
Śliwek
Pasjonat-
Postów
180 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Śliwek

-
lozyska maja te same wymiary - roznia sie uszczelniaczami (nowszy typ drozszy). sa tacy co montuja starszy do nowszego i dziala
-
mechaniczny napinacz zostal wycofany i zastopiony hydraulicznym (nawet jesli fabrycznie byl mechaniczny). to ktory lepszy kwestia sporna. jesli mechanik wie co robi to napnie mechaniczny i bedzie ok. jesli parciaz to i przy hydraulicznym moze popsuc. rolki INA/Rouville albo skf. napinacz NTN (kosztuje w sklepie gdzie pracuje okolo 160 zl) gdzie ina okolo 180 zl (a w pudelku i tak bedzie NTN bo tylko ta firma robi te napinacze). wspomniana pompa Hepu to gorna polka, ale sprawdzi sie takze graff/metelli albo dolz. warto przyjrzec sie uszczelniaczom walkow i walu czy nie czas na zmiane. wracajac do pompy - zmieniac nie musisz, ale jesli padnie ci za chwile to bedzie dodatkowa robota (sciaganie calego przodu, albo wyciaganie alternatora i calej obudowy pompy). lepiej zrobic od razu. jesli chcesz moge ci zrobic wycene takiego rozrzadu. aha, np zestaw INA wychodzi drozej niz skladanka rolki INA plus napinacz NTN.
-
mam wpiete szeregowo przed chlodniczka oleju i wszystko jest ok, bardzo szybko sie przelacza (na 30st) i nie ma problemow z grzaniem
-
2.0 alt - błąd 17766, 17544 + padające cewki po montażu lpg, ster. Lpgtech
Śliwek odpowiedział(a) na zapsu temat w Audi A4 B6/B7
jak dla mnie gazownik dal ciala. to ze cewki padaja co 8 lat to kompletna bzdura bo padaja od przebiegu a nie od czasu. gazu nie powinno byc czuc. swiece sprawdziles przed gazowaniem? moze byc ze swiece lipne i przy polaczeniu z instalacja LPG "mecza cewki" i te padają. przeplywomierz jesli bylby winny w co nie wierze to "Kumaty" gazownik powinien wykryc jeszcze przed instalacja gazu. -
pisalem ze byl blad 561 (jest nawet w tytule tematu). skasowalem go i zrobilem ten log dynamiczny. z tego co sie orientuje to rozgrzany bez obciazenia na jalowym powinien wskazywac okolo 2,5 g/s.
-
to nie moje auto tylko wsumie znajomego ktory prosil zeby mu pomoc bo mam tez 1.8 tyle ze ARG z przeplywka boscha a on ma ADR z hitachi. powiedzialem, ze przeplywka jest do wymiany ale wiecie jak to komus cos zdiagnozowac a nie bedzie trafna opinia i troche siara dlsatego wrzucilem logi tutaj czyli tak jak myslalem przeplywomierz za duzo na jalowym pokazuje i na pelnym obciazeniu tez?
-
czesc. mozecie oceniec ten przypadek? auto znajomego ADR. silnik przerywa, po odpieciu przeplywomierza bez zmian. na rozgrzanym na wolnych obrotach przeplywomierz wskazwal okolo 4,5-4,8 g/s wiec chyba o wiele za dużo. skasowalem bledy i zrobilem log na PB VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 19-12-2013 at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany 17-12-2013 at 00:02 ---------- nikt nic nie wywnioskuje?
-
robie odcinki 20 km. auto stoi caly czas na pod chmurka 10-12 h wiec calkowicie sie wychladza. temp przelaczania mam 30 st. przy temperaturach okolo zera do -5 przelacza sie na postoju podczas spalenia fajki przez kolegow po pracy czyli 2-3 minuty? gdy ruszam od razu potrzeba okolo 700-1000 m do przelaczenia przy obecnych temperaturach. na takich 20 kilumetrowych odcinkach spala mi okolo 0,75l PB /100 km przy czym po zmianie kol na zimowe (duza kostka) i paru ostatnich dniach po zasniezonych drogach podskoczylo mi do 0,95 l pb/ 100 km i LPG z 9,5-10 do 10-10,5 L /100 km. jak mierze spalanie benzyny? tankuje za 50-100 zl (oczywiscie zapisuje sobie ilos paliwa) i jezdze do zapalenia sie kontrolki (zapisuje km). kolejne tankowanie itd. jakis wmiare dobry wynik wychodzi wiadomo z mala skala bledu. tak wiec tankuje okolo 9 l na miesiac czyli okolo 50 zl miesieczni wychodzi przy czym robie okolo 1000 km miesiecznie glownie odcinki 20 km do pracy i spowrotem. do tego tysiaca miesieczniektory jest u mnie "podstawa" dochodza inne wyjazdy dodam ze w lecie gdy auto przelaczalo sie praktycznie od razu po zapaleniu (czas otworzenia bramy) spalanie PB mialem w wysokosci okolo 0,35-0,4 l na 100 km. widomo jak ktos robi dluzsze odcinki np machnie sobie traske 500 km ciengiem to spalanie PB wyjdzie mu niemalze zerowe
-
zestaw ok cena tez jesli bedzie dobrze zalozone i wystrojone
-
denso (ale nie linia dla ludo czyli TT tylko takie z wyzszej polki) albo beru to bdb swiece. komplet beru u mnie w slepiej okolo 140 zl gdzie odpowiednik NGK v-line24 okolo 70 zl. mam klienta ktory duzo jezdzi i nwestuje w beru czy to swiece czy kable - z ngk nie byl zadowolony. ale cena niestety 2 razy wieksza.
-
stag 4plus w zupelnosci wystarcza. R01 Czarny, W01 albo hanka czerwona/barakuda
-
avf w A6 C5 - faktycznie zauwazylem ze dosc dlugo - okolo 15 km trzeba przejechac zeby osiagnac 90 st.
-
jest jeszcze Vaico niemiecki tez dobry a jednak troche tanszy od febiego
-
może być? stag 4 , hany zielone , antarctic , 8mm
Śliwek odpowiedział(a) na bongod temat w Audi A4 B6/B7
co do v-maxa na gazie kontra bena (niekoniecznie 1,8 t) to kolega w golfie 1,6 sprawdzał na pb i na LPG i wyszlo mu 190 bena 185 lpg. mysle ze to bdb wynik. -
zaloz verneta