
panduzeka
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O panduzeka

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
SZO
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
2.6 V6
-
Kod silnika
ABC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Używane Audi A4 - 8 995 PLN, 357 000 km, 1996 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Audi A4, Szary, Benzyna+LPG, 150 KM, 2 598 cm3
-
Witam, Dzięki temu tematowi i poradnikowi z załącznika udało mi się wszystko podłączyć. Wszystko jest opisane, wystarczy przebrnąć przez kilkanaście stron, porobić notatki co z czym połączyć i jak zakodować. Wszystko działa, poza tempomatem, bo u mnie to skomplikowane. Pewnie nie będę się w to bawił i za jakiś czas będę miał na zbyciu lewą dźwignię kierunkowskazów/świateł wraz ze sterowaniem tempomatu. Mam do sprzedania kostki z przedliftowego licznika (niebieska 26-pin, żółta-26 pin, czarna 4-pin i czerwona 20-pin) oraz z poliftowego (niebieska 32-pin i zielona 32-pin). Jeśli zmieniacie licznik na polift, zamiast przelutowywać kostki, można poprzepinać piny z przedliftowych kostek i powpinać je do poliftowych. Oczywiście w odpowiedniej konfiguracji. W przedliftowym liczniku ta czerwona kostka ma 20-pin i jest taka sama jak w climatronic, czy sterowniku silnika. Nie trzeba używać taśmy komputerowej. Wystarczy wybrać się na szrot. AUTOR PORADNIKA NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA EWENTUALNE SZKODY SPOWODOWANE NIEPRAWIDŁOWYM I NIEOSTROŻNYM WYKONANIEM PRAC. - PDF Free Download DOCPLAYER.PL AUTOR PORADNIKA NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA EWENTUALNE SZKODY SPOWODOWANE NIEPRAWIDŁOWYM I NIEOSTROŻNYM...
-
VA znaczy przednie, HA znaczy tylne, czasami napisane jest VA (F) - Vorderachse (front) oraz HA (R) - Hinterachse (rear)
-
Czy na tych sprężynach są jakieś numery? Nazwa producenta? Wygooglaj i zobaczysz do jakiego auta i do jakiego silnika są dedykowane.
-
Sprawdź każdy z prawych kierunkowskazów, bo wygląda na to, że to któryś z nich. Może gdzieś robi się jakieś zwarcie, albo coś jest nie tak z masą. Pobaw się i odłączaj wtyczki - jeden kierunek po drugim, sprawdzaj, czy dalej dzieje się to samo.
-
Panowie kupcie wtyczki z polifta i je przelutujcie. U mnie kolory przewodów były identyczne. Miałem reflektory z halogenami, zakładałem zderzak z polifta, a tam halogeny sa w zderzaku. Trzeba było jedynie dołożyć masę do halogenów. Wszystko proste do wykonania.
-
Ja polecam tego gazownika: http://www.eko-car.com/ Jastrzębie-Zdrój
-
a na bagnecie widzisz, że wzrósł poziom oleju? Jeśli jest nieszczelność, to woda może dostawać się do układu smarowania. No i pytanie, czy dymi na biało? ? Tester CO2 powinien dać Ci odpowiedź.
-
Sprawdź w Intercars: https://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/5125/401000000/
-
Tak, to raczej termostat. Jak silnik się nie nagrzewa, nawet po dłuższej jeździe to najprawdopodobniej winny jest termostat.
-
Podłącz VAGa i sprawdź błędy. Sprawdź wentylator przy chłodnicy. Przy określonej temperaturze powinien się włączyć. Może jakiś czujnik go nie uruchamia, a może sam wentylator się zacina.
-
W pierwszej kolejności podłącz VAGa, sprawdzisz jakie masz błędy. Stawiam na któryś z czujników temperatury (jeden jest centralnie w kanale w desce, a jeden trochę niżej w pionowym kanale w okolicach centralki climatronic).
-
Prawie wszystko da się samemu naprawić, potrzeba tylko chęci, trochę wiedzy technicznej, odpowiednie narzędzia i miejsce [choć są tacy co pod blokiem coś grzebią :) ]. Jeśli poleciało od strony podszybia, to spróbuj wyjąć akumulator i podszybie, zrobisz sobie miejsce i zobaczysz więcej. Chyba, że coś poszło od strony silnika, to musisz zerknąć od spodu, tam bym szukał.
-
Ale każdy silnik z kompresorem, czy turbiną tak działa. W rajdówkach jest coś takiego jak podtrzymanie turbo, ale włączasz to tuż przed startem do odcinka. Przejedź się innym TDI i będziesz miał porównanie.
-
Ale tak bardzo to odczuwasz, tzn. tak bardzo Ci to przeszkadza? Miałem kilka turbodiesli, ale nie odczuwałem specjalnie jakiejś mega turbo-dziury. Jeździłeś innym TDI i u Ciebie jest inaczej? W sensie bardziej to odczuwasz? Jeśli jedziesz dynamicznie,m to po prostu utrzymuj obroty w okolicach 2000 obr./min.