
Marek.pl
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Marek.pl

Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Bochnia
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
529 wyświetleń profilu
-
A4 B5 kupiłem w DE wraz z zawartoscią bagaznika tj pompa 11,przepływka pierburg 7. 18221. 01,czujnik cisnienia doładowania 038 906051,czujnik temperatury płynu chłodzacego 078 919 501B,.pewnie jakis tuner niemiecki cos chciał zrobic ale nie wyszło.Dzwoniłem rano ponoc pompa ma 80k km i jest alles in ordnung.Zeby sie upewnic bede musiał ja sprawdzic ale nie mam na czymCzyli pozostaje ,tak jak kolega wyzej napisał hybryda
-
Panowie moja obecna pompa A4 B5 1.9 TDI 110 km AFN 1997 A to pompa do swapu przeczytałem posty i wynika ze troche przeróbki bedzie ,wiercenie otworów na 68mm,wtyczka,koło zebate . A sam tłokororzdzielacz? bedzie pasował?.Moja 10-tka troche leje moze z tej 11 -stki cos sie poprzekłada
-
Miałem podobnie /mocowanie tylnej kanapy zerwane/ wada fabryczna .usterka naprawiona w ASO ,od tego momentu cisza
-
problem rozwiązany. Wymieniłem czujnik G89. wszystkie błedy w/w znikły.klimatronik wzkazuje 0.Stary czujnik dostał delikatnie młotkiem i odziwo zaczoł prawidłowo działac (bedzie na zapas) Nastepnie wykonałem płukanie nagrzewnicy . 10 l octu.Czyli odpinamy węze od nagrzewnicy itd sposób tu opisywany na forum. Wlałem do nagrzewnicy 1l goracego octu (1h) i znowu .i tak cały dzien .Wyleciały ogromne ilosci kamienia ,rdzy , po podłączeniu do kranu w celu przepłukania leciał żur..poskładałem ,odpowietrzyłem.Teraz z nawiewów leci gorące powietrze nawet parzy bym mógł powiedziec,klimatronik działa jak należy..Czyli na moim przykładzie za błedy 4.3 ,9.7,11.7,18.3,50.3 był odpowiedzialny czujnik G89. i brak drozności nagrzewnicy.
-
Witam.Chce kupic do A4 b5 1997r 1.9 TDI AFN Felgi 17' 7J ET 37. Opony 205/50/17 .Czy ktos testował /jeżdzi na takiej konfiguracji.Czy to dobry wybór szerokość felgi 7J na opone 205? Obecnie 195/65/15.proszę o odpowiedz. Dziekuje wszystkim
-
Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową
Marek.pl odpowiedział(a) na Szymoonk temat w Audi A4 B5
ku przestrodze dla wszystkich kolegów z forum.Nie przeczytałem tematu od początku i .. Kupiłem w niedziele na giełdzie kiere 3 ramienną do B5 .Cos mi sie w niej nie podobało ,ale kupiłem. Dzis zabieram się za montaż i czytam temat od początku heh,tak myslałem- klin jeszcze raz patrze w dokumentacje hm 17-04-1997. mały klin .Bo 26mm był od czerwca 1997r. pytanie do kolegów z forum. czy 1.zakupic zestaw 17/26mm obudowa ,tasma,wtyczka? 2. wymienic na 3 ramiona ale 17mm? 3. wypie...c w krzaki? To moja obecna kiera Nowa kiera -
No przeciez kurcze to paradoks,ze mroz ze muzyka ze dziury,i jak wielkie dziury czy taaaakie malutkie.Bo tak wlasnie pytania zadawali mi w Aso .Wiec do cholery jasnej wyciaglem wniosek z tego wszystkiego , a mocowanie tylnej kanapy? zła sruba ? .co to jest złe mocowanie >/? hahah brak logiki w tym wszystkim.Chwileczke kolego kosmita ile razy byłes w Aso? jescze nie zadali ci pytania jak głosno Pan słucha muzyki? hahah czekaj zadadzą to pytanie i tu na forum sie założe z Tobą.Wiem ze kase wydałeś nie mała i oczekujesz jakości.Ale weż pod uwagę rozne czynniki które ujmują tej jakości,pogarszają ją.Jaki kolega ma przebieg?Jak zadzwonią na temat opini czy usługa/naprawa spełniła Twoje oczekiwania Czy jestes zadowolony Jak bardzo jestes zadowolony itd powiec po prostu boczek cały razem z głosnikiem/mi do wymiany .
-
Na Twoim miejscu to bym tego banga wymontował,tak na próbe,.Oczywiście ze plastry wygłuszające są przewidziane w takiej sytuacji ale jak głośnik rezonuje to bym zaproponował w Aso usuniecie go i test.Mnie tak wku..ła konsola przód, ze rozebrali i poskładali od nowa plastry tez były uzyte.jak to mówią wszyscy ,Audi są zreguly bardzo dobrze spasowane.Kolega bartoooh opisywał trzaski w słupkach-mi ten problem się jeszcze nie pajawił.Moze jak pokonam 100tys km to sie zacznie.Teraz trzeba sobie zadac pytanie czy polskie drogi po których jeżdzimy spełniaja normy europejskie.Moze sportowe zawieszenie ,może gleba totalna + dziury w naszych polskich drogach i chcemy miec cisze w srodku auta.A moze jak skladali b8 zapomnieli wszystko dokładnie dokręcić? i sie odkręca w piz...c.Szwagier ma nalatane 211tys km ,B8 2008r wszysko sie trzepie trzeszczy niemiłosiernie (naped sprawny ,skrzynia itd) .haha,natomiast moje 2 autko B5 1997 r 293tys km cisza spokój,ale jezdzil przez 20 lat w DE.Kolega pojezdzi B9 to napisze jakie problemy z trzaskami, wibracjami ,itd ma ta generacja A4.W tym roku własnie planuje zmiane na B9 ale TDI tylko kupie dobrze poskładane i wszystko ma pasowac bede mierzył suwmiarka i kazda srubkę czy jest dokrecona z odpowiednim momentem Nm..A tak na poważnie pisałes ze na wertepach ,audi nie jest na wertepy i dziury ,nierówności moze bardziej?.Moze był mróz -20 i trzaski są ,Audi nie jezdzimy w czasie mrozów.Takie pytanie zadawali mi Aso mróz,wertepy,małe dziury czy duże dziury? ku..a m.ć
-
Problem dotyczył takze starszych modeli ,przynajmniej w moim audi A4 b8 lift.pojawił sie przy przebiegu 52tys i trwał az do 60tys..Autko było na gwarancji wiec z niej skorzystałem.Aso zaproponowało usunięcie trzasków we wnętrzu samochodu,jak powiedzieli mi w ASO producent przewiduje takie naprawy .od 30 tys cisza spokój nic nie skrzypi ,stuka itp.szkoda że od razu nie pojechałem do Aso z tym problemem bo nurtował mnie przez około 8 tys km.przy 91tys znowu ,szybko do Aso bo przeciez jest gwarancja ,potestowali ,wniosek -uchwyt kanapy zerwany..dlaczego - wada fabryczna.
-
1997r AFN 291 tys od 3 miesięcy w kraju
-
Witam.Kupiłem tydzień temu (500 euro) pieknego avanta kolor LZ5T pakiet S4,1.9 TDI AFN 110km.r prod 1997 jak zapewniał niemiec (znajomy) alles is ordung. przyjechałem do polski zarejestrowałem .Noi sie zaczeło wartości z klimatronika 4.3 9.7 11.7 18.3 50.3 temperatura na 49 i 51 w czasie jazdy 90 i 90 st celcjusza klima jak i manual na HI i jest chlodno w aucie .wiem ze temat poruszany wielokrotnie ale nic nie wzkazuje na uszkodzenie nagrzewnicy oba weże gorące ,termostat działa,temperatura na silniku i płynu chłodzącego poprawna.W zbiorniku wyrównawczym plyn jest chłodny po przejechaniu 20km/mróz -13st.wzkaznik temp zewnetrzej dziala poprawnie.klapka zimno cieplo dzila bo jak przelacze z HI na low jest roznica i słychac jak klapka sie przełacza (moze nie całkowicie?) Może chłodnica nie ma poprawnej drozności? pytanie do kolegów z forum czy przy takich w/w błedach macie podobne problemy z ogrzewaniem?
-
Ta sama trasa srednia byla 5,4l/100 teraz jest 7l/100
-
Ja juz po nowym update.wnioski :spalanie 1,6 litr /100 wyższe.Wydaje mi się ,że mocy nie ubyło, moment obrotowy jakby delikatnie przeciągniety, norma to 1750-2500obr .Zauważyłem ze od 1950obr jest teraz .Wybiore się chyba na hamownie,Koledzy jaki koszt hamowni? np w Krakowie? Silnik CJCA 143 km rod prod 2012 przebieg 79800 km
-
Odszkodowanie za skradziony RNS-E
Marek.pl odpowiedział(a) na Yuri22 temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
To jeżeli RNS-E 12-13 tys? to ile MMI 3G+? 30K? -
Warto dodać ze prawie wszystkie lokaty powyżej 3% są dla nowych klientów.max 100 000zl.BGŻ,Idea,na 3 miesiące i następny bank,ale musze poczekac do maja, bo wtopiłem w 2-Letnią lokate strukturyzowaną opartąna koszyku akcji spółek z sektora nowych technologi na wielkim minusie xd.