
bajowsado
Pasjonat-
Postów
174 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bajowsado

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Katowice
Auto
-
Model
S6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
4.2 V8
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
No jeżeli nie wypiąłeś kostki a cały czujnik z kostką od rurki, to nic Ci taki test nie da, mało tego straciłeś tylko płyn chłodzący ze zbiorniczka i teraz trzeba dolać.
-
Bo tym nie powinieneś kręcić, tam jest spinka zabezpieczająca kostkę, trzeba ją na bokach ścisnąć palcami i pociągnąć do góry. Tak jak tu na zdjęciu ściskasz dwa boki srebrnego zabezpieczenia i wyjdzie.
-
Tak, dlatego że zła dawka paliwa powoduje złe spalanie (spalanie stukowe itp.), odepnij na chwilę czujnik temp. i odpal go zobacz czy się coś polepszy czy pogorszy. Generalnie bez komputera to jedyny sposób diagnozy.
-
Podłącz komputer i wszystko pewnie wyjdzie. Ale ja obstawiam czujnik temperatury silnika, padł i teraz jest zła dawka paliwa i wentylatory chodzą bo są złe odczyty.
-
A no nie tak, na moje oko padła pompa VP44 przez jej ciągłe zapowietrzanie, nie potrafi wysterować zaworem kąta wtrysku.
-
yyyy, ale to z linka to nie turbo od 2.5 TDI... Ogólnie turbo z 150 i 180KM jest takie samo.
-
Aby wyjąć pompę nie trzeba demontować przodu. Wyjęcie samej vp to zajęcie na około 40min do 1.5h max.
-
Prawdopodobnie napinacze paska micro siadły, kantuje pasek i go blokuje, albo spał i go zmieliło koło pasowe. Mógł też zatrzeć się alternator, kompresor klimy, rolki... Jak nie zdejmiesz pasków i nie sprawdzisz jak pali to się nie dowiesz.
-
Mechanik- wymiana rozrządu B7 2.5 V6 163KM BDG
bajowsado odpowiedział(a) na pesieka temat w Mazowieckie
No dokładnie, jedynie trzeba mieć blokady. Nie dawaj komuś kto Ci to będzie robił na marker bo zrobi to zle, dlatego, że do rozrządu trzeba luzować koła zębate wałków. -
Już chyba lepiej kupić używkę oryginał. Takie śmietnikowe maxzdziry i inne potrafią jeszcze więcej kłopotów narobić.
-
Teoretycznie jak już odpalił powinien jezdzić, ale te pompy same się nie odpowietrzają do końca. Najlepszą metodą jest użycie takiej pompki do układów hamulcowych http://allegro.pl/bass-polska-zestaw-do-odpowietrzania-hamulcow-i5810317802.htmlJa tym robię, ładnie zaciąga i dosyć szybko. No, ale pomińmy teraz odpowietrzanie, bo skoro pali to powinna jakoś jezdzić, ten zaworek też trzeba usunąć, sprawdzić gdzie ciągnie powietrze, no i usunąć nieszczelność,może być wadliwy filtr paliwa albo zaworek na filtrze(ten cały podgrzewacz). Najlepiej do testów pomiń całkowicie filtr paliwa i będziesz widział co się dzieje Jak będzie Ci dalej zaciągała powietrze w przewodach to trzeba szukać dalej, aż do skutku. Ja obstawiam 90% że przyczyna leży przy układzie filtra paliwa, pominiesz to i pewnie samochód ożyje. I założyłeś zawór zwrotny 10? Przecież dopływ paliwa w tym aucie jest średnicy 12mm.
-
Pierwsza rzecz, wywal tą gruszkę i odpowietrz go jak należy. Może być, że ogranicza przepływ i odcina paliwo.
-
[B6 AVF/AWX] Ukręcony wałek rozrządu Autlog
bajowsado odpowiedział(a) na Lukasz_200616 temat w 1.9TDI
Ja dalej nie wierzę, że wałek nagle się tak przetarł po pęknięciu. Albo jest coś ze smarowaniem albo mocowania wałka na panewkach 1 i 4 były przekręcone, co by wyjaśniało jego pęknięcie. Na zdjęciu widać, że ostatnie mocowanie też jest przerysowane. Może i jestem młody, ale jako mechanik siedzę w tym prawie 10 lat, od małego... I nikt mi nie powie, że takie coś powstaje w parę chwil. -
[B6 AVF/AWX] Ukręcony wałek rozrządu Autlog
bajowsado odpowiedział(a) na Lukasz_200616 temat w 1.9TDI
Zastanawia mnie, czemu na pierwszej panewce mocującej jest ten wałek tak mocno pościerany, albo mi się zdaje... A jeśli nie, to chyba oznacza tyle, że ktoś to za mocno poskręcał. -
Oczywiście, że grupa BS 004 i gdy na ciepłym wchodzi pozycja Late masz mieć około 2.0ATDC Ciekawi mnie natomiast to, że bardzo skacze u ciebie ten kąt, zastanawiam się czy jest dobrze naciągnięty pasek pompy wtryskowej, czy sam napinacz też jest sprawny. Osobiście już raz tak miałem, że siadł i auto klepało, nie miało mocy, kopciło i źle odpalało.