Gniady Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Witam niejednemu z nas ciężej chodzi skrzynia biegów i każdy obwinia za to synchronizatory badż wadliwy olej ,moje audi ma 10 lat i nigdy nie był smarowany ogranicznik kulisty zmiany biegów ,podejrzewam jak w większości naszych samochodów.Postanowiłem to zrobić.Zakupiłem w castoramie tubke wazeliny technicznej, zdjęłem mieszek razem z plastikiem i posmarowałem tą białą kule wazeliną nawciskałem ją palcem porządnie,zmieniając kilka razy na sucho biegi.Z dziesięciominutowej pracy jestem bardzo zadowolony ponieważ biegi zaczęły chodzić jak masełko i zauwazyłem dużą poprawe pomimo że wcześniej nie było tak żle.Zachęcam do krótkiej pracy jeśli ktoś nie jest pewien czy nie ma tam sucho.Pozdrawiam i prosze przenieść jeśli ma to być w dziale sam naprawiam
grześ jeż Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Ja mam właśnie taki problem.Tylko,że drążek nie wraca mi do pozycji neutralnej już w ogóle.Zakupiłem smar biały w sprayu po chodzi dobrze przez jedno dwa odpalanie i później wracają problemy z drążkiem.Nie wiem czy wystarczy posmarować czy jest to inny problem?
Lok Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Zapowietrzony układ hamulcowy który połączony jest z hydraulicznym sprzęgłem. Nie wiem jaki ma to związek z skrzynią biegów ale u mnie po odpowietrzeniu nagle sprzęgło oraz biegi zaczęły chodzić jak masełko.
lukasz Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 sprzeglo ze skrzynia ma bardzo duzo wspolnego :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się