Skocz do zawartości

sunblade0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sunblade0

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Cieszyn

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sunblade0

1

Reputacja

  1. Czujniki znajdują się z przodu po lewej stronie, z tyłu po prawej.
  2. Tylne głośniki i subwoofer są zasilane z wzmacniacza znajdującego się w bagażniku. Musisz mu podać sygnał audio oraz sygnał do włączenia się (12V). Też mnie korciło wiele razy żeby w B7 wstawić jakieś inne radio ale zostałem przy RNS-E. Dołączyłem sobie moduł A2DP i mogę puszczać muzykę z telefonu przez BT. Widziałem trochę chińskich androidów, ale to w większości tandetne graty z starym systemem jedno rdzeniowym procesorem i 1GB ramy. Niektóre mają problemy z obsługą CAN (nie działa multifunkcja, nie pokazuje nic na FIS)
  3. Masz problemy z zapaleniem auta? Nie kręci kiedy mruga PRND?
  4. Jeśli nie napełniasz przy pomocy VAS6096, to najlepiej zrobić procedurę odpowietrzania VCDSem. Kolesie na tym filmiku pokazują w zasadzie wszystko co istotne. Draining and filling cooling system.pdf
  5. Po zgaśnięciu żarnika, na moje oko kondensator HV nie powinien mieć ładunku pozwalającego na "błyśnięcie". Jeżeli nawet, to czym ono może się wyzwalać? Nie traktuję tego jako problem bo mam samochód od 2008 roku i zawsze tak się działo (kilka razy w roku, ale nigdy w dzień). Przełącznik świateł ustawiony na pozycję auto. Bardzo rzadko świeci się napis AUTO na pomarańczowo, przeważnie nie świeci.
  6. Czy ktoś spotkał się z mignięciem żarnika kiedy samochód stoi na postoju i jest zamknięty z pilota? Zauważyłem taki objaw po zamknięciu auta. Żarnik mrugnie tylko jeden raz. Czasami lewy, czasami prawy. Lampy nie są rozszczelnione, żarniki Osram (nie podróby). Wygląda to jak rozładowanie błysku w aparacie fotograficznym.
  7. W sieci znalazłem informację, że VW transporter i jeszcze parę innych VW mają nowej generacji pokrywę głowicy (m.in. silniki BRR/BRS). Konkretnie chodzi mi o post Marewela #6 [TDI PD] Modyfikacja fabrycznego separatora oleju w pokrywie zaworów - odma - Silnik, skrzynia biegów - Passat Forum FORUM.VW-PASSAT.PL Chciałem założyć nowy temat gdyż wertując to forum jak i inne sąsiednie w poszukiwaniu odpowiedzi: co zrobić z tą odmą? Podsumowując można... Czy przerabiał ktoś montaż takiej pokrywy do silnika BPW lub innego z elektrycznym EGR i klapą gaszącą? Chodzi mi głównie o wymiary i czy w ogóle taka pokrywa się zmieści. Zdjęcie silnika BRS s Transportera T5 1.9TDI 2006-2010
  8. Adaptacja kluczyków (pilotów). W B6/B7 robi się to najprościej z poziomu stacyjki. Wkładasz klucz, zapłon na II, wyłączasz zapłon trzymając wciśnięty przycisk zamykania, wyciągasz klucz, puszczasz przycisk i wciskasz go jeszcze raz.
  9. sunblade0

    SWAP 1.9 TDI

    Ja wymieniłem w B7 2.0BPW na 1.9AWX. Silnik sprawuje się rewelacyjnie. Istotna jest modyfikacja ECU pod kątem dopasowania do pompo-wtryskiwaczy BA. Mam również kontakt z A4 B6, gdzie AWX ma już przejachane ponad 350tys i jak dotąd prócz dwumasu wszystko jak należy.
  10. Przeoczyłem jeszcze jedno zdjęcie.
  11. Witam, Audi A4 B5 2000, skrzynia TipTronic AG5 01V ze sterownikiem 8D0 927 156 CB. Podczas jazdy na zimnym silniku wszystko jest ok - skrzynia płynnie zmienia biegi, silnik jest dynamiczny, w sterowniku 01-ECU i 02-AutoTrans. Po nagrzaniu się silnika (jakieś 30-40km) samochód "słabnie", w granicach 1800-2000 silnik dostaje jakiejś "czkawki", jak gdyby nie działał jakiś wtrysk i zaczyna się szarpanie silnikiem (podobne do niedostatku paliwa). Taka sama sytuacja pojawia się po kilku minutach jazdy, kiedy samochód postoi na słońcu (objawy również po nagrzaniu, ale występują szybciej). Wcześniej już wyeliminowałem problemy z instalacją podciśnienia (spękane węże, uszkodzony mieszek jednego z zaworów związanego z wymiennikiem ciepła na filtrze paliwa). Instalacja EGR czysta, obecnie wycięty w ECU i zaślepiony (brak jakiegokolwiek wpływu na występowanie problemu). Jakiś "mechanik" podmienił kiedyś wtryski na (3xAL, 1xAQ). Z braku laku wstawiłem 4xBJ z silnika 2.0BPW i zmodyfikowałem mapy 'Injection Duration' (wczesniej silnik po starcie dostawał na 6-8sekund drgawek i pracował na 500RPM, po czym się stabilizował. spananie 13l, a teraz spadło na 9,5l/100 po mieście w terenie górzystym). Zabieg zmiany wtrysków i uszczelniaczy nijak nie wpłynął na występowanie problemu z szarpaniem. Natychmiast po wystąpieniu usterki (szarpania) pojawiają się błędy w ECU i AT: Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl Control Module Part Number: 038 906 019 AN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0010AG 1301 Software Coding: 00001 4 Faults Found: 17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) P1264 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent 17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243) P1270 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent 17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) P1267 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent 17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) P1261 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl Control Module Part Number: 8D0 927 156 CB Component and/or Version: AG5 01V 1.9l-PD RdW 3737 Software Coding: 00003 1 Fault Found: 18265 - Load Signal P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent Zupełnym zaskoczeniem okazały się wartości w grupie 18 ECU - załączam zdjęcie. Zdarza się, że w grupie 18 ukazują się wartości 6 oraz 47 (moim zdaniem absurdalne, gdyż w tym polu wg. wszelkich opisów mogą pokazać się wartości będące potęgami liczby 2). W dynamicznym logu podczas występowania problemu jedyną odchyłką od normy są wartości w grupie 18. Podkreślę, że na starym "mixsie wtrysków" problem występował tak samo. Zastanawiałem się nad wyrobionymi gniazdami PD, jakimś problemem z elektryką (zaśniedziałe styki, uszkodzone kable - wtyczki ECU oraz wiązek w skrzynce ECU wyglądają poprawnie, dla pewności podałem im trochę kontaktu w sprayu). Dodatkowo dodam, że od czasu wystąpienia objawów, skrzynia szarpie przy wrzucaniu D lub R oraz przy zrzucaniu z tych biegów na N i nie da się cofać pod górkę. Po restarcie silnika problem w większości przypadków ustępuje choćby na chwilę i da się cofać pod górkę jak również zmieniać biegi bez szarpania. Proszę o jakieś sugestie.
  12. "Maluska" to przekaźnik zasilania wzmacniacza. Wzmacniacz 8E9 035 223 jest zasilany z bezpiecznika (równolegle z radiem), o jego załączeniu decyduje radio/RNS - na pin 9 podawany jest + 12V, który steruje przekaźnikiem. Załączam pinout wzmaka, może się komuś przyda. Jeżeli ktoś jest zainteresowany uzyskaniem lepszej pracy suba to proponuję odwrócić polaryzację głośnika niskotonowego. Najprościej usunąć nożykiem do tapet kawałek plastiku z wtyczki. Warto zaślepić kratkę, która znajduje się tuż pod pudłem suba. Jej obecność powoduje ultra denerwujący odgłos "pierdzenia" suba. Muszę przyznać, że po wymianie kondensatorów we wzmacniaczu i odwróceniu biegunów suba całość jest do przyjęcia jak na seryjny system audio. Tak czy owak rożnica przed i po jest kolosalna. Jeśli ktoś ma RNS-E, to polecam wyłączyć GALA w ustawieniach dźwięku.
  13. Jaki masz poziom oleju? Nie jest ponad MAX?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...