-
Postów
44 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O magstar

Informacje
-
Imię
Janusz
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
fajnie okleiłeś ale słaba jakość folii. Gdybyś to machnął folią 3M to efekt był by dużo lepszy.
-
Ja okleiłem felgę w firmie Vectoart w Krakowie carbonem 10 zł od koła. zrobili mi projekt pod moją felgę 16 i okleili carbonem.
-
Czesc ja okleiłem felgi 16 ki carbonem zrobiła mi firma z Krakowa vectoart projekt pod moja felge i oklejanie
-
czarny carbon robiła mi firma vectoart z Krakowa
-
Witam ja okleiłem w firmie vectoart w Krakowie felgi 16" folią carbon. Projekty robią na zmówienie i mozna podesłac własny wzór flegi. a efekt jest taki..
-
Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)
magstar odpowiedział(a) na maudia4 temat w Audi A4 B6/B7
Wszystko gra, przeklikałem jeszcze raz całą konfiguracje i wszystko jest jak powinno dziękuje za pomoc. -
Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)
magstar odpowiedział(a) na maudia4 temat w Audi A4 B6/B7
Cześć Panowie. U mnie sprawa wygląda tak: wymieniłem moduł kierownicy z "S" na "N" i jak w opisie zaświeciło sie dużo kontrolek na desce. Po konfiguracji VAG-iem zagasło to co niepotrzebne zgodnie z opisem. Ale tempomat wcale nie działa, Z pewnością coś źle skonfigurowałem VAG-iem ale przerabiałem instrukcję 3 x od nowa i nic. w silniku wyskakuje błąd 17996 -Engine mount solenoid values... Jeżeli macie jakieś pomysły to proszę o podpowiedzi. Dziękuję. -
Dziękuję, bardzo się przydało.
-
chyba lepiej okleić ringi czarnym carbonem od 3M trzyma się i zero odprysków od kamieni.
-
Powiem szczerze że w modelu z 2000 r podchodzi 6-cio kątny torx o rozmiarze T20 ( z otworem) a nie 5-cią kątny T25.
-
zapłaciłem 124.99 zł (oczywiście zamiennik) Co do włączania to nie powinien działać od razu bo silnik powinien łapać temperaturę jak najszybciej, ale kiedy się przegrzewa powinien się włączyć, lub po włączeniu klimatyzacji. Oczywiście główny wentylator działa przez cały czas.
-
W 2.5 TDI po lifcie wygląda to tak: 1. Ściągnąć osłonę plastikową silnika. 2. Odkręcić dwuczęściowy plastikowy tunel prowadzący do filtra powietrza (2x wkręt) w 2.5 tdi nie ma potrzeby demontażu obudowy filtra powietrza 3. Odpiąć dwie górne części osłony paska rozrządu. 4. Odkręcić wentylator 1x wkręt w górnej części obudowy wentylatora więcej wkrętów tam nie ma (powyżej czytałem o trzech) w VALEO nie ma, z tego co widzimy na zdjęciach to GATE też nie ma, obrócić go tak jak koledzy powyżej pisali i wyjąć go. 5. Gniazdo zasilania jest tam gdzie koledzy opisują czyli obok zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy. VALEO ma okrągłe gniazdo a GATE podłóżne. Co do kolorów przewodów to jest to brąz i czerwono-czarny. Trochę zabawy jest z wyciągnięciem przewodu bo jest pospinany w wiązkę.
-
Witam panowie ! udało mi się w końcu podpiąć RDS, okazało się, że pomyliłem piny. (Co prawda zdjęcie jest jeszcze bez RDS-u ale efekt końcowy jest niezły). Wszystko pięknie jedynie wskaźnik oleju nie działa. czy wiemy jaki tym czujnika jest potrzebny do 2.5 TDI po lifcie ? wielkie dzięki dla "bin85" bez twoich porad była by klapa - pozdrawiam
-
Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w Audi A4 B6 i B7
magstar odpowiedział(a) na domjenick temat w Audi A4 B6/B7
ale nie na moim jest tylko ten numer a nie ma częstotliwości -
Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w Audi A4 B6 i B7
magstar odpowiedział(a) na domjenick temat w Audi A4 B6/B7
ta częstotliwość to do tego klucza 4D0 837 231A ?