Będzie pasować śmiało można zakładać powiem tak zalety to że pasek nie dostaje takich drgań a co za tym idzie wydłuża żywotność napinacza i co najfajniejsze nie piszczy pasek cisza pod maska aż miło dla ucha
Można tak zrobić tylko pytanie po co? robota ta sama koszt, kompletu sprzęgła koła dwumasowego jest nie wiele droższy niż sztywnego a przyjemność z jazdy o wiele lepsza coś ten kolega za bardzo prze sadził z tą ceną.
bo po wymianie paska nie został ustawiony kąt wtrysku ale nie będę gdybał ani strzelał co jest bo nie wiem jaki to jest silnik. może zamienione zostały wężyki?
i coś mi się nie podoba że nie został ustawiony na fabryczne znaki ale o tym to wtedy można porozmawiać jak dowiesz się jaki masz silnik.
wypadało sprawdzić stan koła czy nie jest uszkodzone lub gdy jest zwykłe wymienić ze sprzęgłem koszt ok 150 PLN. Nie zapominajmy że napinacz to element zużywający się i przy wymianie rozrządu warto sprawdzić jego stan i ewentualnie też go wymienić a nie oszczędzać i czekać aż się rozsypie.
Przyczyna to nie zamiennik do bani tylko uszkodzone koło pasowe alternatora chodzi o sprzęgło które sie w nim znajduje i to ono wykańcza napinacz. Ruvill wytrzymuje na zwykłym kole pasowym max. 50tys.km