Skocz do zawartości

dymekn

Pasjonat
  • Postów

    173
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O dymekn

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    UK

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1484 wyświetleń profilu
  1. Ma ktoś może schemat układu adblue? Chodzi mi o to gdzie będą najbardziej wrażliwe miejsca na zatkanie układu. Czy będzie to tylko wtryskiwacz czy jakieś złączki ? No i czy jest tylko jeden?
  2. I zniknie samo od siebie? I gdzie znajduje sie ta grzałka adblue ktora wyrzuciła błąd?Czy ona tez bedzie do wymiany?
  3. Kupiłem używany czujnik nox. Założyłem zrobiłem reset w nastawach podstawowych i nic. Różnica jest taka że ze starym nie było komunikacji bo nie mogłem wykonać testu dynamicznego a z tym można. zastanawia mnie to wskazanie. Zbiornik adblue jest pełny a system myśli że jest końcówka
  4. Dzieki. Cos podziałam…
  5. A i zapomniałbym. Jak najbezpieczniej wykręcić sondę czujnika i jakiej tam pasty użyć przy wkręcaniu nowego?
  6. Ok. Dziękuję za pomoc. 🤝 Na koniec pytanie. Czy serwis audi będzie w stanie zdiagnozować usterkę jeżeli błędy zostały usunięte ze sterownika silnika i nie powracają tak jak w moim przypadku?
  7. Który to będzie wiersz do wybrania IDEXXXXXX? czy może trzeba będzie wpisać jakąś nową wartość? PS. Dzięki za twoją cierpliwość i czas
  8. Ok. Możesz proszę powiedzieć czy VCDS ogarnie adaptacje i jak ją zrobić?
  9. Rozumie cię, tu oczywiście jest ryzyko i na pewno będę szukał z opcja zwrotu kasy. Pytanie jest takie : Czy jeżeli dorwę działający to trzeba go adaptować czy zacznie działać a odliczanie adblue zniknie?
  10. Wiadomo że ceny nowych czujników ori są astronomiczne. Czy jeżeli dorwałbym ori działającą używkę adaptacja będzie potrzebna?
  11. na skanie z marca w silniku były 2 błędy: Address 01: Engine (J623-DETA) Labels:. 04L-907-309-V1.clb Part No SW: 04L 906 026 AG HW: 04L 907 309 L Component: R4 2.0l TDI H33 9970 Revision: B1H33--- CVN: 1AD666F54F8B6DFB31AEE350 Coding: 0A254032232605083408 Shop #: WSC 59332 005 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026AG 005010 ROD: EV_ECM20TDI01104L906026AD_005.rod VCID: 6FBBD69977165212C69-803A VINID: 9D196AAAA58421744008314100DD891E76 2 Faults Found: 9583 - NOx Sensor 1 Bank 1 P2200 00 [01100000] - Electrical Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 28653 - Reductant System Performance Bank 1 P204F 00 [01100000] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Readiness: 0 0 0 0 0 na tym z przed kilku dni juz trzy: Address 01: Engine (J623-DETA) Labels:. 04L-907-309-V1.clb Part No SW: 04L 906 026 AG HW: 04L 907 309 L Component: R4 2.0l TDI H33 9970 Revision: B1H33--- CVN: 1AD666F54F8B6DFB31AEE350 Coding: 0A254032232605083408 Shop #: WSC 59332 005 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026AG 005010 ROD: EV_ECM20TDI01104L906026AD_005.rod VCID: 6FBBD69977165212B69-803A VINID: 9D196AAAA58421744008314100DD891E76 3 Faults Found: 9583 - NOx Sensor 1 Bank 1 P2200 00 [01100000] - Electrical Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 219019 km Date: 2024.08.25 Time: 04:53:20 Engine RPM: 1644.50 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 63 km/h Coolant temperature: 87 C Intake air temperature: 60 C Ambient air pressure: 1010 mbar Voltage terminal 30: 14.800 V Unlearning counter according OBD: 4 Engine status: COENG_RUNNING Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 9879 - Sense Circuit for Heater for NOx Sensor 1 Bank 1 P2209 00 [01100000] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 28653 - Reductant System Performance Bank 1 P204F 00 [11101101] - Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 219334 km Date: 2024.08.28 Time: 04:35:44 Engine RPM: 1409.50 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 104 km/h Coolant temperature: 90 C Intake air temperature: 83 C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.500 V Unlearning counter according OBD: 40 Air mass at air mass meter 1: 24.0 kg/h Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 13.5 C Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Actual value: 99.55 % Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Actual value: 99.44 % NOx sensor before SCR cat conv: NOx emiss: 260 ppm NOx sensor before SCR cat conv: offset correction factor: 0 ppm Mean temperature of SCR catalyst: 371.5 C Readiness: 1 1 0 0 0 co tam sie dzialo zatem wczesniej zanim wyskoczył komunikat o Adblue?
  12. Zatem co jest grane. Skoro sterownik byłby uwalony powinno sypać błędami. Zastanawia komunikat mówiący o pozostałym dystansie na adblue. Może jest problem z odczytem poziomu adblue.
  13. Błędów w sterowniku brak. Zastanawia fakt iż pomimo usterki adblue samochód wszedł w tryb wypalania dpf w drodze do domu.
  14. Sprawdzę po pracy bo nie brakło mi rano czasu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...