benyA4
Pasjonat-
Postów
1401 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7O benyA4
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Toruń
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Oznaczenia J, H, E to generalnie określenie daty produkcji. Cześć może mieć jakieś modyfikacje jednak zasada działania jak i montaż musi być taki sam jak w wersji podstawowej.
-
No to niestety jak pisza koledzy wyżej, nowe nie znaczy dobre. Możesz zobaczyć synchronizację rozrządu w blokach pomiarowych. Czy w czasie stukanie nie szaleje. Wraz ze wzrostem obrotów rośnie ciśnienie oleju więc hydraulika się napina. A przy zdjęciu pokrywy zerknął bym na szklanki.
-
Czy częstotliwość wzrasta wraz ze wzrostem obrotów..??
-
Głowica ADR nie ma wyjścia na egr więc musisz go wyciąć, najlepiej przy okazji pozbyć się pompy sai. Nie ma wyjścia na egr ale ma śruby montażowe więc fizycznie moze on zostać.
-
Ja mam głowice ADR bo moja bfb też pękła. Kanał wąski i 210 koni bez problemu. Walki zostały z głowicy ADR. Pamiętaj tylko ze na wydechu muszą być inne zawory , niestety nie wszystkie firmy regerenujace główce, nawet jak powiesz ze idzie pod turbo zmieniają zawory.
-
Grzesiekdetail obserwuje zawartość benyA4
-
Rolka napinacza czy alternator? Co to hałasuje w A4 B6 2.0?
benyA4 odpowiedział(a) na Małysz 3 2 1 temat w 2.0
You're wrong. Repair is possible. You just need to have knowledge and appropriate CNC machines. You also need to use improved materials that make the part better than the original. Of course, repairing one part won't pay off, but if you make 20 of them, it's worth it. -
Rolka napinacza czy alternator? Co to hałasuje w A4 B6 2.0?
benyA4 odpowiedział(a) na Małysz 3 2 1 temat w 2.0
Dokładnie jak wyżej, tyrkocze wariator bo uszkodzony ma hamulec. Jak chcesz szczegółowe informacje pisz na PW. -
Po pierwsze są dwa rodzaje walków ssących (przesunięcie krzywej o 180 stopni). W zależności od typu walka ssącego ustawiamy go na wycięcie w walku (klin wariatora) lub strzałka znajdująca się na zębatce wariatora. Krzywki na pierwszym cylindrze wałek ssący godzina 11 wałek wydechowy godzina 13. Ogniw na łańcuchu między znakami ba być 16 jak w instrukcji. Tylko ogniwo numer 1 znajduje się po lewej stronie znam na walku wydechowym. Cecha na walku wydechowym wypada pomiędzy ogniwami dlatego dużo osób myli się biorąc jako ogniwo numer 1 to po prawej stronie znaku.
-
Jeśli zwiekszasz kategorie wagowe to auto się podnosi a nie opuszcza. Z doświadczenia wiem że zabawa sprężynami może nie dać zamierzonego efektu. Używane sprężyny dają różne efekty. Jeśli chcesz obniżyć przód to możesz spróbować 6 kategorie na przód. Jeśli chcesz uzyskać efekt klina to polecam na tył podkładki pod sprężyny.
-
Jeśli chodzi o zamienniki odradzam, d*pa siada. A jeśli szukacie sprężyn wysokiej klasy twardości w komforcie, polecam szukać od seata Exeo gdyż tam najczęściej występowały a jak wiadomo są identyczne jak w A4 a nie wszyscy sprzedawcy są tego świadomi.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
benyA4 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
wauzzz8e87a213510 -
Możesz kupić cały kolektor od 2.0 fsi za około 150zl. Dźwignia w tych kolektorach jest bardziej elastyczna. Wielokrotnie je ściągnąłem, zakladalem i nigdy nie pękła. Łapiąc w rękę czuć że materiał jest bardziej elastyczny i można go wyginac.
-
A może ktoś wie która z nowych sprężyn (tzw zamienników) odpowiadała by 14 klasie twardości audi. Niestety każdy producent pisze ze jego sprężyny świetnie sprawują się w autach z silnikiem 1.6 jak i 4.2. Nie chciał bym eksperymentować więc może ktoś się pochwali doświadczeniem???
-
benyA4 obserwuje zawartość Zmiana zawieszenia z gwintu na 1ba
-
Witam. Aktualnie posiadam gwintowane zawieszenie z przodu oraz amorki sline i sprężyny 14 klasy wagowej również sline z tyłu. Muszę przejść z zwykle zawieszenie. Zakupiłem amorki przód i tył oraz sprężyny 14 klasy wagowej na przód. Mam ogromny problem ze znalezieniem tej klasy wagowej w wersji komfort na tył. Poprostu nikt ich nie ma w sprzedaży. W związku z tym że mam 14 klasę w wersji sline zastanawiam się nad podkładkami. Zastanawia mnie jednak czy pomieszanie różnych rodzajów sprężyn nie spowoduje jakichś negatywnych następstw.
-
Błędy są stałe?? Wykasuj wszystkie błędy, przekręć zapłon i sprawdź czy pojawi się coś odrazu, jeśli nie spróbuj odpalić i ponownie sprawdź błędy. W trakcie odpalania czytaj parametry z czujnika położenia walu.