-
Postów
141 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O michu10
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Toruń
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CPMB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Panowie na stage 2 to 2.0 TFSI (330 KM) pakować świece seria PFR7S8EG czy może ktoś zna cos lepszego np.BKR8EIX ?
-
A6 C7 Lift "niby złota, a skromna" rodzinna firmóFka by KoJ@K 20' Eibach Full led RS-line pack
michu10 odpowiedział(a) na KoJ@K temat w Audi A6/S6/RS6
Gdzie obszywales kiere ? Widzę że jest nowa koncepcja jakbyś chciał się tej pozbywać daj znać -
2.0T stage 3 Competition Plus Python Green Carbon
michu10 odpowiedział(a) na gagat3k temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Gdzie obszywałeś kierownicę ? Bo carbon zakładam że twoja robota -
Rodzinne kombi czyli kolejne B8 tylko teraz S4 Lift by Re!keb
michu10 odpowiedział(a) na reikeb temat w Audi A4/S4/RS4 B8
U mnie w sedanie na KW comfort podobna sytuacja z tyłu. Przód elegancko, ale tył zawsze jest ciężej wyregulować i faktycznie żeby można było swobodnie jeździć jestem na końcówce regulacji (przy załadunku - bagaże itd. potrafi przytrzeć opona 245/9J/ET33). Wydaje mi się ze wszystkie sprężyny maja ten problem w B8, miałem eibach i tył tez niżej był. Jest opcja w przypadku samych sprężyn na podkładki OEM ale w przypadku gwintu i tej nakrętki to nie przejdzie (jedynie jakaś podkładka pod ten element regulujący moim zdaniem ale to też z 0,5 cm max. Też jest kwestia trwałości amorka, jak będzie pracował tylko na końcowym zakresie to może za długo nie wytrzymać. -
A6 C7 LIFT S-LINE BIAŁY AVANT Z PAKIETEM BLACK TDI ROTOR 20
michu10 odpowiedział(a) na Hubertus01 temat w Audi A6/S6/RS6
Jakiej pasty i jakich padów używałeś ? -
Panowe czy ktoś tutaj zajmuje się regeneracją ? Mam do odświeżenia/pomalowania zaciski 356mm
-
A4 B8 FL Black Limousine USA Quattro 2.0T Flexible fuel by Marky2552
michu10 odpowiedział(a) na marky2552 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
jeszcze troszkę się ułoży i będzie ok, opona straszny naleśnik. 225/35/19 ? to chyba za mało ja śmigam 245/35/19 i większość chyba taką poleca. Ogólnie zmiany na plus -
Panowie czy jest ktoś na forum co ogarnia części z ASO w dobrych cenach ? nie chodzi o pierdoły tylko o kpl. rozrząd i inne z tym związane
-
michu10 obserwuje zawartość Ciagłe stukanie w silniku 2.0 TFSI
-
A4 B8 FL Black Limousine USA Quattro 2.0T Flexible fuel by Marky2552
michu10 odpowiedział(a) na marky2552 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Z tego co się dowiedziałem (miałem kontakt z właścicielem ze stanów) nie wymieniają w skrzyni jako ASO. Chyba, że sam ktoś sobie zażyczy, ale wiadomo tam są inne koszty itd. Myślę, że nie jest to aż tak straszny wydatek i warto wymienić w PL. Sam za cały zestaw do wymiany 8HP zapłaciłem z 1,5 roku temu 800 zł + robocizna. -
A4 B8 lift Avant MMI 3G+ SIM/ Panorama… Rotor 19”
michu10 odpowiedział(a) na dawid7737 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
czyli nadal nie ma odpowiedzi czy rotor et 33 podejdzie pod hebel z A6 C7 356 mm... aż dziwne ze na całym forum nikt nie robił, albo się nie chce pochwalić czekam na foto z heblem i rotorem -
Jeżdżę na rotor 9j et 33 + 245/35/19w sedanie + Eibach (-30 mm) jak koledzy piszą, na 'hopce' czy dużym załadunku potrafi przytrzeć. osobiście uważam, że 245 to minimum jakie można założyć naciąg nie pasuje do tego koła
-
A4 B8 lift Avant MMI 3G+ SIM/ Panorama… Rotor 19”
michu10 odpowiedział(a) na dawid7737 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Zrezygnowałeś z zacisków 356 na przód ? Nie wejdą pod rotor ? -
ale masz na myśli zacisk pod 345 mm ? W innym wątku widziałem ze nie ma szans na 356 mm przy rotorze (ET33, 9J)
-
Rozeznaję temat zmiany hebli w a4 b8 z seryjnych 320 na coś większego z jednym ograniczeniem pod felgę rotor ET33 9J. Z tego co wyczytałem to tylko zacisk pod 345 mm z S4 wejdzie ? Zacisk z A6 C7 pod 356 mm i akebono odpadają z racji na kształt ramion felgi ? Może ktoś potwierdzić ?