Skocz do zawartości

arczi1968

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arczi1968

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia arczi1968

0

Reputacja

  1. arczi1968

    Pisk podczas hamowania

    Znajomy nacioł rowek w klockach piłką do metalu, prawie prostopadle, czyli tak lekko pod skosem (żeby nie uszkodzić czujnika) - zrobił to w Oplu. Jestem naocznym świadkiem, jak mu piszczało, jak nacił i jak mu od tamtej pory nie piszczy. Nie zależało mu, bo klocki tanie, więc jak by coś nie wyszło, to miał kupić nowe. Może to jest jakaś metoda? : )
  2. arczi1968

    Problem ze swiatlami

    Zacznij od tego, że musisz naprawić nieszczelność lamp. Wyciągnij lampy i wyczyść i zabezpiecz (grubo) smarem śruby regulacyjne i koniecznie sprawdź szczelność klapek (gdzie dostajesz się do żarówek), jeżeli śrubki nie trzymają, to wymień je na troszkę większe, sprawdź ułożenie i stan uszczelek, wyczyść to dokładnie, posmaruj lekko smarem silikonowym lub czymś co nie wchodzi w reakcję z gumą. Przed zamontowaniem tak zrobionej lampy - koniecznie wysusz ją dokładnie, w tym celu zdemontuj żarówki. Robota nie jest na 5minut, ale da się.
  3. Chodzi chyba o oporność i obciążenie tego obwodu. Jeżeli normalne żarówki świecą lub w układzie mix, a same ledy nie świecą, to trzeba zastosować rezystory (oporniki) podłączone z żarówkami led (lub jeden wpięty we wtyczkę). Jaka wartość oporników, to niech się wypowie ktoś bieglejszy w temacie.
  4. Tak, możesz zrezygnować z ori instalacji antenowej i zamontować własny wzmacniacz i antenę. Ale czy "na pewno" Ci o to chodzi?! Możesz się umówić z kimś z Twojej okolicy i na chwilę podmienić wzmacniacz i sprawdzić czy to pomoże - bez wydawania kasy.
  5. Jest to błąd konstrukcyjny. Oglądałem jeszcze kilka modeli Audi i było to samo, bardziej lub mniej widoczne i w różnych miejscach na dachu, nie koniecznie z przodu. Choć z drugiej strony, nie ma auta idealnego, a moim się jeździ całkiem fajnie (stylistyka też mi się podoba:naughty:). @Kamil (post #45)- wolę zmienić auto, niż inwestować w stare. No ewentualnie mógł bym to zrobić, jak by było idealne i miało "tylko" ten mankament.
  6. Potwierdzam, pojawiają się pęcherzyki tu i ówdzie nawet nad szybą, tam gdzie zaczyna się dach (to na pewno od kamieni). Na nadkolach drobne coś nie coś zrobiłem, ale boję się tego dachu ruszać i zastanawiam się czy na wiosnę auta nie sprzedać.
  7. arczi1968

    paruje szyba przod

    Nie znam przypadłości B5, ale też się zgadzam z Maćkiem, że masz wilgoć w aucie, ale tak się zapytam: 1. Czy płynu w chłodnicy Ci nie ubywa? 2. Czy jesteś pewien, że wszystkie odpływy (kanaliki, wężyki) masz drożne? 3. Czy na pewno po powodzi auto było wysuszone, jest suche m.in. wygłuszenie (nie koniecznie przednie), czy rozbierałeś auto do suszenia? 4. Czy tapicerka (dywaniki itp.) jest sucha? 5. O filtrze kabinowym już było. Mój znajomy wsadził "Farelkę" i suszył tak kilka razy auto. Nie wiem jak długo i ile razy, ale pomogło.
  8. arczi1968

    żarnik xenon problem d1s

    To są żarówki tzw. wyładowcze, światło daje "plazma", nie ma tam żarnika, chyba, że coś w elektronice lata, ale d1s chyba są bez elektroniki jak się nie mylę. Ja mam d2s i nic mi nie "latało".
  9. arczi1968

    żarnik xenon problem d1s

    Ksenony nie koniecznie muszą się zapalić od razu, mogą po chwili. Tym bardziej, że je włączasz i wyłączasz. Moim zdaniem, jest to najgorsze co może być dla tych żarówek. Nie mrugaj nimi jak zwykłymi żarówkami lub led-ami i m.in. dla tego też nie są stosowane jako światła drogowe (długie), muszą chwilę poświecić, aby osiągnąć prawidłowe parametry pracy. Co do oryginalności, to wyznacznikiem niestety jest przede wszystkim cena, która nie może być za niska i tyle. Chyba, że są kradzione lub pochodzą z drugiej ręki lub jeszcze coś innego. Film, który dodał Artur, też jest jakimś pomocnikiem w sprawdzeniu oryginalności, ale "chińczyki" nie śpią i nie wiadomo kiedy się ten film okaże nie aktualny Powinieneś też dostać dowód zakupu - oryginalne mają 2 lata gwarancji.
  10. Podam linka dla potomnych sprawdźcie czy się zgadza z waszym autem, bo mi się zgadza: osram Wymieniałem ostatnio D2S właśnie Osramoskie ori - powinny poświecić.
  11. Też polecam i dodam tylko, że jak masz problem z autem, a kupiłeś z instalacją LPG, to nie znam lepszego fachowca, a kilka aut moich i znajomych zrobił, gdzie inni niestety nie dali rady. A i ceny niskie. Szczerze polecam.
  12. Ja mam od maja br. i za dużo nie mogę powiedzieć (przejechałem dopiero 5tys.), oprócz tego, że potwierdzam spalanie LPG jak wyżej, dynamika dość dobra, super silnik na trasy moim zdaniem, kupiłem auto po robionym rozrządzie 20tys. km temu. Olej faktycznie, jak się depta, to bierze więcej. Na razie jeżdżę i grzebię, ale ogólnie to kosmetyka i przypadłości modelu B6, a i wymieniony na razie czujnik poziomu oleju, tarcze klocki przód tył, filtry i olej. Mam jakiś drobny problem z wyświetlaniem ikonki (czerwonej) dystrybutora na FISie , nie mam czasu do ASO się udać wyjaśnić sprawę i to tyle.
  13. Cześć. Miałem to samo, CD czytał, a DVD nie. Wysunąłem wyłączone radio (kostek nie odpinałem) odkręciłem górną blaszkę i wyczyściłem delikatnie szpatułką kosmetyczną laser. Wszystko działa po tej operacji bez problemu. Największy problem sprawiło wyciągnięcie radia.
  14. arczi1968

    Vcds

    Cześć. Też mam od Viakena i działa wszystko super. Wsparcie jest od XP po W8. VCDS do pobrania i z filmikiem instruktażowym macie tu: Ross-Tech: VCDS-Lite: Download
  15. Błędy poprawione czyli auto zrobione, został już tylko błąd 65535, ale ten błąd to przez "gościa", który namieszał mi w liczniku co dorabiał mi kluczyk i nie mam licznika km dziennych (dEF świeci - czyli uwalił oprogramowanie FISa chyba ). Ikonka czy włączam stacyjkę czy odpalam auto pięknie mruga i w tym momencie progsy nie pokazują żadnych błędów Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...