Skocz do zawartości

Glenroy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Glenroy

Osiągnięcia Glenroy

0

Reputacja

  1. Witam, Jestem świeżo, jakieś 2 miesiące, po wymianie rozrządu w moim 2.8 Quattro, od jakiegoś czasu borykam się z problemem, przy odpalaniu silnika, szczególnie na zimno, po nocy, słychać przez 1-2 sekundy metaliczne grzechotanie, obawiam się, że może odzywać się już któryś z łańcuszków, ale głównym problemem jest utrata mocy, jak zawsze silnik po tych 4 tysiącach obrotów dostawał kopniaka, tak teraz łapie czasami dziwnego muła. Kompresja jest ok, bo każdy cylinder równo po 14 bar, więc czy da się jakoś dojść, czy coś dzieje się z łańcuszkami i rozjechała się góra, czy któryś gamoń przestawił rozrząd przy wymianie? Nie znam się na tym kompletnie, może ktoś bardziej kumaty odczyta coś z logów. http://vaglog.pl/log-090_Trz2a7.html http://vaglog.pl/log-093_gx3RH.html http://vaglog.pl/log-003_5M04ezM.html
  2. Witam. Ktoś może dysponuje wiedzą, jak sprawdzić kąty wychylenia wariatorów rozrządu za pomocą interfejsu? Na których kanałach tego szukać i w jakich wartościach powinno to oscylować? Mam podejrzenia, że wariatory co jakiś czas się przywieszają i nie pracuje to jak powinno. Pozdr.
  3. Witam. Korzystam z Vag-Coma i kabelka Viakena, mam pewne podejrzenia, co do poprawności działania wariatorów faz rozrządu. Wchodzę w sterownik silnika -> bloki pomiarowe, i właśnie, orientuje się ktoś z Was, na którym bloku szukać danych kąta wychylenia wariatorów? W ogóle czegokolwiek związanego ze zmianą faz? Pozdr.
  4. Możliwe, że kolega mierzył z wpiętym układem paliwowym, wychodzi te 1.5-2bar więcej. Moje A4, 2.8 30V Quattro, rocznik 99. Ostatni przegląd w marcu 2012, w książce 345.000km [na blacie 190 ], u mnie zrobił już ponad 30.000km, w sumie będzie prawie 380tys km, w kwietniu wymieniałem sprzęgło i uszczelniacze wariatorów rozrządu. Sprężanie 12/12/12/12/12/ i tu d*pa 6 bar , ma swoje luzy, szarpnięcia i niedociągnięcia, ale jak na samochód, który dojechał na księżyc i tak źle nie jest
  5. Ta, a w serviceplan-ie ostatni wpis przy 345k takie uroki zakupu używki w kraju
  6. Dzięki , z klepaniem, będzie dwumas do wymiany, w sumie mogłem go zrobić już razem ze sprzęgłem , no ale, przy prawie 400.000km miał prawo zastrajkować
  7. Witam. Od niedawna zaczyna się coś dziać z moją Audiczką. Dla rozjaśnienia tematu, bo niektóre rzeczy ciężko mi wytłumaczyć, nagrałem filmik: Co mnie gryzie? Pierwszy problem to dziwne, świdrujące w uszy, buczenie i drgania na karoserii przy ~1600 RPM Drugi dotyczy wyraźnych, stosunkowo głośnych, metalicznych stuków przy gaszeniu silnika, podczas gaszenia z wciśniętym sprzęgłem jest spokojnie, raz klepnie, drugi raz nie, ale kiedy nie wciskam pedału sprzęgła klepanie słychać przy każdym wyłączeniu silnika. No i na koniec nurtujące mnie od jakiegoś czasu pytanie, czym jest ta "magiczna niebieska puszka" widoczna na filmie w 0:50? Wydaje mi się, że ona, albo coś w jej okolicy, cyka podczas pracy silnika. Gdyby miało to coś wspólnego, jakieś 2-3 miesiące temu wymieniane były uszczelniacze wariatorów faz rozrządu i sprzęgło, bez dwumasu, który w tym momencie najbardziej podejrzewam o powyższe anomalie. Czy słusznie? Może to być wina dwumasy? Dodam jeszcze, że przy zdecydowanym dodaniu gazu podczas jazdy czuć szarpnięcie, to samo jest przy odpuszczeniu gazu, co jest trochę uciążliwe "tocząc" się powoli, np. w korku.
  8. Jak sprawdzić czy mam samopoziom czy nie? HID-ów nie chce bo jak wspominałem, nie mam ochoty mieć przez to żadnych problemów . Samochód raczej bez przygód, ze szwajcarii od osoby prywatnej z pełną dokumentacją, wszystko potwierdzone w ASO, chociaż dziwi mnie fakt, że na kloszach w szwajcarze mam homologację E9 a nie E14
  9. Witam. Sprawdziłem sobie oznaczenia na reflektorach i widnieje tam zarówno HR jak i DC, czyli lampy mają możliwość montażu żarników. Mam w zderzaku spryskiwacze reflektorów, nie mam przetwornic i wszystko jest jakby ok, ale teraz pytanie, w samochodzie nie mam nigdzie przełącznika regulacji wysokości świateł i nie wiem teraz, czy auto posiada system samopoziomowania, czy nie mam w ogóle żadnej możliwości regulacji świateł? Trochę mnie to dziwi bo nawet w 20-letnim 80 taty regulacja elektryczna jest. Zakładam, nie wiem czy słusznie, że reflektory posiadają tak ową instalację. Czy w takim wypadku cała zabawa z montażem Xenonów polega na dokupieniu przetwornic i montażu żarników? Nie powiem bo trochę nastawiłem się na poprawienie sobie oświetlenia, ale nie chce robić niczego co mogło by mi później narobić problemu. Pozdr.
  10. Czarne i żółte - kanał 1 i 2 chociaż dziwne, że w żółtych slotach nie hula. No ale dobra, zaczął bym od PSU, ale jego podmieniałeś więc odpada. Dalej lecimy RAM, ściągasz program Memtest86+wypakowujesz archiwum i nagrywasz to na płytę, bo pewnie FDD nie posiadasz, później uruchamiasz go bootując płytę [tak jak przy instalacji systemu], odpalasz test i idziesz na spacer...tak z godzinkę przypuszczam, wracasz i masz na tacy czy ram się wysypał czy nie, jeżeli tak, to sytuację masz jasną, jeżeli nie to pozostaje Ci płyta główna . A jeszcze powiedz mi, co to są za kości? Producent, taktowania, czasy CL, obydwie kości są tych samych parametrów? No i czy płyta główna obsługuje ich taktowania?.
  11. Przydał by Ci się ktoś z USA Odcinek prawie jakby z myślą o Tobie
  12. Opel Vectra A 1.6i - 1991 r. Ford Focus MK2 2.0TDCi - 2005 r. w międzyczasie Audi 80 2.0 - 1993 r. i teraz, w końcu wyśniona A4 2.8 Quattro - 1999 r.
  13. Samsung ogólnie produkuje dobrą elektronikę, ale jeżeli chodzi o SSD-ki polecił bym Ci dyski OCZ, na przykład coś w ten deseń: AGT3-25SAT3-120G 20 • ProLine.pl Najlepszy Internetowy Sklep Komputerowy Wrocław. Jeżeli chodzi o klucz, jest on w wersji OEM, tylko i wyłącznie dla jednego urządzenia, wpisując klucz dla systemu na innym urządzeniu stracisz licencje.
  14. Na podstawie czujnika T. zewn. climatronik decyduje kiedy może załączyć sprężarkę, bodajże poniżej 4*C nie powinien uruchamiać sprężarki klimatyzacji.
  15. Niekoniecznie ściemnia, w tabeli masz podane wartości minimalne dla danego certyfikatu . Oczywiście nie ma co się oszukiwać, że producent może delikatnie ściemniać, z resztą jak robi to wielu, bo "na pudełku ładnie to wygląda" tutaj trzeba też zapytać producenta co rozumie pod pojęciem "typical load" . Dla mnie jest to trochę ściema jednak, dla podstawowego 80+ zasilacz był badany tylko i wyłącznie dla 115V i ok, może mieć te 83%, pewnie nawet ma, ale wartość dla 230V jest już tylko teorią Pozwól, że przytoczę treść z jednego z portali zajmujących się sprzętem IT. Właśnie ZS-a wolał bym też ze względu, że łapie się w europejskie certyfikaty na nasze ~230V/50Hz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...