Skocz do zawartości

ALEX_555

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ALEX_555

Informacje

  • Imię
    ALEX
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ALEX_555

0

Reputacja

  1. Na tarczach był znaczek ATE. Auto mam od nowości, ale wiem, że Ty się znasz w temacie, bo widziałem Twoje wypowiedzi. Nie wiem. Robił mi to zaprzyjaźniony serwis. Wydaje się, że mają pojęcie o robocie.😁 Sprawdzanie było bicie na pewno przy drugiej wymianie. Zgłoszenie reklamacyjne. Tarcze pogięły się po kilku tysiącach kilometrów. P.S. Dzięki za zainteresowanie tematem! Możesz pomóc w pozostałych punktach mojego zapytania?
  2. Cześć Stoję przed wymianą tarcz przód/tył w moim Allroad 2.0 TFSI. Oryginały (ATE) wytrzymały ponad 50 k km, czym byłem mega pozytywnie zaskoczony!!!! No to wymieniłem je również na ATE 24.0130-0245.1 338 cm z klockami Ferodo FDB4616, ale to już kompletnie inna bajka niż te , które były na pierwszym montażu. Hamulce ułożyłem zgodnie ze sztuką, ale niestety kilka hamowań z prędkości autostradowych (niemieckich 😁) i tarcze biją. Kolejny zestaw - to samo. 😌Na fabrycznych nie było tego problemu! W związku z tym 1. Proszę o przesłanie kodów tarcz i klocków oraz średnicy tyłu dla VIN WAUZZZF47HA009731 oraz podanie średnicy tylnych tarcz. Wiem, że z przodu mam 338 cm 2. Zaproponowanie sprawdzonego zestawu, który w miarę da radę. Rozważałem nawet zakup tarcz i klocków w ASO, ale nie są w stanie zagwarantować, że ich jakość będzie zbliżona do tych na pierwszy montaż 3. Czy opisywany w innym wątku swap z S4 wejdzie na oryginalne felgi 18' ? - Zdjęcie felg poniżej. Czy ma on większy sens przy zmianie z moich fabrycznych 338?
  3. Pomogła wymiana gate. Za transmisję odpowiedzialna jest karta eSIM wbudowana w ten cały gate. Nie potrzebna jest zewnętrzna karta.
  4. Niestety u mnie nie działa. Po Świętach mam zaproszenie do ASO na wymianę "gate". Tyle mi powiedzieli. Czy Tobie świeci się dioda przy przycisku "serwisu" na podsufitce? Infolinia Audi kazała mi go użyć, w celu sprawdzenia, czy auto ma komunikację ze "światem". Po naciśnięciu nie było reakcji . Ponadto MMI pokazuje mi ważność licencji do 2017, a nie zgodnie z wykupioną licencją - 2019
  5. ORI VCDS bez problemu mozna to zrobicwszystko jest w adaptacjach A czym się różni ori od klona w najnowszej wersji (16.8.4)?
  6. Udało Ci się coś ustalić?Zamierzam zamówić B9 i chciałbym uniknąć podobnych niespodzianek. Żeby mieć mapy Google'a nie musisz mieć Audi smartphone Interface. Audi smartphone Interface jest tylko po to aby ekran z telefonu przerzucić na MMI. Mapy Google'a są dostępne jak masz Audi Connect, a to z kolei jest dostępne przy każdej nawigacji.Trochę późno doszła odpowiedź, ale dzięki. Od miesiąca mam już swojego B9 Allroad'a. Mam też w nim między innymi Audi Smartphone Interface. Walczę z Audi, bo nikt w Polsce nie potrafi ogarnąć do końca działania Audi Connect. Między innymi funkcji otwierania i zamykania auta z telefonu.
  7. Niestety w konfiguratorze można zamówić albo dźwiękoszczelne albo przyciemniane. Jak widać wybrałem drugą opcje. Ale nie narzekam na hałas w kabinie. Pierwsze wrażenia z nową Audi A4 też miałem takie sobie. Ale nie było dostępnego tego silnika więc jeździłem 190km dieslem. i tak sobie. Później miałem allroada z moim silnikiem ale też to nie to samo. Moja naprawdę jeździ jak bmw 430 lub 330 w xdrivie. Bardzo pozytywnie. Nie wiem jak w przypadku zwykłej A4, ale w przypadku A4 Allroad wybierając opcję ciemnych szyb otrzymuje się również dźwiękoszczelne z przodu!Może masz je w aucie, a nie wiesz nawet o tym. Ooooo.. To dopiero byłby news Chociaż nie słyszałem o tym i nic o tym nie mówili. Sprawdzę dziś bo szyby dźwiękoszczelne widać gołym okiem. Ale wątpię bo chyba cena przyciemnianych była mniejsza od dźwiękoszczelnych. Ale sprawdzę i dam znać. Za konfiguratorem w A4 AvantPakiet "Szyby tylne przyciemnione (szyby privacy)" zawiera (kliknij sobie "i" przy opisie pakietu i rozwinie się: - szyba tylna i boczne szyby w drzwiach z tyłu z dodatkową powłoką zaciemniającą. - szyby boczne przednie dźwiękoszczelne
  8. Niestety w konfiguratorze można zamówić albo dźwiękoszczelne albo przyciemniane. Jak widać wybrałem drugą opcje. Ale nie narzekam na hałas w kabinie. Pierwsze wrażenia z nową Audi A4 też miałem takie sobie. Ale nie było dostępnego tego silnika więc jeździłem 190km dieslem. i tak sobie. Później miałem allroada z moim silnikiem ale też to nie to samo. Moja naprawdę jeździ jak bmw 430 lub 330 w xdrivie. Bardzo pozytywnie. Nie wiem jak w przypadku zwykłej A4, ale w przypadku A4 Allroad wybierając opcję ciemnych szyb otrzymuje się również dźwiękoszczelne z przodu!Może masz je w aucie, a nie wiesz nawet o tym.
  9. Udało Ci się coś ustalić? Zamierzam zamówić B9 i chciałbym uniknąć podobnych niespodzianek.
  10. ALEX_555

    2.0 TFSI bierze olej

    Kixi4. Ponawiam wcześniej zadane pytanie, które pozostało bez Twojej odpowiedzi:na jakich częściach robisz remonty?
  11. ALEX_555

    2.0 TFSI bierze olej

    Dokladnie, ja naprawiam te silniki z poboru oleju i 1,8 i 2,0 tfsi maja nieco inny ksztalt tloka, a w 2,0tfsi są nawet dwa nieco inne modele tłoków, ale niestety pierscienie już są takie same. 1,8 faktycznie troche dłużej trzyma się w normie, ale i tak go to dopada prędzej czy pózniej.. aha mi nie bierze oleju bo w tej chwili nie mam tfsi, ale szukam. Pomimo tej wady te silniki są ok, a po usunieciu zuzycia oleju i wyczyszczeniu i uszczelnieniu głowicy jest spokój. Fajne silniki, mocne, stosunkowo oszczędne i podatne na tuning..Jakie tłoki zakładasz?Słyszałem, że niektórzy montują tłoki Kolbenschmidt, które mają szersze pierścienie.
  12. O magicznej płytce słyszałem wielokrotnie w rozmowie z fachowcami. Czy do tej płytki można się łatwo dostać bez spuszczania oleju i rozbiórki skrzyni?
  13. Dzwonili dzisiaj z ASO. Okazało się, że popełnili błąd (jakieś niedomówienie) mówiąc, że oleju się nie wymienia. Sprawdzili również historię serwisową mojego auta i miał wymieniamy olej co 60000 km (x2). Ja kupiłem go przy przebiegu 123000 km Oczywiście pytanie jest nadal aktualne, chociaż w czwartek odstawiam auto do serwisu specjalizującego się między innymi w naprawach skrzyń DSG. Przez telefon usłyszałem, że patrząc na ten błąd muszę liczyć się z minimalnym wydatkiem 4 000 pln.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...