Skocz do zawartości

Lukasi83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lukasi83

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Lukasi83

0

Reputacja

  1. Dręczy mnie dziwna dolegliwość od dłuższego czasu, auto ma tak zwane ciche dni i od czasu do czasu nie odpala. Nie ma określonego czasu ani miejsca ani warunków, choć często jest to niedziela i wypad z rodzina na zakupy ;-( Potem tydzień odpala bez problemowo i znów potrafi nie odpalić w całkowicie przypadkowym miejscu. Zdarza się że odpali po 15 minutach, a bywało i tak że i następnego dnia. Zauważyłem że gdy auto nie chce odpalić na zapłonie nie gasną kontrolki trakcji i ABS, film poniżej: https://goo.gl/photos/T68VBooZyApuKzyo9 A tu 15 minut później już normalnie odpala: https://goo.gl/photos/t1o4Zj4oFi93xNNdA Czasem po takiej sytuacji odpala z "choinką" na wyświetlaczu, kolejny zapłon i wszytko wraca do normy: https://goo.gl/photos/Zhqged5db8BeumHMA Odłączenie klemy od akumulatora na chwilę i PLAK truskawkowy też nie pomagają. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
  2. Hej, nie wiem jaki masz przebieg ale u mnie w okolicy 180 tyś padł EGR i dokładnie miałem takie same objawy, co do kontrolki DPF u mnie na pewno nie ma. Przebiegu mam nalatane 235 tyś a EGR jest raczej nie wymieniany jeszcze. A często Ci się tak działo? bo ja dziś zrobiłem już z 40 km tylko że bardziej po miejscu i jak na razie wszystko chodziło w porządku. A jeśli nie masz kontroli od DPF to czujesz kiedy Ci się on wypala? bo ja tylko raz latem na trasie przy ok 190 km/h odczułem jak by zmieniły się mu trochę obroty na kilka minut i wróciło do normy a jak sprawdzam VCDS'em to jest tam liczba pomyślnie wykonanych regeneracji filtra: 0.0 i nie udanych też : 0.0 tylko nie wiem czemu. Na początku zaczęło się dokładnie jak u Ciebie, przy 80/90 km/h tracił całkowicie moc, po jakimś czasie wszystko wracało do normy i tak z przerwami aż w końcu moc całkiem odeszła. Nie było żadnego błędu na desce, przy diagnozie na warsztacie ponoć jakiś błąd był. Zaprowadziłem na warsztat EGR był całkowicie zapchany można ponoć było czyścić ale wolałem go wymienić na nowy (750zł oryginał). Wypalania DPF nie czuję albo nie potrafię tego odczuć, a wiem że kontrolki nie mam bo przy przebiegu 240 tyś w pewne niedzielne popołudnie w drodze do sklepu auto zgasło podczas jazdy i już nie odpaliło, nawet nie chciało zakręcić. Diagnostyka nie wykazywała żadnych błędów. Diagnoza była dość kłopotliwa bo auto zachowywało się jak zblokowane po przekręceniu kluczyka nic się nie działo 2 dni na warsztacie bez efektu, w końcu mechanik poluzował kolektor i silnik ożył. Mogłem usunąć ale wstawiłem polski zamiennik za 600zł z robocizną. Niestety nie mam możliwości przeprowadzania samemu diagnozy więc piszę jako typowy użytkownik auta.
  3. Hej, nie wiem jaki masz przebieg ale u mnie w okolicy 180 tyś padł EGR i dokładnie miałem takie same objawy, co do kontrolki DPF u mnie na pewno nie ma.
  4. Witam, jestem zainteresowany kupnem adaptera http://www.kufatec.de/shop/en/product?info=4253 Składa ktoś może w najbliższym czasie zamówienie na większą ilość lub ma na odsprzedaż? Bo koszty wysyłki 20 EUR to jakaś makabra.
  5. W sumie post dotyczy wyboru Valeo vs Bosch ale chciałbym podpytać jak się mają powyższe do oryginałów Aero czy warto w nie zainwestować, mam w tej chwili wycieraczki które kupiłem z autem ponad 2 lata temu i właśnie się skończyły, niestety nie wiem co to był za model podejrzewam że były wymieniane w serwisie Audi, swoja drogą byłem z nich bardzo zadowolony. Dodatkowo znalazłem poniższe propozycje, czy wie ktoś czym się różnią, czy jest to to samo tylko w innym opakowaniu: PIÓRA WYCIERACZKI AREO AUDI A4 B6 B7 S4 A6 S6 ORY (3110612375) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Zestaw 2szt wycieraczek AERO Audi A4 B6 B7, A6 C5 (3137660424) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
  6. potwierdzam, przy uszkodzonym czujniku biegu wstecznego światła palą się cały czas dodatkowo chodzi tylna wycieraczka i już po włączeniu zapłonu uruchamiały się czujniki cofania mimo iż auto nie było na biegu wstecznym. Koszt czujnika z wymianą 100 zł w moim wypadku.
  7. A co Powiecie na coś takiego, szkoda że nie dostępne w PL ;-)
  8. Fajnie, to tylko tak informacyjnie zawór wymieniony wszystko wróciło do normy koszt wymiany 100zł. Temat zamknięty z mojej strony. Dzięki.
  9. Dzięki serdeczne za informację i potwierdzenie tego co przypuszczałem, niestety odpowiedź przyszła trochę późno i między czasie nabyłem w ciemno sugerując się jedynie opisem aukcji i modelem auta nowy z VDO. Mam nadzieje że nie przepłaciłem (450zł + 20zł przesyłka). W poniedziałek wymiana.
  10. Podtrzymując temat, a czy jest fizyczna możliwość zakupienia samej gąbki/pianki w oryginale np. w ASO, bo w necie nie doszukałem się takiej możliwości a moja rozpadła się na kilka części i musiałem ją całkowicie usunąć. Co do kupienia maty wygłuszającej proponowanej przez bebe_19 to jest to jakieś rozwiązanie ale co oryginał to nie własnoręcznie docięta pianka przeznaczona defakto do tłumienia dźwięku w pomieszczeniach.
  11. Potrzebuje pomocy odnośnie informacji dotyczącej części zamiennej zaworu EGR, jakiś czas temu zapaliła się kontrolka check engine a auto na początku z przerwami a później prawie całkowicie straciło moc, słychać było tez nietypowy dźwięk spod maski. Po odłączeniu zaworu wszystko wróciło do normy, chciałbym dokonać wymiany uszkodzonej części natomiast mam problem w znalezieniu części zamiennej. W oryginale nr. części to 03G 131 501 R, przeszukując allegro znajduję zamienniki SIEMENS VDO z końcówkami B,J,Q, moje pytanie czy jest jakaś różnica między tymi oznaczeniami czy też całkowicie nie ma to znaczenia. Znalazłem jedynie używany z tym samym oznaczeniem: VW Audi 2.0 TDI zawór EGR 03G 131 501 R (3090478086) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czy warto zastanawiać się nad używką czy lepiej dołożyć te 400zł i kupić nowy? Lub może coś takiego z niedużym uszkodzeniem: ZAWÓR EGR AUDI A4 A6 2.0 TDI 2.0TDI 16V NOWY ORYG. (3085878628) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czy lepiej nie kombinować, jak radzicie? Dodatkowo może ktoś mógłby polecić sprawdzonego sprzedawcę (aukcje) u którego mógłbym nabyć tą część w niezbyt wygórowanej cenie, z tego co widzę ten zawór można kupić w dość dużym przedziale cenowym od 450-700zł. Dzięki za wszelkie porady.
  12. Witam wszystkich na forum jestem Łukasz a moje auto ciemnozielone B7 BRE z 2006 Avant, którego właścicielem jestem już ponad 2 lata i z którym jak do tej pory większych problemów nie miałem. No właśnie jak do tej pory, teraz szukam pomocy ale o tym już w osobnym wątku. Cieszę się bardzo, że udało mi się do Was dołączyć, uszanowanie dla administracji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...