-
Postów
176 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
-
Wszystkie dokładki są wykonane z arkusza plastiku pp 2x1m. A progi są z omegi b fl zdjęcie gdzieś są napewno.. Ale gdzie? ?
-
-
-
lukasso15 obserwuje zawartość Black b5 by lukass /tdi/quattro
-
-
[B5 AFN+] Daily A4 by dliwski | 18" S line, gwint, bix, nowy LY9B | AWX + 216-stki
lukasso15 odpowiedział(a) na dliwski temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Co Ty masz za kod lakieru? Bo lz9w to chyba nie jest.. ? -
Dokładnie. Stare ucięte a nowe wspawane na proste rury. Tylny dyfuzor to moje hand made zderzak to zwykły polift i trochę mojej weny twórczej ?
-
Dzięki, dzięki. Tunel okleiłem carbonem 5d z alledrogo, a ramki w pianoblack. Gril i znaczki są w matowym plastidipie.
-
Myślę że opona zmieni się razem z kołem na sezon
-
Daawno mnie tu nie było? Koza dalej sie toczy ? W przyszłym sezonie wpadnie gwint i parę nowych pierdół ? jak tylko dotrzyma Planuje jeszcze trochę pomodzic moje dokładki, ale żeby nie przesadzić A na dzień dzisiejszy setup zima 16", hamulce 312 przód, nowa mapa, tempomat i jakieś tam pierdoły. Parę fotek z lata
-
Robiłem tym sposobem i nadal czujnik pokazuje -2.5..
-
Panowie mam problem z b6. 2.5 v6 multitronic Padła pompa hamulcowa, wymieniona na drugą ze sterownikiem od ori. Muszę ją zakodować lecz nie moge skalibrować czujnika kąta skrętu. Czujnik pokazuje na parametrach cały czas wartość -2.5 i nie zmienia sie podczas kręcenia kierownicą... Czujnik podmieniany na drugi i nadal to samo. Mam pod ręką vaga i cdif'a i nic nie moge zrobić nimi bo caly czas pokazuje -2.5 . Jak go wypnę i wepnę to pokazuje 0.0 lecz wtedy również pokazuje błąd czujnika że wadliwy. Na fisie świeci sie esp abs i wali na czerwono brake. Wie ktoś coś, co można z tym zrobić? co z tym czujnikiem ? Czy trzeba przed tym jeszcze coś zakodować ? Taśmę czy cos ?
-
Panowie, kolega ma w b6 audi sound system i nie ori radio. Są jakieś kostki na allegro żeby to wysterować cym radiem ? Żeby te 10 głośników grało ?
-
Panowie mam pewien problem z b6.. Audi a4 b6 2.5 v6 . Na liczniku nagle zaczęła migać czerwona kontrolka od ciśnienia oleju, ale tylko jak doda sie gazu powyżej 2 tyś, na wolnych wszystko ok. Czujnik podmieniony (z drugiego takiego silnika, sprawnego silnika) i to samo, Ciśnienie mierzone i na jałowym ok 1.5-1,8 przy 2 tyś 3,7-3.9 i trzyma. Mierzone na rozgrzanym motorze. Czujnik do samego kompa ma przejście , a nawet do samego licznika ma przejście. Nawet licznik podmieniony, bo może on walnął, ale nadal nic.. Wie ktoś co to za cholerstwo w tym siedzi ?
-
Gdzie ?