Skocz do zawartości

gumaasss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gumaasss

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Kalisz

Auto

  • Model
    BMW
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gumaasss

0

Reputacja

  1. gumaasss

    Problem z alternatorem

    Słyszałem o takiej opcji ale szczerze mówiąc nie wiem jak to sie ma w 1.8T bo u mnie nic by to nie dało, sruba i tak by nie miała miejsca wyjsc. Przy tym naprawde nie ma duzo pracy jesli juz wiesz jak to zrobić. Złożenie tego zjęło mi pare minut a z wyciągnieciem męczyłem sie pare h Co nie zmienia faktu ze prostszym rozwiazanie było dać srube odwrotnie i wtedy zero problemów, albo jak GOLI napisałeś, nacięcie na łapie, kótre jest w innych silnikach.
  2. gumaasss

    Problem z alternatorem

    U mnie nie było żadnego nacięcia. Początkowo tez tak myslałem ale niestety tak nie jest. Jest opcja włożenia tej śruby z drugiej strony i nakretke od strony wentylatora (wtedy przynajmniej nie trzeba byłoby go odkrecać i byłoby lepsze dojscie na klucz) no ale niemcy mądrzejsi:decayed:
  3. gumaasss

    Problem z alternatorem

    OK ale moze powiesz jak? Zeby odkrecić i wycągnąć dolną śrube alternatora, trzeba odkrecic wiatrak, zablokować mozna go łatwo bo na kole ma 2 otwory, w jeden wystarczy włożyć np śrubokret (od strony silnika) i zablokować. Wystarczy odkrecenie sruby, nie trzeba go wyciągać.
  4. gumaasss

    Problem z alternatorem

    Mowisz o tej dużej płaskiej nakrętce? czy jakioś inaczej mozna go łatwo odkrecic? Jezeli odkrece sam wiatrak (plastik) to nic to nie da, bo sruba opiera sie na jego metalowym trzonie, a nie bezposrednio na wiatraku ---------- Post dopisany 17-04-2014 at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2014 at 19:30 ---------- Sprawa ogarnięta.
  5. gumaasss

    Problem z alternatorem

    Witam, mam moze dosyć banalny problem ale moze sie juz ktoś z tym spotkał. Otóż chce wymienic alternator, odkreciłem górną śrube (na gwiazdke) Odkreciłem tez dolną na imbus. I tu problem, jest niestety włożona od strony wentylatora i nie da jej sie wyciągnąć bo jest na tyle długa ze opiera sie o wentylator a dokładniej o trzon. O tyle mnie to dziwi ze od strony bagnetu oleju na dolnym mocowaniu alternatora jest końcówka z gwintem wiec teoretycznie sruba jest włożona prawidłowo ale jak to mozliwe? ktos musiał ją wkrecic podczas demontażu przodu i wentylatora. Teraz nie mam jak jej wyciągnąc, jedynie co to wykrecic ile sie da i uciąć, a to nie takie proste bo wogole nie ma tam dostepu. Ktos juz miał ten problem? Jakies pomysły? Ta śruba powinna byc wkrecona od drugiej strony czyli od strony bagnetu?
  6. Druga sonda wariuje, za jakiś czas i tak wyleci całkowicie.
  7. Dobra, wszystko sie wyjaśniło, padł alternator i to on wył przy schodzeniu z obrotów, nie turbina.
  8. Witam! Dziś nagle spadło mi ładowanie do 12V + podczas schodzenia z wysokich obrotów. Coś wyje pod maska, moze to turbo ale wątpie pewnie padł altek. Sprawa ogarneta, alternator
  9. Szukasz auta w PL:facepalm:?? daj spokój, wyczaj cos zagranica jak ja. Nawet jak pojedziesz / polecisz i akurat to auto bedzie złomem to zawsze mozna cos innego kupic i wrócic. S4ek jest troche pod granicą z Belgią, Holandią najwiecej. ---------- Post dopisany at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:29 ---------- Gratulacje fury! Słuszałem że zawija sie konkretnie. Felg czemu nie masz? Tarq Ci zabrał?
  10. gumaasss

    Ubywa oleju...

    Dokładnie tylko jakoś musza to pogrupować, nie napisza na oleju ze dla silników w super stanie:grin:
  11. gumaasss

    Ubywa oleju...

    a jest jakaś różnica między tym Max life a SynPower? Jakaś tam podobno jest:) SynPower do mniejszych przebiegów.
  12. Idealnie na tych 19'' siadła no i te heble, brawo. Poszło PW do Ciebie.
  13. Bardzo ładna sztuka, czarny kolor to jest to:wink: zrób fote wnetrza. Poszło PW
  14. gumaasss

    Ubywa oleju...

    Nie zakładajac nowego tematu, jaki olej najlepszy do 1.8T? przebieg udok 170tys. 5w40 / 10w40 ? Valvoline ok?
  15. gumaasss

    Chip tuning na ślasku?

    Nie zakładajac nowego tematu zapytam o to samo ale w okolicy Wrocławia. Kogo lub jaki zakład polecacie? Jetronic? ktos tam podnosił moc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...