Skocz do zawartości

magstar

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O magstar

Informacje

  • Imię
    Janusz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia magstar

0

Reputacja

  1. fajnie okleiłeś ale słaba jakość folii. Gdybyś to machnął folią 3M to efekt był by dużo lepszy.
  2. magstar

    Oklejanie felg

    Ja okleiłem felgę w firmie Vectoart w Krakowie carbonem 10 zł od koła. zrobili mi projekt pod moją felgę 16 i okleili carbonem.
  3. magstar

    malowanie, oklejanie

    Czesc ja okleiłem felgi 16 ki carbonem zrobiła mi firma z Krakowa vectoart projekt pod moja felge i oklejanie
  4. czarny carbon robiła mi firma vectoart z Krakowa
  5. Witam ja okleiłem w firmie vectoart w Krakowie felgi 16" folią carbon. Projekty robią na zmówienie i mozna podesłac własny wzór flegi. a efekt jest taki..
  6. Wszystko gra, przeklikałem jeszcze raz całą konfiguracje i wszystko jest jak powinno dziękuje za pomoc.
  7. Cześć Panowie. U mnie sprawa wygląda tak: wymieniłem moduł kierownicy z "S" na "N" i jak w opisie zaświeciło sie dużo kontrolek na desce. Po konfiguracji VAG-iem zagasło to co niepotrzebne zgodnie z opisem. Ale tempomat wcale nie działa, Z pewnością coś źle skonfigurowałem VAG-iem ale przerabiałem instrukcję 3 x od nowa i nic. w silniku wyskakuje błąd 17996 -Engine mount solenoid values... Jeżeli macie jakieś pomysły to proszę o podpowiedzi. Dziękuję.
  8. Dziękuję, bardzo się przydało.
  9. chyba lepiej okleić ringi czarnym carbonem od 3M trzyma się i zero odprysków od kamieni.
  10. Powiem szczerze że w modelu z 2000 r podchodzi 6-cio kątny torx o rozmiarze T20 ( z otworem) a nie 5-cią kątny T25.
  11. zapłaciłem 124.99 zł (oczywiście zamiennik) Co do włączania to nie powinien działać od razu bo silnik powinien łapać temperaturę jak najszybciej, ale kiedy się przegrzewa powinien się włączyć, lub po włączeniu klimatyzacji. Oczywiście główny wentylator działa przez cały czas.
  12. W 2.5 TDI po lifcie wygląda to tak: 1. Ściągnąć osłonę plastikową silnika. 2. Odkręcić dwuczęściowy plastikowy tunel prowadzący do filtra powietrza (2x wkręt) w 2.5 tdi nie ma potrzeby demontażu obudowy filtra powietrza 3. Odpiąć dwie górne części osłony paska rozrządu. 4. Odkręcić wentylator 1x wkręt w górnej części obudowy wentylatora więcej wkrętów tam nie ma (powyżej czytałem o trzech) w VALEO nie ma, z tego co widzimy na zdjęciach to GATE też nie ma, obrócić go tak jak koledzy powyżej pisali i wyjąć go. 5. Gniazdo zasilania jest tam gdzie koledzy opisują czyli obok zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy. VALEO ma okrągłe gniazdo a GATE podłóżne. Co do kolorów przewodów to jest to brąz i czerwono-czarny. Trochę zabawy jest z wyciągnięciem przewodu bo jest pospinany w wiązkę.
  13. Witam panowie ! udało mi się w końcu podpiąć RDS, okazało się, że pomyliłem piny. (Co prawda zdjęcie jest jeszcze bez RDS-u ale efekt końcowy jest niezły). Wszystko pięknie jedynie wskaźnik oleju nie działa. czy wiemy jaki tym czujnika jest potrzebny do 2.5 TDI po lifcie ? wielkie dzięki dla "bin85" bez twoich porad była by klapa - pozdrawiam
  14. ale nie na moim jest tylko ten numer a nie ma częstotliwości
  15. ta częstotliwość to do tego klucza 4D0 837 231A ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...