewentualny LPG, do tego silnik z wystarczającą mocą - klimatyzacja (ehh, człowiek się starzeje i zapragnął luksusów, w Civicu nawet wspomagania kierownicy nie było ) - fajnie jakby była: automatyczna skrzynia i/lub napęd na 4 koła I chociaż jestem fanem Hondy i w kusiło mnie aby kolejnym samochodem była Honda, to jednak ostatecznym wybór padł na Audi. I w sumie jestem zadowolony z zakupu. MODEL: Audi A4 B5 1998r, sedan SILNIK: SERIA - ALG 2,8L 30V 193KM 280Nm + LPG sekwencja UKLAD NAPĘDOWY: SERIA - quattro + skrzynia automatyczna Tiptronic 5HP19FLA UKLAD HAMULCOWY: SERIA - przód 288x25 - tył 245x10 - ABS (czy ESP był montowany w B5? ) ZAWIESZENIE: fabryczne 1BE (PS. o ile to jest obniżenie? 10? 20mm? czy jest też twardsze od standardowego? ) FELGI: 16" - Audi a4 flat 10 spoke OPONY: letnie: Kormoran Gamma b2 205/50R16 zima: Barum Polaris 3 205/50R16 WYPOSAŻENIE: skórzana tapicerka kierownica S-line zegary S-line bez FISa z chromowanymi ramkami środkowy tunel z cup holderem podłokietniki przód i tył czerwone światła w drzwiach (to chyba nie jest w serii, nie?) klimatronic tempomat Radio Audi Concert I + nagłośnienie BOSE + zmieniarka CD w bagażniku poduszki powietrzne x4 elektryczne szyby x4 elektryczne lusterka centralny zamek z domykaniem szyb zespolone xenony z polifta światła przeciwmgielne PLANY: W przeciwieństwie do Hondy to tutaj nie planuje zbytnio szaleć. Ale znając życie to pewnie coś tam w przyszłości będzie. Póki co mam tylko fotki z aukcji:
  9. Ekard

    Zestaw do A4 B5 2.6

    Ehh, jak masz oryginalnego Mugena, to leć na CKPL i go opchnij, pewnie pójdzie za cenę, za którą zrobisz cały wydech z kwasówki
  10. Ekard

    Rozmiar hamulców

    Podpytam doświadczonych userów. Jakie są rozmiary tarcz w B5 sedan 2,8 30V quattro? Oraz jakie są w S4 B5 sedan? Bo mógłbym mieć komplet hamulców z takiej S4 właśnie i nie wiem czy opłacalna byłaby tak zamiana.
  11. Ekard

    Tip Tronic zmiana biegów

    To ja podpytam jak jest z triptroniciem. Można go załączać w czasie jazdy na D przesuwając drążek, czy robić to na postoju z wciśniętym hamulcem? No i czy odwrotnie to znaczy z triptronica na zwykły D w czasie jazdy można przełączyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...