Skocz do zawartości

Setneck

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Setneck

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    ASB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Setneck

1

Reputacja

  1. U mnie dokładnie w ten sposób auto sygnalizowało problem z dpf-em, a wcześniej z turbiną, kiedy to problemem był nieszczelny kolektor dolotowy. U Ciebie nie ma błędu P2002 czyli niesprawny dpf, więc warto sprawdzić turbinę i układ dolotowy.
  2. Czy te klocki „żrą” Ci tarcze szybciej niż zwykle czy nie ma większej różnicy?
  3. Jeszcze tak przeglądając różne sklepy natrafiłem na tarcze Brembo nawęglane, kody 09.A598.11 i 08.A332.11. Czy ktoś z Was je montował i jakie są ewentualnie opinie czy wrażenia?
  4. OK, dzięki za info. Zostanę w takim razie przy serii plus ewentualnie klocki Ferodo DS na przód :).
  5. Tak mi się wydaje, że mam serię, wkleję jeszcze potem fotę zacisków dla upewnienia, bo nie jestem fachowcem. A jaki byłby koszt kompletu zacisków?
  6. Nie chce wydawać ponad rozsądną miarę, z tego co patrzyłem w necie tarcza przednia OZ do S4 jest droższa o 100 zł od zwykłej, a tylna o 30 zł. Stąd moje pytanie. Klocki na tył dałbym zwykłe, a na przód tylko DS. Czy taki zestaw miałby sens? Rozważałbym te tarcze o ile są mocniejsze od zwykłych i mniej podatne na gięcie - oczywiście wiem że zgiąć można każdą
  7. Witajcie Moje hamulce mają oznaczenia 1KW i 1LA. Silnik 3.0 TDI ASB. Użytkuję auto już 5 lat, w tym czasie zużyłem 2 komplety tarcz na przód, trzeci jest na ukończeniu. Tył wymieniany był raz i też będzie do wymiany już. Zależy mi na większej trwałości i mniejszej podatności na krzywienie się tarcz. Czy warto założyć tarcze Zimmermanna dedykowane do S4, oznaczenia 100.3326.20 na przód i 100.3316.20 na tył, czy wystarczą "zwykłe" 100.1249.20 i 100.3310.20? I jakie klocki do tego? Na tył nie zamierzam szaleć, pewnie pójdą zwykłe, ale na przód? Ferodo DS czy "zwykłe" FDB1629 albo ATE 13.0460-7201.2? Te ostatnie mam teraz, z tarczami Ferodo lub ATE, nie pamiętam już teraz oznaczenia, ale też "zwykłymi", hamują poprawnie, ale chciałbym, by hamulce reagowały lepiej. Dzięki za pomoc i pozdrawiam
  8. U mnie błąd ten był efektem dziury w kolektorze spalin wychodzącym z turbiny do wydechu. Komputer odcinał moc. Przez jakiś czas pomagało wyłączenie i włączenie silnika, aż wszedł na stałe w tryb awaryjny (kontrolka check engine świeciła na stałe). Po wymianie kolektora błąd zniknął. Sprawdź szczelność układu dolotowego. Błąd ten pojawił się wraz z błędem przepływomierza, który został wymieniony, jego błąd zniknął, a błąd P0235 pozostał. Pomogła dopiero wymiana kolektora spalin.
  9. W B7 rzeczywiście nie ma możliwości regulacji kąta pochylenia koła, do B6 była taka możliwość. Moje Audi darło prawą przednią oponę od środka. Normalna regulacja zbieżności nic nie dawała. Problem dało się rozwiązać za pomocą regulacji kątów skrętu przednich kół - możliwe że określam to nieprecyzyjnie lub niefachowo. Chodziło o to, że w skręcie koło za bardzo było pochylone do środka. Ta sytuację dało się wyregulować, ale jak to nie powiem, nie jestem mechanikiem.
  10. Witam! Odgrzeję nieco temat. Moje Audi to B7 Avant Quattro S-Line. Czy standardowa dojazdówka o jakiej mowa w tym wątku wejdzie w razie czego na przednią oś? Pytam, bo na moje oko zacisk hamulcowy jest większy niż w standardowym zawieszeniu. Ktoś ma jakieś doświadczenia z tym związane? Pozdrawiam, Andrzej
  11. Cześć, nazywam się Andrzej i całkiem niedługo mam nadzieję stać się właścicielem A4 B7 Avant Quattro 2.0 TDI 170KM . Liczę, że pomożecie mi uniknąć wdepnięcia w jakąś minę z tym autkiem . Pozdrawiam, Andrzej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...