Skocz do zawartości

Krzysztoff

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzysztoff

Osiągnięcia Krzysztoff

0

Reputacja

  1. Mam też taki sam problem ale wczoraj znalazłem przyczynę. Trzeszczy jak włączone jest ładowanie PDA. Może pomoże podłączenie CB bezpośrednio do akumulatora, bo teraz mam przez rozdzielacz podłączone CB, PDA i GPS. Mam w związku z tym pytanie jak najprościej dostać się od aku do wnętrza. Chyba gdzieś już taka informacja była ale nie mogę znaleśc. A moze ktoś ma inny pomysł? A4 B5 z 99 i U520 XL Krzysztof
  2. Odgrzybilem klime ladujac pianke przez wentylator. Przez miesiac bylo OK. Jak pracuje klima to tylko lekko czuc na początku ale jak przelącze na Econ to strasznie capi. Dlaczego właśnie tak? Co mogę jeszcze zrobic albo czego nie zrobilem tak jak należy? Czy oprócz odgrzybiania należy wymienić / wyczyścić/ jeszcze jaki element klimy? Co może zrobiac serwisant czego ja nie zrobie? /oczywiscie oprócz sprawdzenia i wymiany czynnika chłodzącego?
  3. Jak jest zamontowany czujnik do dokładki. Czy to jest zatrzask czy jakaś wsuwana podkładka? Mam zamontowane ori czujniki i jeden /prawy/ muszę wymontowac bo Vag pokazuje bład. Kombinowalem ale boje sie cos urwać, mechanik powiedział ze trzeba zdjac dokładkę ale wolałbym aby to byla ostatecznosc. Nie znalazlem nigdzie rysunku.
  4. ano tak ..." Przed nałożeniem wyłączyć instalacje elektryczną" ... " Po zastosowaniu nie uruchamiać silnika ani instalacji elektrycznej przez co najmniej pół godziny." to cytat z instrukcji srodka firmy Motip: Klimaanlagen reiniger airco cleaner. Professional. Nie wiedziałem ze sa srodki dedykowane do poszczególnych modeli
  5. No nie pomyślałem. Chociaż w instrukcji pisało aby nie włączać napięcia przez pół godziny a ja poczekałem prawie godzinę. Udało się :biggrin: ale nauczka aby słuchać fachowców.
  6. Potrzebuje zamontować dodatkowe gniazda zapalniczki na przedłużaczu. Będzie tam wpięty PDA, GPS, transmiter i może w przyszłości CB. Gdzie najlepiej i najprościej jest sie wpiąć w na stałe instalacje.
  7. Ja sie dzisiaj z tym bawilem. Za radą Icemana odkrecilem schowek i prawde powiedziawszy troche sie zmartwilem zobaczywszy te kable i dużo plastiku. Nie bardzo wiedzialem jak zabrac sie za wymontowanie wentylatora. Poszedlem inna droga przez filtr przeciwpyłkowy. Jest ono dużo prostsza / przynajmniej dla mnie/ i chyba tak samo skuteczna chociaz nie widzialem parownika ale to są słowa laika.
  8. Krzysztoff

    Serwis klimatyzacji

    Dzieki Iceman, może jutro będę działał jak kupie proponowany środek Motipa. Mam nadzieje że warto takim sposobem a nie przez wloty powietrza pianką lub areozolem w kabinie.
  9. Krzysztoff

    Serwis klimatyzacji

    Witam! Czy ktoś może mi napisać gdzie znajduje się ten parownik i jak sie tam dostać? Czy to jest pod filtrem przeciwpyłkowym w A4 z 99 r. i tam trzeba wpuścić środek odgrzybiający. Pozdrawiam
  10. Krzysztoff

    [b5 AHU vs AFN]

    Chyba coś nie tak bo ja mam z AHH i rok produkcji 1999
  11. Wczoraj wymieniono mi czujnik i na ile mogłem sprawdzic jest wszystko OK. Wskazówka i kanał 50 stoi na 90, 49 - 89-91. Strahd - jesli cos Ci to pomoze to wymienilem na Wahler nr z opakowania 4264.87D.
  12. To ja tez się "pochwale" Na kanale 51 trzyma 90 stopni i koniec. Na zegarze dochodzi do 90 a na kanale 49 w granicach 88-89. Czyli niby może być OK ale jak tylko depne troche gazu to strzalka w lewo na 60 a kanal 49 pokazuje 30 -33 stopnie. Np dzis cala autostrada 90 stopni ale od bramek juz polecialo na 30 - 33 i tak bylo az do zatrzymania. Rekord dla kanalu 49 to (- 10). Dziwne, przynajmniej dla mnie. Termostat wymieniony w piątek. Kanał 1c pokazuje 0.0, program diagnostyczny nie wykazuje błędów. Spadek temperatury od 90 do 30 to czas około 30 sek. Nie doczytałem aby ktoś miał takie różnice w temperaturach. Krzysztof
  13. "Grać zagra ale do wykorzystywania jego pełnych możliwości droga daleka.." Może byś rozwinął co masz na mysli bo takie stwierdzenie nic nie wnosi do tematu. Czy dotyczy to chorusa I czy II. Patrząc na lata produkcji to chyba chodzi ci o II tak chorusa jak i concerto. Jak wiesz co nie bedzie działac to napisz. Czy te rogi w radiu nie można po prostu zaokrąglić tak aby pasowały? Gorzej chyba by było odwrotnie tz. radio zaokrąglone a w aucie kąt prosty
  14. No to ostatnie /chyba/ już lamerskie pytanie w tym dziale: czym różni się: Chorus I http://www.allegro.pl/item153224814_radio_audi_chorus_.html od Chorus II http://www.allegro.pl/item153543516_audi_chorus_idealne_.html oczywiście poza tym co widać? Czy to nowsze jest lepsze? Krzysztof
×
×
  • Dodaj nową pozycję...